Designer verslaving #1

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anoukkk.

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 09:47

Leuk, ik ga jullie volgen op Instagram, mijn privé is: anoukboonstra en mijn ''zakelijke'' is mydesignercrush

Het gaat nog niet top helaas, had ook verwacht dat het sneller op zou knappen. Je moet echt goed op jezelf passen hoor.. Ik dacht altijd dat het wel meeviel hoe heftig zoiets is maar het is echt heel oliebol als je het hebt.. zo kan ik dus echt niks onthouden en dat is zo irritant haha. Dus echt goed om jezelf denken en lief voor jezelf zijn oke Djilna? Echt doen!!

Haha koel, ik ga de WhatsApp groep aanmaken, als iedereen die erin wil zijn nummer in PB stuurt doe ik iedereen erin die een No-buy wil! :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 09:54

Anouk dank je, bedrijfsarts zei gisteren dat het niet een kwestie is of ik ga omvallen, maar wanneer :o Dus ja ik moet scherp mijn grenzen bewaken..
Sterkte nogmaals want ik heb al van meer mensen gehoord is dat het een langdurig proces is!

Misschien net als Deijs therapeutisch shoppen :') Alleen jammer dat je dan weer stress van de bankrekening krijgt :+
Laatst bijgewerkt door Djilna op 26-08-15 10:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 10:03

Aah, balen dat jullie niet goed in je vel zitten :(:) hopelijk gaat het snel beter!

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 10:09

Ik heb ook instagram, post niet heel veel dus 2 heb ik niet nodig haha :') Mijn naam is xmaaaikeex

Haha ik heb het geluk dat ik in Groningen woon waar de mensen opgevoed worden met, geld is er om te sparen en om af en toe iets te kopen. Daarom worden wij wel de zuunigerds (als jullie daar ooit van gehoord hebben) genoemd.
Daardoor heb ik 1 geluk en dat is dat ik heel goed kan sparen, wat ik dan ook al heel mijn leven heel stug gedaan heb. Mijn ouders ontmoedigen mij ook om straks na Almere in Groningen te gaan wonen want als ik thuis woon kan ik 'nog even sparen'. Alhoewel ik dan ga shoppen met mijn moeder wat ook niet goed is :')
Maar het no buy clubje is wel een leuk idee haha!

Hopelijk komt het allemaal goed met jullie djilna en anouk :( Misschien hebben jullie ook wel steun aan elkaar zo :(:)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 10:10

Ik heb op mijn 27e een appartement gekocht en dan zit sparen er echt niet meer in helaas. Niet als alleenstaande iig ;) Dus vandaar dat ik vooral geniet van jullie aankopen :D

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 10:16

Djilna schreef:
Ik heb op mijn 27e een appartement gekocht en dan zit sparen er echt niet meer in helaas. Niet als alleenstaande iig ;) Dus vandaar dat ik vooral geniet van jullie aankopen :D

Dat is ook wel een sjieke aankoop!
Het blijven voor de meeste mensen geen standaard aankopen een designer verslaving, dus ik vind wel knap dat je goede beslissingen over kunt maken.

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 10:30

wauw wat leuk djilna! Moet je maar zo zien, kun je straks je spulletjes opbergen in je mooie, nieuwe huis.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 10:33

appartement is zeker heel tof!! leuk hoor!

ik heb t allemaal te danken aan mijn ouders <3

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 10:36

Ik ben nu 35, ik woon er dus al een aantal jaar ;) Maar is duur hoor in je eentje. Groot onderhoud gaat via vereniging van eigenaren (en dan betaal je dus extra servicekosten), maar net dit jaar nieuwe verwarmingsketel gekocht. 1800 euro ineens weg, tjakka :+ Maar warm water en verwarming is wel zo fijn om te hebben!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 10:48

anoukkk. schreef:
Leuk, ik ga jullie volgen op Instagram, mijn privé is: anoukboonstra en mijn ''zakelijke'' is mydesignercrush

Het gaat nog niet top helaas, had ook verwacht dat het sneller op zou knappen. Je moet echt goed op jezelf passen hoor.. Ik dacht altijd dat het wel meeviel hoe heftig zoiets is maar het is echt heel oliebol als je het hebt.. zo kan ik dus echt niks onthouden en dat is zo irritant haha. Dus echt goed om jezelf denken en lief voor jezelf zijn oke Djilna? Echt doen!!

Haha koel, ik ga de WhatsApp groep aanmaken, als iedereen die erin wil zijn nummer in PB stuurt doe ik iedereen erin die een No-buy wil! :D

Pittig hoor, goed om jezelf denken. :(:) Ik hou me tegenwoordig aan het mantra: Nee is ook een antwoord. Vind ik ook moeilijk -O-

Ik ga je even pb-en :D

Djilna, dat is zeker een chique aankoop.

Ik ben op het moment bezig om de financiële misere die ik zelf heb veroorzaakt jaren terug een beetje op orde te krijgen. Geeft ook een lekker gevoel, de zaken onder controle. Huisje zit er nog eventjes niet in maar ik heb gelukkig hele lieve ouders.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 11:37

eigenlijk heeft outnet dan toch oude collecties, dit missoni jurkje heb ik twee of drie jaar geleden gekocht

Afbeelding

Afbeelding

hij blijft wel mooi <3

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 11:40

mooi jurkje hoor!!!

ben paar weken terug in antwerpen geweest, toen had ik bij Verso,ook 2 truien en een vest van missoni, blijft ook super van kwaliteit! en ik vind vaak die printjes erg leuk.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 11:43

Afbeelding

*\o/*

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 11:47

*\o/* *\o/* *\o/* _/-\o_

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 11:51

Unboxing reveal! :j :j :j :j *\%/* *\%/* *\%/* :)F :)F :)F *\o/* *\o/*

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 11:54

Afbeelding

edit neem seffens wel een betere

Sneak peak vanavond betere foto's eerst verder werken

hoe slecht genomen is die foto :') nuja was aan het shaken hahaha. Hij is echt perfectie alles wat ik wou en zo fijn leer!!! <3 ik ben zo verliefd!
Laatst bijgewerkt door Furrow op 26-08-15 11:59, in het totaal 3 keer bewerkt

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 11:57

Dames!

Extra sale bij the Outnet, ook veel MK. 40% extra korting bij checkout :D

*edit*

Alleen dat doosje word ik al vrolijk van. Is de kwaliteit super ja? _/-\o_ _/-\o_

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 12:13

Ein-de-lijk je tas Furrow! Ben ontzettend benieuwd naar de betere foto's! :D
Door deze heerlijke foto's ga ik mij eigen ook maar bij de no-buy club aamelden.. :')

Lynn_Noname

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 13:07

Oooooh furrow! Ik word blij van jouw posts! *\o/*

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 13:09

Pantykous schreef:
Dames!

Extra sale bij the Outnet, ook veel MK. 40% extra korting bij checkout :D

*edit*

Alleen dat doosje word ik al vrolijk van. Is de kwaliteit super ja? _/-\o_ _/-\o_

Hoe krijg je de extra korting dan?

@ Fur, het is nu net een cliffhanger voor ons he!! :')

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 13:13

Bij check-out verrekenen ze de korting! ;)
Volgens mij geldt die 40% alleen op bepaalde geselecteerde artikelen.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 13:31

Ohh Furrow ik ben zo benieuwd naar foto's van je tasje! Hij is echt prachtig op de foto's van de site. <3 Ben benieuwd naar in het echt!

Sorry dat ik zo weinig reageer, lees wel alles mee. :D Ik zit nu te wachten op 2 paar schoenen van Zalando, geen designer maar ook heel leuk. :P Had nog een cadeaubon van €30 en een kortingsbon van €10 dus dat scheelde weer lekker. :)

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 13:55

adecuada schreef:
Bij check-out verrekenen ze de korting! ;)
Volgens mij geldt die 40% alleen op bepaalde geselecteerde artikelen.

Ja zag het al, daar is weer een aparte sectie voor.

@ Loose altijd leuk! Designer of niet :D

Mijn pakje van Nelly kwam gisteren binnen met nieuwe sportkleding, meteen mee gesport 8-)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 14:00

Oh altijd leuk nieuwe sportkleding, geeft weer wat motivatie. :D

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 14:15

Dat geeft meteen motivatie he, als je nieuwe sportkleren hebt :D