Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selina schreef:SpikkelFire schreef:Dat het bij sommige mensen echt een eeuwigheid duurt om iets af te spreken
Heb het bij sommige maar opgegeven. Als je in 2 maanden niet eens een keer 2 uurtjes hebt dan laat maar.
Argai schreef:Niet echt geërgerd met wel een beetje boos. Ik zou met mijn fAmilie morgen naar Phantasialand gaan voor mijn verjaardag. Nu willen mijn ouders niet meer omdat het morgen regent. Nu hebben ze het op een andere dag gepland dat ik niet kan. 'Ja jammer' zeiden ze. Nu gaat de familie zonder mij. Leuk.
xPabloBokt schreef:Argai schreef:Niet echt geërgerd met wel een beetje boos. Ik zou met mijn fAmilie morgen naar Phantasialand gaan voor mijn verjaardag. Nu willen mijn ouders niet meer omdat het morgen regent. Nu hebben ze het op een andere dag gepland dat ik niet kan. 'Ja jammer' zeiden ze. Nu gaat de familie zonder mij. Leuk.
Wat onwijs banketstaaf dit..
ElineS schreef:Argai schreef:Niet echt geërgerd met wel een beetje boos. Ik zou met mijn fAmilie morgen naar Phantasialand gaan voor mijn verjaardag. Nu willen mijn ouders niet meer omdat het morgen regent. Nu hebben ze het op een andere dag gepland dat ik niet kan. 'Ja jammer' zeiden ze. Nu gaat de familie zonder mij. Leuk.
Dit vind ik echt heel erg... Belachelijk. Sorry hoor, maar wat heb je dan voor nare ouders en lfamilie, dat ze dat zomaar doen... Ik zou er woest om zijn en ze dat ook laten weten.