kan die mensen die dit veroorzaken echt wat aandoen hoor!
K_im
Geplaatst: 18-07-10 22:29
Het houdt ook gewoon niet op hè! Ik hoop dat ze het snel onder controle zullen krijgen.. edit: Het ziet er ook niet naar uit dat de natuur haar steentje bij zal dragen de komende nacht.
Laatst bijgewerkt door K_im op 18-07-10 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt
nati
Jezus....ga je toch niet weer menen he!! Wanneer stopt dit toch?!
Alwiene
OMG zie topic ineens omhoogkomen. Even p2000 pakken, die staat wel alleen maar alleen op mijn regio.
Twee brandhaarden in duinen Bergen 18 juli 2010 Twee brandhaarden in duinen Bergen - Bergen Foto 1 van BERGEN - In de duinen van bergen is zondagavond op twee plekken brand uitgebroken. Een van de brandweerwagens is onderweg vastgelopen in het zand en moet eruit getrokken worden. Hoe erg de brand is, is nog niet duidelijk. De berichten over de hevigheid van de brand lopen uiteen. open uiteen. Bron: Webregio
ben net terug van de paarden, ik was bezig op het land toen ik weer meerdere sirenes hoorde dus ik had al snel de conclusie getrokken 'duinbrand'. Helikopter hing inderdaad boven de duinen. Ik mag toch hopen dat ze de dader dit keer gepakt hebben. Het is om zo ontzettent niet-blij van te worden dit
Echt grrrr, ik was zo lekker bezig op het landje, mooie avond, niet te koud, niet te warm, niet teveel wind, paardjes waren vrolijk, baasje ook... TATUTATUTATU gvd daar gaan we weer.
Het moet een behoorlijke brand geweest zijn, ik kon het bij ons ruiken en zien (rookpluim).
Ik woon hier in de buurt en zo vreemd vind ik het niet, het is super droog als je maar een sigaret weg gooit dan vliegt de boel in de hens. Er wordt gewaarschuwd maar het is een toeristengebied dus erg druk in de zomer, zullen gerust mensen zijn die roken/bbq-en etc in de duinen.
Het is alleen sinds Schoorl en Bergen aan Zee veel meer in het nieuws.