Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 11:55

Als er bij een webshop staat 'voor 5u besteld, morgen in huis' dan bestel ik iets na vijfen en meestal is het de volgende dag dan alsnog binnen. Record was half 7. :Y)

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 11:57

vuurneon schreef:
Als er op een artikel staat:
'Kan niet in de vaatwasser'

Dan denk ik gelijk: challenge accepted :Y)

Ik denk dan; dan is het niet rytir bestendig... Ik ga niet ordinair afwassen als een machine dat voor mij kan doen? :D

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:18

Rytir schreef:
vuurneon schreef:
Als er op een artikel staat:
'Kan niet in de vaatwasser'

Dan denk ik gelijk: challenge accepted :Y)

Ik denk dan; dan is het niet rytir bestendig... Ik ga niet ordinair afwassen als een machine dat voor mij kan doen? :D

Ik kijk daar niet eens naar hahah..
Mik alles er gewoon in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:57

UhNee schreef:
Ik heb sims nooit meer gespeeld, nadat ik als 11 jarig meisje mijn hele gezin had gemaakt en mijn moeder vervolgens doodging en magere hein haar op kwam halen *getraumatiseerd*
Bij zootycoon liet ik wel vaak de dieren los, en bij rollercoaster tycoon liet ik de achtbanen crashen :')

Ik weet nog dat ik als klein kind de eerste versie van Sims kado had gekregen van mijn vader, op een cd gezet van mijn nicht :') Toen wou ik per se een zwembad bij mijn huis (was in de tijd van inbel-verbindingen dus kon niet even snel een cheat opzoeken en had ook geen idee hoe dat moest), maar met dat magere startkapitaal dat je krijgt kan je nog maar net een fatsoenlijk hutje bouwen. Toch een zwembad gemaakt, met twee duikplanken.. Maar natuurlijk.. Geen trappetje. Mijn geld was op, ik wist niet hoe ik dingen moest verkopen, en mijn Sim maar zwemmen en zwemmen en hij wou er niet meer uit komen. Was helemaal in tranen, mijn vader erbij geroepen en zelf weggerend _O- Uiteindelijk zijn ze dood gegaan en toen heb ik het een paar maanden niet durven spelen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 13:00

Confession van vandaag :=

Jaarmarkt in town + 5 dagen Kermis.

Nu woon ik dicht bij het centrum, dus wou de schutting door , en van stoepje af. Staat een idioot daar geparkeerd , ik de stoep af stuiteren en vuile blik geworpen. Ik met mam het centrum door staat er een club vrouwen en he zegt er 1. Jij was zeker die vrouw van die straat? , ik was het vergeten dus in het Fries van neeee hoor :') . In de appie hein bedacht ik het me opeens , ik heb gewoon glashard gelogen :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 13:01

Ik ben als 14 jarige ermee begonnen (we hadden wel Sims op de DS ervoor, toen moest je dierenarts zijn :D ).
Ik speelde toen ik een jaar of 9-10 was trouwens wel GTA samen met mijn broer. Mijn ouders wisten niet dat wij vrolijk winkelende vrouwtjes aan het neerknallen waren omdat die meestal geld bij zich hadden :)). Ach, ik ben er niet moordlustig of gewelddadig van geworden.

Lumi

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 13:03

Toen mijn sim in brand stond ben ik ook huilend weggerend (ik was 9 ofzo). Ook ik heb maanden niet meer durven spelen, verschrikkelijk vond ik het

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 13:16

Zo te horen heeft de Sims dus wel voor wat jeugdtrauma's gezorgd. :+

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 13:22

Al mijn kinderen willen seks door de Sims >;) zelfs die alleen weten dat het iets met hartjes is.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 13:24

Is de Sims ook niet voor 12 en ouder?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 13:26

Klopt.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 13:27

Haha, hilarisch die Sims verhalen! :')

Ik heb geen jeugdtrauma's eraan overgehouden. Was ook altijd heel lief voor mn Sims :+:

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 13:31

Ik ga het weer installeren en al jullie manieren toepassen. ~~}>

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 13:44

Ik heb het nog nooit gespeeld, maar krijg er ineens zin in :))

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 13:51

Oh als het toch over de sims gaat vind ik dit ook wel een confession waard. Ik heb heel lang ook sims gespeeld via een Amerikaanse community over paarden waar je doormiddel van screenshots maken (en die natuurlijk zo mooi mogelijk bewerken met manen/teugels enzo tekenen via photoshop) wedstrijden kon rijden en dat soort dingen.. Soms de wekker zetten omdat je natuurlijk met tijdsverschil zit maar je perse dat ene paard van de veiling wilde kopen en hij op een onmogelijke tijd afliep.. M'n ouders en een paar vriendinnen die het wisten lachten me er altijd om uit ^) Inmiddels doe ik het niet meer omdat dat verdomde spel niet wil opstarten :=

En eentje van een paar maanden terug waar ik me nog schuldig om kan voelen.. Was op stap geweest met een paar vrienden en we zaten bij vriend 1 thuis en er moest iets opgehaald worden bij vriend 2. Nou ik wilde wel mee en toen we bij het huis van die andere vriend kwamen zat daar een kat voor de deur *\o/* Dus ik vragen (met m'n niet meer zo nuchtere hoofd :o ) aan vriend 1 of ik m mee mocht nemen. Hij zei ja en ging naar binnen om te pakken waarvoor we kwamen en ik ging de kat vangen. Kat vond het allemaal wel gezellig en heb m naar t huis van vriend 1 getild. Daarbinnen heeft ie nog plakjes ham gekregen en toen vond ie het wel prima en na hooguit 5/10 minuten binnen wilde hij naar buiten. Dus ik zei nog ik breng hem wel naar waar we hem gevonden hebben want ik heb vroeger van m'n moeder geleerd dat ze anders verdwalen omdat ik hem getild heb en hij dus niet z'n eigen spoor kon volgen. Vrienden mij ervan overtuigd dat ie heus z'n huis terug zou vinden dus hem laten gaan. Lees ik de volgende dag op facebook een oproepje dat iemand de hele tijd een kat voor de deur had die naar binnen wilde maar ze kende de kat. Met een mooie foto van - jawel - de kat die wij hadden meegenomen -O- Gelukkig had een dag daarna het baasje gereageerd en is poes weer thuis gekomen maar god ik voelde me zooooo schuldig :')

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 14:05

ik word nu gewoon echt chagrijnig en waarom
nou mijn vader ging met mijn moeder mee boodschappen doen en waarmee komen ze thuis voor de lunch knakworsten op kadetjes :r dat vind ik zoo smerig
altijd als hij mee gaat of mijn zusje komen ze met iets thuis wat ik of niet mag hebben ( i.v.m allergieën) terwijl ik altijd aan iedereen denk _-:(
ook zit er nu 1 uitgebreid te knagen naast me en daar word ik gewoon lichtelijk agressief van :\

en dan nog het feit dat niemand ooit rekening met mijn allergie houdt terwijl ik daar gewoon dood aan kan gaan
maar toen een EX vriendin met gluten allergie (die btw alleen buikpijn ervan krijgt en aan de dunne gaat ) hier was werd daar ALLES voor gedaan

dus mijn confession is dat ik deze mensen soms echt haat _-:(

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 14:09

Je ouders haten is niet echt gezond.... :=

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 14:13

hun kind vermoorden met een allergie ook niet

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 14:15

Maar gelukkig leef je nog :)
Mag ik vragen waar je dan allergisch voor bent?

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 14:16

noten vooral pinda's
er zijn er maar 2 waar ik tegen kan en dat zijn amandel en hazelnoot

ben bij de huisarts geweest maar die wilt het niet aan om mij zo een kuur te geven

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 14:16

CharlotteJay schreef:

Maar dat doen ze toch ook niet?

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 14:17

CharlotteJay schreef:

Vind het eigenlijk zelfs schandalig dat ze daar geen rekening mee houden..

Edit zie je allergie al..

Wat voor kuur bedoel je?
Een allergie is toch met een kuur niet op te lossen altans bij mij niet
Laatst bijgewerkt door japielover op 24-09-15 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 14:18

UhNee schreef:
CharlotteJay schreef:

Maar dat doen ze toch ook niet?

vaak zat dat ik mn pen moet gebruiken ... en ik let zelf heel goed op maar als hun weer eens met hun mes met pindakaas restjes lekker terug in de boter hebben gezeten... tja dan mag ik weer naar het ziekenhuis of de huisarts terwijl de tranen over mijn gezicht lopen omdat ik bijna geen lucht meer krijg

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 14:21

Ik vind het echt niet netjes dat ze geen rekening houden met je allergie terwijl je daar zo'n heftige reactie op kan krijgen...

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 14:22

is het ook niet en dan worden hun weer kwaad als ik loop te vloeken en tieren als ik gewoon pindakaas zie zitten in de boter
resultaat dat ik kwaad ben hun kwaad zijn en mijn vader altijd vergeet dat hij zijn mes weg moet doen _-:(