dus.. als de storm bijv. 3 uur begint, horen we dit pas op zijn vroegst 3 uur 'snachts dus als iedereen opgelucht is dat het wel mee valt vanavond, ....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
unihorses schreef:dit staat op buienradar: Weeralarm: dit Weeralarm verschijnt op zijn vroegst 12 uur voordat het verschijnsel met een zekerheid van minstens 90% kan optreden
dus.. als de storm bijv. 3 uur begint, horen we dit pas op zijn vroegst 3 uur 'snachts dus als iedereen opgelucht is dat het wel mee valt vanavond, ....
NatasjavE schreef:unihorses schreef:dit staat op buienradar: Weeralarm: dit Weeralarm verschijnt op zijn vroegst 12 uur voordat het verschijnsel met een zekerheid van minstens 90% kan optreden
En bedankt![]()
Had ik tenminste vannacht nog lekker kunnen slapen...maar neee hooorrrr we hebben Unihorse die met dit verhelderende antwoord komt![]()
NatasjavE schreef:Joolien schreef:Nope, die geeft wel 8bft aan ook in het binnenland.
Lila is orkaanachtig toch? Hoe haal jij hier 8bft uit.![]()
(ik bedoel dat heeft mijn voorkeur boven een orkaan hoor)