Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 20:24

Er zijn ook 'balarinas' met een mooie punt bij de tenen ipv rond. En er zijn ook een soort balarinas, ook met punt, waar een stuk uit is.. Klinkt heel vaag maar is zo mooi! Sowieso zijn balarinas niet meer van nu, het zijn nu meer Loafers.

Edit: Afbeelding

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 20:32

Die zouden ook eventueel onder die jumpsuit kunnen of niet? In het zwart dan. Volgens mij hebben ze die bij h&m, ga even kijken :)

velvetblack

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 20:36

Onder een jumpsuit zijn ze inderdaad erg leuk! Ik vind het een top alternatief op de mooie punt hak.
Kan ook super tof zijn onder een gescheurde broek. Maakt de outfit lekker casual! En handig als je niet goed op hakken kunt lopen. Maar de punt hak is en blijft het mooiste bij veel outfits!

Ik heb gezocht op: punt balarina

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 20:40

_mexx_lady_ schreef:
Bah heb Zalando nu al 3x afgezocht maar kan hem nergens vinden. Een groene jumpsuit die het model aan heeft in de reclamespot voor Topshop op Zalando.
Kan hem nergens op de site vinden :(

Is dat niet deze: https://www.zalando.de/topshop-jumpsuit ... f-n11.html ?
Zal wel uitverkocht zijn geweest...

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 21:21

Die van de reclame is meer feller groen en heeft langere pijpen ( of dit model is gewoon nog een stuk langer als het model van de reclame! ) Dank je deze is ook wel heel erg leuk :D

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 21:24

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 21:35

Oke! Ik heb van de loafers besteld bij h&m, ben benieuwd :)
En ik heb een behoorlijk grote bestelling geplaatst bij de zara, ben op een gegeven moment maar gestopt met dingen in mijn mandje stoppen haha. Heb nog nooit iets van de zara aangepast, dus ik ben benieuwd. Heb 2 verschillende broeken besteld, maar allebei in 2 maten. Omdat Roos zei dat ze klein vallen heb ik 1 maat groter en 2 maten groter genomen.

Ik heb al helemaal iets in mijn hoofd. Ik heb namelijk ook die zwarte laarsjes besteld (waarvan ik de link hier had geplaatst), en dan met een zwarte broek of juist een blauwe met gaten (heb ik ook bij zara besteld, beetje grijs/blauw) en dan met een grijs of wit los vallend shirt. Schijnt dat army jackets helemaal in zijn/komen, en ik heb nog een legergroene spijkerjack! Dus dan doe ik die er op. Nu hopen dat het in het echt net zo is als in mijn hoofd.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 22:03

xSwanHeart schreef:
_mexx_lady_ schreef:
Bah heb Zalando nu al 3x afgezocht maar kan hem nergens vinden. Een groene jumpsuit die het model aan heeft in de reclamespot voor Topshop op Zalando.
Kan hem nergens op de site vinden :(

Is dat niet deze: https://www.zalando.de/topshop-jumpsuit ... f-n11.html ?
Zal wel uitverkocht zijn geweest...

Bij modemusthaves hebben ze een vergelijkbare. Alleen daar is de groene nu ook uitverkocht, maar misschien wordt hij nog een keer aangevuld;
http://www.modemusthaves.com/kleding/al ... -army.html

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 23:12

Klinkt heel leuk De! Vind die laarsjes ook heel leuk. Ben benieuwd naar een outfit foto :D

Volgende maand ga ik ook nog een gaten spijkerbroek aanschaffen. Vind ze zo leuk :D

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 23:18

Meiden, mag ik binnen vallen met een vraag!??

Dresscode toppers, help!! het is wit met geel (jumbo kaarten) en zomers..... Dacht aan zn hawaii rokje ofzo? Maar dan :

Wat doe je daar onder!? Ga niet niet mn blote kont staan :o en welke schoenen als slippers, sandalen en pumps afvallen??? Dacht aan een spaghettiband hempje erop (wit), is ook wel erg naakt. Echte lastig!

Hebben jullie tips?

(had de zoekfunctie hier en Google al geprobeer..)

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 00:06

Ik zou gewoon een wit rokje eronder doen.
Qua schoenen lage instappers (ballerina's, loafers oid)
En als je een hempje neemt, doe dan geen spaghetti bandjes :)

Want zoals Fred van Leer altijd zegt;
Spaghetti is leuk maar dan voor bij de macaroni niet bij kleding :p

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 07:50

En zo'n super hippe hier heel geliefde witte gatenbroek van de Zara Romy? Gele flowy top erop, bloemenkransje om, sandaaltjes met kraaltjes oid aan, geel armbandje scoren en een laag fake tan :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 07:53

Ik vind die gaten broeken best tof, maar ik zou ze zelf niet gauw aantrekken. Ik heb een boyfriend versie met 2 kleine plekken en zelfs die draag ik nauwelijks omdat ik het toch niet zo goed bij mezelf vind passen :')

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 08:02

Klinkt leuk zo DaisyDarling! Zoiets zou ik zo naar zo'n feest aantrekken denk ik!

Die groene jumpsuits zijn ook leuk! Maar als ik zoiets aan heb voel ik me toch altijd een beetje alsof ik in mijn pyjama loop :))

Mijn outfit voor vandaag. Lang dagje colleges voor de boeg.
Afbeelding

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 08:04

Weten jullie toevallig hoe lang het duurt voordat de bestelling bij Zara verzonden wordt? Ik hoop namelijk dat hij morgen nog bezorgd kan worden, want ik denk dat de post donderdag en vrijdag niet werkt?

Ik vind DD der idee echt top!

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 08:11

DewiRox schreef:
Weten jullie toevallig hoe lang het duurt voordat de bestelling bij Zara verzonden wordt? Ik hoop namelijk dat hij morgen nog bezorgd kan worden, want ik denk dat de post donderdag en vrijdag niet werkt?

Ik vind DD der idee echt top!

3-5 dagen duurt de verzending. Zou er niet op hopen dat het morgen komt :o

Sanne: niet echt mijn ding.. Maar het ziet er wel comfortabel uit :j

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 08:24

Ah dat is jammer Roos..
Dan ben ik bang dat het pas na het weekend wordt ;(
Dat is toch nog het vervelendst aan online shoppen, dat je er nog op moet wachten Haha.

Ik vind het ook niet zo Sanne. Maar voor een dagje HC moet het inderdaad gewoon lekker zitten :))

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 08:58

Leuk Sanne! Ik hou alleen niet zo van die kleur broeken en ben geen sneaker fan :j maar de top, jas en ketting zijn erg leuk gecombineerd!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 09:13

Kijk, ik had dit gezien en vandaar ook de outfit die ik in mijn hoofd heb straks met die zwarte laarsjes van de Zara.

Afbeelding
Dan vooral rechtsonder en de middelste boven.

Ik vind inderdaad het shirt en de ketting wel heel tof Sanne! Ik vind zo'n ketting ook gaaf, maar om een of andere reden staat het me niet.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 09:34

Ik ben op zoek naar een betaalbaar jurkje voor een bruiloft, als daggast..
Iets wat ik later ook nog een keer aan kan..
Iemand tips?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 09:51

Marjo! Tis em inderdaad... Ben er achter gekomen dat mijn TV scherm heel erg vertekende kleur geeft :') dank je! Kan hem op zalando.be nergens meer vinden.

Leuke outfit Sanne lekker comfi!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 10:04

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 10:06

Dank je!! Laat ik nu net een 36 hebben :p

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 10:41

Roos, dat jasje van de HM is ZO leuk! :\ Ik heb net mijn lange zwarte jas van de HM binnen gekregen maar ik twijfel nu of ik hem niet wil ruilen voor die uit jouw link..Vanavond voor het sporten nog even bij de HM naar binnen lopen om te kijken!

Mijn HM bestelling is dus binnen! *\o/* en ik vind alles zó super leuk! Ben helemaal blij :D
Ik zal later even outfit foto's maken, het is namelijk best veel en ik ben nogal een kei in studie ontwijkend gedrag vertonen..

Vind de punt ballerina's ook enorm leuk alleen in mijn maat (41) lijkt het meestal alsof ik sneeuwscheppers aan heb. :(

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 10:48

Nice. Ben nu wel erg benieuwd Frummels! Ik snap dat je dat te groot vind lijken met maat 41, jammer. Zou jou ook super staan. Die punt schoenen :)