Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:12

Frontriem verkocht, aangegeven dat het met de brievenbus kon op eigen risico, was prima, frontriem opgestuurd en nu vraagt ze naar een t&t code.. :P Maar even uitgelegd dat ik die niet gekregen heb..

Alja

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:17

pfff ik word er ook zo moe van :(

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:34

Hahaha Upendo _O- Tja......

Ik had ook weer een leuke. Heb een schoolboek verkocht na een hoop gedoe.
Eerst mailt ze me, midden in de nacht, dat de interesse heeft in het boek. Of ik haar zo snel mogelijk reactie wil geven.
Dus ik heb 's morgens meteen gereageerd. Ik geef aan dat ze het boek over mag nemen voor de vraagprijs en of ze het boek wil ophalen of dat hij verzonden moet worden.
Ja, hij moest verzonden worden, maar ze kon het boek voor €14 incl. bij iemand anders krijgen. (Tja, dat is al duurder dan waar ik hem voor te koop had, want ik vroeg €10 + €3,84 verzendkosten, maar oké).
Ja of ze het dan niet voor €10 incl. van mij over mocht nemen? Uhhhhhh, nee! >;)
Nou ik geantwoord dat ik het voor €12,50 incl. wil aanbieden, maar dat hij dan ook echt niet voor minder weg zou gaan.
2 dagen niks gehoord, krijg ik gisteren een mailtje terug dat ze toch wel akkoord gaat met die €12,50.
Ik netjes mijn gegevens gestuurd. Krijg ik bericht dat ze het heeft overgemaakt met een betaalbevestiging erbij en of ik het dan vandaag nog weg kan doen want ze heeft het morgen nodig.
Ja, hallo :x . Er zijn ook nog mensen die moeten werken of naar school moeten hoor..... Dus dat maar even uitgelegd en dat ik het gisterenavond nog wel naar het postkantoor zou brengen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 11:35

Wat een verhalen weer hier zeg.

Ik heb iets verkocht dat per brievenpost gaat, maar als de lucht eruit is past het, iemand een idee hoe ik de overtollige lucht uit de envelop krijg? :P

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 11:38

Romy1234 schreef:

Ik heb iets verkocht dat per brievenpost gaat, maar als de lucht eruit is past het, iemand een idee hoe ik de overtollige lucht uit de envelop krijg? :P

stofzuiger :Y)

shiirley133

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 11:39

Zo net weer een goede ervaring gehad! Eindelijk!

Had op marktplaats nieuwe Hub's gezien voor €35,-.
Geloofde dit eerst echt niet, schoenen zijn in de winkel €150,-
Wilde voor dat geld de gok toch wel nemen, dus ik de vraagprijs geboden.
Krijg ik net een pakketje binnen... Ja hoor, een paar gloednieuwe hub's.
En dat voor €35,-. Op dit soort momenten vind ik marktplaats toch wel érg leuk!

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 11:40

birte schreef:
Romy1234 schreef:

_O- _O- _O-
Ik prik meestal een klein gaatje in de envelop met een nagelschaartje. Dan kun je hem makkelijker luchtvrij maken!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 11:41

Gister of eergister gemaild voor iets, wat de verkoper ervoor wilde hebben.
Niks teruggekregen maar vandaag heeft ze wel weer een reeks nieuwe advertenties geplaatst.
Arrgh!

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 11:46

Irritant is dat ja.. reageer dan gewoon als je iets wil verkopen. Haal anders je advertenties er af

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 11:49

Daarom.. Ik neem aan dat je niet al die moeite doet om niks te verkopen.
Zijn ook niet de goedkoopste spullen dus je kan er goed geld aan verdienen als je reageert..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 12:36

birte schreef:
Romy1234 schreef:

Haha ja goede tip!
Alleen heb ik nu de envelop dicht maar hij blijft zich vullen met lucht zeg maar, heb de boel al redelijk dicht geplakt maar blijkbaar heb ik nog een lek :P

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 13:04

Fennee schreef:
Jeetje, wat zit er asociaal volk bij! Ik ben gelukkig nog nooit opgelicht.
--------

Ik had laatst met te koop/te ruil staan. Reageert er een meisje op: Oh wauw, die wil ik heel graag wil je ruilen voor ***?
Wat ze aanbood klonk wel aantrekkelijk dus ik reageerde met: Prima. Wil je het per post ruilen of persoonlijk.
Zij: Persoonlijk, kom je zaterdag hier?
Ik: Sorry, je woont 60km van me af. Ik wil best persoonlijk ruilen maar dan wel bij mij in de buurt.
Zij: Nee, JIJ wil toch ruilen? Dan kom je het maar halen. Ik ga niet naar jou toe, veel te ver weg.
Ik: Sorry, dan gaat het niet door.
Zij: Ok, zeg dan niet dat je wilt ruilen als je te lui bent om het op te halen dom kind.

Tja, ze denkt toch niet dat ik 120km ga reizen omdat zij zo graag iets van mij wilt hebben. Ik heb op haar laatste bericht ook niet gereageerd.

Nou, ik had d'r een berichtje terug gestuurd.

"Beste,

Voor het geval het je niet opgevallen is benaderde jij mij om iets te ruilen. Normaliter worden spullen verkocht (voor geld), echter klonk je aanbod aantrekkelijk en wou ik hier best mee akkoord gaan. Het feit dat je relatief ver weg woont had ik al gezien, echter haalde ik uit je berichtje dat je dat er blijkbaar voor over had omdat je het over een persoonlijke ruil had. Zoals je al zelf aangaf is 60 kilometer relatief ver weg, wat het totaal op 120 kilometer zou maken voor beide partijen. We hadden hierin uiteraard iets kunnen schikken, maar vanaf jou kant zag ik al dat je hier ook geen enkel belang bij had. Vervolgens krijg ik een berichtje vanaf jou kant met de beschuldigingen 'lui' en 'dom kind'. Ik denk dat het berichtje niet helemaal naar de goede afzender is gegaan, gezien iemand die zelf eerst aangeeft iets te willen ruilen en dit ook nog persoonlijk wil doen, niet kan verwachten dat de ander daarvoor 120 kilometer zal gaan afleggen wanneer de andere partij op een vrij associale manier aangeeft dit zelf al niet eens te willen doen. Voor alsnog vind ik je reactie vooral vrij kinderachtig, onder de maat en voornamelijk associaal.

Succes met je Marktplaats carriere, want op deze manier ga je weinig verkopen/ruilen! :) "

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 13:06

_O_

Mooi gezegd!

Iemand tips om rijkleding te verkopen?
Ik heb het al in partij geprobeerd, los..
het ligt echt in de weg, dus I need it gone.. -O-

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 13:14

Als ik altijd echt van m spullen af moet, ga ik naar een tweedehamds ruiterzaak om de hoek... Je krijgt dan wel minder geld omdat ze het gaan verkopen maarja..

Of een parij mwt eenbhele aantrekkelijke prijs? Er misschien *iets* gratis bij doen? Dat werkte bij mij namelijk. En ik kreeg de vraagprijs er ook nog eens voor :D

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 13:36

_O-
Die hebben we hier niet echt in de buurt..

Wil liefst nog deze week van alles af. Ook alle andere spullen die hier nog in huis liggen. :P

Heb ik al geprobeerd, werkt niet, gratis spul erbij ook niet.. -O-

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 13:40

Upendo, misschien zijn het je prijzen? €25,- voor een gedragen rijbroek vind ik aardig wat geld ;)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 13:41

zou een link in je onderschrift plaatsen?
ik zou best wel interesse hebben in spullen van je maar kan je nooit vinden op MP

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 13:42

Aaarg.. Dat is echt jammer! Maar je raagt niet eens gekke prijzen ofzo.

Via fb loopt t ook niet?

Anders weet ik niks meer te bedenken :')

Ik kom momenteel ookniet van mn spullen af, echt vreselijk :n

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 13:46

Marjoow schreef:
Upendo, misschien zijn het je prijzen? €25,- voor een gedragen rijbroek vind ik aardig wat geld ;)

Voor een rijbroek van over de 100 nieuw valt dat best mee, vind ik persoonlijk. :Y)

Ga ik doen Alja, bedankt voor de tip! :)

Heb net maar weer wat dingen op FB gesmeten Jade! :j
Even kijken hoe dat gaat!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 13:46

Ja maar hij is gedragen, gewassen etc :P
Ik zou het er nooit voor over hebben, 2e hands kleding.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 13:48

Ik word helemaal gék van mensen die vragen of een boek beschikbaar is, en als ik dan antwoord dat het dat is ook nog vragen naar mijn rekeningnummer, en vervolgens gewoon NOOIT geld overmaken... GRRRRRRR

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 13:49

Dat verschilt maar net per persoon dan hé. :)

Die HH rijbroekjes wil ik wel weg doen voor 7,50, maar een rijbroek waar ik zelf 100 euro voor afgerekend heb voor 7,50, geen haar op mijn hoofd. Dan houd ik hem wel zelf.

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 13:50

Ik snap het wel hoor,
Voor de 2e hamds pikeur broek vragen mensen soms ook. Nog 60a70euro voor...

En. Als ke naar de amdere advertentie van seline kijkt staan er 2 Paardrijbroeken voor 15euro. Ik vind dat niet duur.
Laatst bijgewerkt door Jadeleigh263 op 26-02-14 13:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjo

Nouja dan moet je ook niet zeggen dat je er moeilijk vanaf komt natuurlijk. Jij geeft aan dat je van die kleding af wilt, maar vervolgens vraag je wel een aardige prijs.

Alja

marjoow dat jij het er niet voor over hebt wil niet zeggen dat andere mensen dat niet hebben!