Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maatje987

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 21:08

Dat het koud is en ik mijn verwarming niet aan krijg

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 21:41

Iemand die het élke keer weer beter weet dan mij. Over álles. Al gaat het over mijn eigen paarden, dan nog gaat zij ertegenin. Word er knetter gek van!!

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 21:43

-dat ik vanmorgen een 'training' kreeg om bij een callcenter te gaan werken en de mevrouw van de training moest wijzen op fouten in de training bij het stuk over communicatie
-ik mij toen echt afvroeg wat ik daar deed
-alle werknemers met lange gezichten zag werken
-er een baas rond liep die zichzelf heel wat vond
-ik 4 uur lang mee moest luisteren en verder niks mocht doen ('die telefoon is hier VERBODEN') okeey bent u vergeten dat ik hier in mijn eigen tijd zit?
-ik na 2 uur mee luisteren het wel gezien had
-ik mezelf SERIEUS afvroeg wat ik daar deed... ik heb toch p*tver een prachtig diploma maatschappelijk dienstverlener?

Kortom:dikke doei.

*ik wil de mensen die bij een callcenter niet beledigen...maar het is niks voor mij

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 23:24

Dat ik eerst buikgriep had, toen de gewone griep en nu voorhoofdsholteontsteking. :\

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 23:41

Dat het bij sommige mensen echt een eeuwigheid duurt om iets af te spreken :roll:

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 23:44

SpikkelFire schreef:
Dat het bij sommige mensen echt een eeuwigheid duurt om iets af te spreken :roll:

_O_
Heb het bij sommige maar opgegeven. Als je in 2 maanden niet eens een keer 2 uurtjes hebt dan laat maar.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 23:51

Selina schreef:
SpikkelFire schreef:

_O_
Heb het bij sommige maar opgegeven. Als je in 2 maanden niet eens een keer 2 uurtjes hebt dan laat maar.

Precies, ik heb het een paar keer aangegeven en nu los gelaten. Ik hoor het wel en anders joe :evaw:

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 00:19

Argai schreef:
Niet echt geërgerd met wel een beetje boos. Ik zou met mijn fAmilie morgen naar Phantasialand gaan voor mijn verjaardag. Nu willen mijn ouders niet meer omdat het morgen regent. Nu hebben ze het op een andere dag gepland dat ik niet kan. 'Ja jammer' zeiden ze. Nu gaat de familie zonder mij. Leuk.

Wat onwijs banketstaaf dit.. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 01:19

Lijf die onduidelijk is , vanuit winkel naar huis misselijk en kramp. Goed typische darm streken , even naar de wc thuis en klaar. Maar nu weer , heeft lijf honger of ? Darmen zijn het niet :+
Pff

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 07:38

Ik kan er echt gefrustreerd om worden als iemand de ongeschreven openbaarvervoer-ettiquette niet in acht neemt. Grr, dingen zoals "niet half bovenop elkaar zitten" lijkt me toch logisch, maar die vent naast me blijkbaar niet.

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 09:51

Felicity2511 schreef:
Dat ik eerst buikgriep had, toen de gewone griep en nu voorhoofdsholteontsteking. :\

Same here, maar dan nu met migraine ipv voorhoofdsholteontsteking.
Ik voel me belabberd ;(

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 11:46

Trein reed niet (was iemand aangereden), vervolgens dus rennen bij mn overstap, valt mn mobiel uit mn zak... 1 hoek helemaal verbrijzeld... mag blij zijn dat hij het nog doet

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 12:17

aan dat ik zo naar de tandarts moet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 12:54

Aan mezelf, omdat ik het gevoel heb dat ik mijn sollicitatiegesprek verprutst heb.

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 14:18

Aan al dat gekuch van mezelf. 8)7

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 15:20

Aan het feit dat de ketel sinds zondag kapot is en mijn man deze week maar een dag heeft hoeven werken en er nog niets geregeld is voor een nieuwe ketel. -:(-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 18:14

Dus vanavond niet samen warm onder het dekbed?

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 18:53

Aan hoe ik mezelf zo in de weg kan zitten doordat ik maar blijf piekeren over dingen. Vaak onnodig en word er zo moe van -O-

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 20:56

Dat nu alle stress van de afgelopen maanden eruit komt en ik daardoor enorm moe ben en helemaal vast zit kwa spieren en het nog wel eventjes gaat duuren tot dat dat allemaal over is maar het gaat goed komen

En dat ik tot dit weekend moet wachten tot ik mijn verwarming aan krijg mijn vader krijgt het ook niet voor elkaar omdat die verwarming dus blijkbaar te dicht tegen mijn muur aan zit en dat kost je gewoon je handen

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 22:10

xPabloBokt schreef:
Argai schreef:
Niet echt geërgerd met wel een beetje boos. Ik zou met mijn fAmilie morgen naar Phantasialand gaan voor mijn verjaardag. Nu willen mijn ouders niet meer omdat het morgen regent. Nu hebben ze het op een andere dag gepland dat ik niet kan. 'Ja jammer' zeiden ze. Nu gaat de familie zonder mij. Leuk.

Wat onwijs banketstaaf dit.. -O-

Dit vind ik echt heel erg... Belachelijk. Sorry hoor, maar wat heb je dan voor nare ouders en lfamilie, dat ze dat zomaar doen... Ik zou er woest om zijn en ze dat ook laten weten.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 22:27

Aan mezelf.. :')

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 23:27

ElineS schreef:
Argai schreef:

Dit vind ik echt heel erg... Belachelijk. Sorry hoor, maar wat heb je dan voor nare ouders en lfamilie, dat ze dat zomaar doen... Ik zou er woest om zijn en ze dat ook laten weten.

Hoe kunnen ze nou jou verjaardag daar gaan vieren zonder jou? Ik hoop van harte dat ze een surprise party voor je aan het organiseren zijn en ze je voor de gek houden.. ik zou ze het inderdaad ook even flink laten weten ja..

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 08:41

Dat ik zo dom kan zijn om de deur achter me dicht te trekken met de sleutel in de binnenkant van het slot. :(

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 11:01

Verzorig paard... Brr :x

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 11:37

Aan mijn beste vriend die zijn puppy gisteren verloren is en geen steun kan aanvaarden omdat hij zo'n ongelooflijk inzichzelfgekeerde *** is. I love him to pieces maar soms moet hij is gewoon wat meer zijn gevoelens tonen, en de aangeboden hand en schouder aanvaarden...