Hoppaa! 100 euro uitgegeven en goed geslaagd.. Viel me thuis pas op dat alles zwart is op 1 sjaal na haha
dressuur518
Geplaatst: 09-09-13 19:22
Heb je foto? Ik ga in de herfstvakantie pas.... Tenzij ik eerder een dagje vrij heb.
Jupp6
Geplaatst: 09-09-13 22:41
/.
Laatst bijgewerkt door Jupp6 op 09-09-13 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Marjolein29
Geplaatst: 09-09-13 22:55
Paar dagen terug geweest en goed geslaagd. Elke lingeriewinkel geweest en mijn bh maat is bijna niet te vinden of heel erg duur, kom bij de Primark en heb mijn maat gevonden voor €6 en de ander bleek in de aanbieding voor €3.
Haha, dat heb ik ook Marjolein29! Ik was dinsdag in Almere en had een bh voor € 7,- én eentje voor € 3,-...... Was echt helemaal flabbergested dat het toch mogelijk was/is om en goeie, fijne zittende bh's te vinden die echt SPOT goedkoop zijn!
Vond het trouwens tegen vallen in Almere.... Was voor een € 20,- klaar.
Eight
Geplaatst: 09-09-13 23:08
Ik vind de Bh's van de Primark echt heel fijn, zit precies mijn pasvorm tussen en hardstikke goedkoop dus kan niet beter! Ze blijven bij mij trouwens altijd lang mooi..
Lipydo
Geplaatst: 09-09-13 23:09
Eindelijk een broek van de Primark gescoord die niet uitlubberd maar mooi van (pas)vorm blijft: de zwarte high-waist skinny jeans
Ik heb ook één bh van de Primark en dat is ook echt mijn favoriet, 7 euro was ie, ook nog eens op de gok meegenomen zonder te passen en hij zit echt perfect
bij mij ook zo ongeveer ja.. laats m'n goedkoopste bh ooit gekocht bij hunkenmuller a 20 euro (normaal zo'n 50a60 kwijt...) en als ze dan ook nog eens goed zijn idd dan scheelt dat héél veel geld..
Ik geloof F? Weet het niet zeker! Sowieso tot E, wat ik draag.
Stefaaah
Geplaatst: 10-09-13 14:45
Rintah, ik ben normaal ook 50 à 60 euro kwijt... Daarmee dat ik het zo moeilijk kan geloven dat ze zo goedkoop en goed zijn! Ik zal het zelf eens moeten testen om het echt te geloven (Want die van de Hunkemöller vind ik al niet goed..)
F zou dan als ze normaal vallen qua maat moeten passen.. zou leuk zijn
die van hunkenmuller is inderdaad al duidelijk minder stevig als de duurdere inderdaad, maar geeft wel voldoende steun zolang je niet fanatiek gaat koken/ strijken/stofzuigen of stuk gaat lopen oid.
maar inderdaad zoals jij zegt, eerst testen, dan geloven
Stefaaah
Geplaatst: 10-09-13 15:40
Dat zou inderdaad leuk zijn Maar ik ben een leerkracht in het bijzonder onderwijs, dus ik moet regelmatig lopen / rolstoelen duwen / ... met andere woorden: beweging genoeg, dus het moet stevig zitten
Sommige bh's gaan inderdaad tot cup F bij de primark.. Niet veel maar ze zijn er wel. Ik heb maat 70E/F, maar de bh's van de primark zitten mij niet goed helaas..
Ik ben maandag naar Almere gegaan rond 15;00 en wat was het heerlijk rustig! Alles was netjes en kon direct doorlopen bij de paskamers. Bij de rij was het ook bijna direct afrekenen.
Josien_
Geplaatst: 10-09-13 22:46
Aranel schreef:
Ik heb ook één bh van de Primark en dat is ook echt mijn favoriet, 7 euro was ie, ook nog eens op de gok meegenomen zonder te passen en hij zit echt perfect
Bij mij zit hij acceptabel, maar zeker niet beter dan van bijvoorbeeld de Hunkemöller.
Marjolein29
Geplaatst: 11-09-13 09:37
Hunkemöller heeft gewoon mijn maat niet en dat vind ik, eerlijk gezegd, een schande. Ik ben dus nu afhankelijk van de Primark voor mn bh's.
Net langs de komende Primark in Eindhoven gereden,word echt hudge. Wat ik heb begrepen ook meteen de grootste van Nederland.
Marjolein29
Geplaatst: 11-09-13 23:07
maroescha schreef:
Dan vraag ik me af welke maat je heb...
70 F/G, er was maar 1 soort 70 F bij de Hunkenmöller en die viel vrij klein waardoor ik die in maat 70 G nodig had. Helaas hadden ze die niet en ook geen enkel ander model in mijn maat. Kon ook niets besteld worden want het bestond niet?! Triumph schijnt wel mijn maat te hebben maar dan betaalde ik wel tussen de 30 en 40 euro en die moest eigenlijk ook besteld worden want die was niet op voorraad. Even ter info, mijn dames zijn puur natuur. Zou ik nu een enorme vergroting hebben gedaan waardoor je jezelf verminkt met belachelijk grote borsten OK maar hier kan ik ook niets aan doen.
dus ze hebben zeker tot f? dan wil ik ook naar de primark, je betaalt gewoon bijna n fortuin voor die dingen. idd die van mij zijn ook gewoon natuurlijk, maar ben nu wel aan het afvallen, hoop dat dat ook scheelt.