OV chip? Of nieuwe OV jaar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nikki15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 11:27

Enne.. de NS? Breek me de bek niet open.. die beweren nog steeds dat mn kaart niet geactiveerd is terwijl de klantenservice van OV chipkaart een paar keer heeft gemeld dat het correct op mn kaart en systeem staat.. dus zo goed werkt hun apparatuur blijkbaar nog niet..[/quote]

Hier het zelfde probleem, continu zeggen ze dat die niet geactiveerd is, maar dat is die wel! en dat ik het snel moet doen anders gaan mijn abbonomenten van me chipkaart:S

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 11:29

Nikki15 schreef:
Enne.. de NS? Breek me de bek niet open.. die beweren nog steeds dat mn kaart niet geactiveerd is terwijl de klantenservice van OV chipkaart een paar keer heeft gemeld dat het correct op mn kaart en systeem staat.. dus zo goed werkt hun apparatuur blijkbaar nog niet..

Hier het zelfde probleem, continu zeggen ze dat die niet geactiveerd is, maar dat is die wel! en dat ik het snel moet doen anders gaan mijn abbonomenten van me chipkaart:S[/quote]

Ik was van de week in gesprek met een conductrice en het scheen dat hun niet goed door hadden gekregen van wanneer een kaart nou wel of niet geactiveerd is. Dit schijnt nogal te verschillen bij een oude en nieuwe kaart. ;)

Ze hebben zo'n aparaat waar ze 'm onderhouden en dan of week moet met grote letters geschreven zijn (Dan is ie goed) of er moet iets met een pijltje staan (dan is ie ook goed ) :+

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 11:35

milatje schreef:
Ik was van de week in gesprek met een conductrice en het scheen dat hun niet goed door hadden gekregen van wanneer een kaart nou wel of niet geactiveerd is. Dit schijnt nogal te verschillen bij een oude en nieuwe kaart. ;)

Ze hebben zo'n aparaat waar ze 'm onderhouden en dan of week moet met grote letters geschreven zijn (Dan is ie goed) of er moet iets met een pijltje staan (dan is ie ook goed ) :+

oh iemand waar ik vaak mee in de trein zit had sinds kort pas een ov chip, en die had ze meteen geactiveerd. En er werd idd gezegd dat ie niet geactiveerd was, want kijk er is geen pijltje, en mijn chipkaart, die ik al heel lang heb, heeft wel een pijltje. Maar dan is ie dus eigenlijk wel gewoon goed die van haar maar weten ze dat niet :z

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 12:02

SimoneDV schreef:
milatje schreef:

oh iemand waar ik vaak mee in de trein zit had sinds kort pas een ov chip, en die had ze meteen geactiveerd. En er werd idd gezegd dat ie niet geactiveerd was, want kijk er is geen pijltje, en mijn chipkaart, die ik al heel lang heb, heeft wel een pijltje. Maar dan is ie dus eigenlijk wel gewoon goed die van haar maar weten ze dat niet :z

Als WEEK dan in hoofdletters staat wel.
Dat had die conductrice die ochtend geleerd vertelde ze haha.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 12:04

Adil18 schreef:
MonaLieske schreef:
Als je een extra pasfoto ingeleverd hebt, zou je hem thuis gestuurd moeten krijgen. Ik heb de mijne ook pas afgelopen week gehad en ik heb nog geen idee wat ik er nu precies mee moet doen. :=

En wat wanneer je een van de personen bent die al minstens 4 pasfoto's in heeft geleverd en nog steeds geen kaart heeft, zoals moi?

Ik krijg helemaal de kriebels als ik dit topic lees...Nog iets waar ik achteraan moet, anders kan ik volgend jaar naar het openbaar vervoer fluiten.... :(

hier ook 1
4 pasfoto's, fortuinen uitgegeven aan het bellen.
krijg ik vandaag te horen dat ik hem binnen 10 dagen kan verwachten.
(en heb hem vorig jaar al aangevraagd, 8 februari mail gehad dat ik hem binnen 2 weken zou krijgen)
wat een oetlullen!

MarloesRixt

Re: OV chip? Of nieuwe OV jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 17:54

Ik kreeg net ook een brief dat mijn kaart niet geactiveerd is..... laatst heb ik al een poging gedaan om hem te activeren en dacht dat dat gelukt was.... maar kan dus morgen weer... ben benieuwd, die dingen werken opzich redelijk maar dat activeren etc is een hel!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 18:12

Moderatoropmerking:
Maakt er iemand een nieuw topic aan?

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 20:12

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 20:16