_Tara_ schreef:Er is ooit een bioloog geweest, Haeckel, die heeft dat de wereld in gebracht. Lees hier maar: http://www.degeneratie.nl/index.asp?PaginaID=1805
Ik ken dit verhaal, maar wat Haeckel heeft gedaan is zelf met de losse pols z'n tekeningen aangepast zodat de verschillen die er zijn minder goed zichtbaar zijn, hiermee bedrijft hij dus onzuivere wetenschap. Dat doet niets af aan het feit dat wij als embryo bizar veel lijken op het embryo van een kip, terwijl we later alleen nog kunnen vergelijken dat we allebei twee ogen, voeten etc hebben.
Er zijn veel grotere verschillen tussen embryo's van verschillende diersoorten/mensen dan Haeckel zei. Degene waar ik in eerste instantie op reageerde gaf aan dat je in 't begin geen verschil ziet tussen verschillende embryo's. Dat is wat Haeckel de wereld in heeft gebracht en niet waar.
)
ik zit nu al de hele dag op mn handen om van mn genezende wonden af te blijven, ben een paar dagen terug van de trap gevallen en tegen de grof gestuckte muur aan geland
Ik heb al veel geleerd haha.