Vanochtend in huis schoon gemaakt. Mijn moeder + zusje op de koffie gehad. Daarna aan het studeren geweest, lunchen en weer verder studeren. Nu even een break en dan weer verder studeren. Vanavond als ik zin heb nog even de sportschool in.
LisaFalco
Geplaatst: 01-05-15 13:29
Vanmorgen eerst stal gedaan, toen mijn eigen kamer gepoetst, verder met leren voor examens en net even gaan lunchen met moeder. Zo even hondjes uitlaten, verder met leren, springles en daarna op stap met vriendin!
Ik ga mijn naaimachineprojectje afmaken, daarna even douchen en ontbijten, effe opruimen en daarna een vriendinnetje ophalen van het station om lekker in de stad te gaan lunchen en mijn nieuwe huisje te laten zien!
En vanavond even aan de slag met wat verslagen voor school!
Zitosh
Geplaatst: 04-05-15 10:35
Ik ga zo aan de slag met mijn kamer opruimen, daarna ga ik mijn 'to do-lijstje' voor school wat laten inkrimpen. Als het nog ergens past rijd ik snel even heen en terug naar de paarden die nu in de wei staan en daarna vertrek ik richting mijn zus om naar de sportschool te gaan
Vanochtend mijn huis schoon gemaakt, boodschappen gedaan, de kelder eens grondig opgeruimd. Vanmiddag lekker niksen. Vanavond nog even naar de sportschool. Heerlijk een vrije dag.