Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rytir schreef:vuurneon schreef:Als er op een artikel staat:
'Kan niet in de vaatwasser'
Dan denk ik gelijk: challenge accepted
Ik denk dan; dan is het niet rytir bestendig... Ik ga niet ordinair afwassen als een machine dat voor mij kan doen?
UhNee schreef:Ik heb sims nooit meer gespeeld, nadat ik als 11 jarig meisje mijn hele gezin had gemaakt en mijn moeder vervolgens doodging en magere hein haar op kwam halen *getraumatiseerd*
Bij zootycoon liet ik wel vaak de dieren los, en bij rollercoaster tycoon liet ik de achtbanen crashen
Toen wou ik per se een zwembad bij mijn huis (was in de tijd van inbel-verbindingen dus kon niet even snel een cheat opzoeken en had ook geen idee hoe dat moest), maar met dat magere startkapitaal dat je krijgt kan je nog maar net een fatsoenlijk hutje bouwen. Toch een zwembad gemaakt, met twee duikplanken.. Maar natuurlijk.. Geen trappetje. Mijn geld was op, ik wist niet hoe ik dingen moest verkopen, en mijn Sim maar zwemmen en zwemmen en hij wou er niet meer uit komen. Was helemaal in tranen, mijn vader erbij geroepen en zelf weggerend
Uiteindelijk zijn ze dood gegaan en toen heb ik het een paar maanden niet durven spelen

. In de appie hein bedacht ik het me opeens , ik heb gewoon glashard gelogen
).
. Ach, ik ben er niet moordlustig of gewelddadig van geworden.
zelfs die alleen weten dat het iets met hartjes is.
Inmiddels doe ik het niet meer omdat dat verdomde spel niet wil opstarten 
Dus ik vragen (met m'n niet meer zo nuchtere hoofd
) aan vriend 1 of ik m mee mocht nemen. Hij zei ja en ging naar binnen om te pakken waarvoor we kwamen en ik ging de kat vangen. Kat vond het allemaal wel gezellig en heb m naar t huis van vriend 1 getild. Daarbinnen heeft ie nog plakjes ham gekregen en toen vond ie het wel prima en na hooguit 5/10 minuten binnen wilde hij naar buiten. Dus ik zei nog ik breng hem wel naar waar we hem gevonden hebben want ik heb vroeger van m'n moeder geleerd dat ze anders verdwalen omdat ik hem getild heb en hij dus niet z'n eigen spoor kon volgen. Vrienden mij ervan overtuigd dat ie heus z'n huis terug zou vinden dus hem laten gaan. Lees ik de volgende dag op facebook een oproepje dat iemand de hele tijd een kat voor de deur had die naar binnen wilde maar ze kende de kat. Met een mooie foto van - jawel - de kat die wij hadden meegenomen
Gelukkig had een dag daarna het baasje gereageerd en is poes weer thuis gekomen maar god ik voelde me zooooo schuldig
dat vind ik zoo smerig

CharlotteJay schreef:hun kind vermoorden met een allergie ook niet
UhNee schreef:CharlotteJay schreef:hun kind vermoorden met een allergie ook niet
Maar dat doen ze toch ook niet?