Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
birte schreef:Romy1234 schreef:Wat een verhalen weer hier zeg.
Ik heb iets verkocht dat per brievenpost gaat, maar als de lucht eruit is past het, iemand een idee hoe ik de overtollige lucht uit de envelop krijg?
stofzuiger
birte schreef:Romy1234 schreef:Wat een verhalen weer hier zeg.
Ik heb iets verkocht dat per brievenpost gaat, maar als de lucht eruit is past het, iemand een idee hoe ik de overtollige lucht uit de envelop krijg?
stofzuiger
Fennee schreef:Jeetje, wat zit er asociaal volk bij! Ik ben gelukkig nog nooit opgelicht.
--------
Ik had laatst met te koop/te ruil staan. Reageert er een meisje op: Oh wauw, die wil ik heel graag wil je ruilen voor ***?
Wat ze aanbood klonk wel aantrekkelijk dus ik reageerde met: Prima. Wil je het per post ruilen of persoonlijk.
Zij: Persoonlijk, kom je zaterdag hier?
Ik: Sorry, je woont 60km van me af. Ik wil best persoonlijk ruilen maar dan wel bij mij in de buurt.
Zij: Nee, JIJ wil toch ruilen? Dan kom je het maar halen. Ik ga niet naar jou toe, veel te ver weg.
Ik: Sorry, dan gaat het niet door.
Zij: Ok, zeg dan niet dat je wilt ruilen als je te lui bent om het op te halen dom kind.
Tja, ze denkt toch niet dat ik 120km ga reizen omdat zij zo graag iets van mij wilt hebben. Ik heb op haar laatste bericht ook niet gereageerd.
Marjoow schreef:Upendo, misschien zijn het je prijzen? €25,- voor een gedragen rijbroek vind ik aardig wat geld