[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 10:58

@Picassox: Neem hem lekker mee uiteten? Vraag in het restaurant of ze iets kunnen doen voor zijn verjaardag! En je hebt al een verassing op zich!
Ik heb mijn vriend ook meegenomen op zijn verjaardag en hij kreeg bij het toetje een extra taartje met sterretjes. En door de zaak klonk heel hard 'lang zal hij leven'' ;) !

Ik heb ook een probleem. Mijn peettante wordt bijna 50... Wat te geven?

Picassox

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 11:38

Hilde, da's inderdaad ook heel leuk en gezellig, probleem is alleen dat wij soms al spontaan elkaar mee uiteten nemen. :') Dus da's wel jammer. Maar zoiets ga ik wel overnadenken!

Waar houdt je peettante van?

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 13:35

Ja ze is een gezelligheidsmens, ziet er graag goed uit, fan van André Hazes!
Nu heeft ze tegen mama gezegd dat een geurtje altijd goed is maar die zijn niet bepaald goedkoop! := Dus ik denk een bon van de ICI Paris?

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:03

Ja zoiets is leuk! Of Fashioncheck? :)

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 00:07

Het is bijna Vaderdag en normaal doen we nooit wat met moederdag of vaderdag.
Maar doordat mijn vader de ziekte van Alzheimer heeft gekregen. besef ik pas echt hoe belangrijk een vader in je leven eigenlijk is.
En nou de vraag nu zoek ik een speciaal cadeau om aan hem te geven samen met mijn zusjes en broertje. Voor mijn opleiding heb ik een levensboek gemaakt voor mijn vader, dus zoiets heeft ie al. Ben op dit moment totaal niet creatief, dus dacht mensen van bokt hebben vast wel leuke ideeen.

haffilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 00:53

Ook een klein vraagje hier.. Heb de 23e een halfjaar met mijn vriend, en ik wil hem wel iets geven waarmee ik aantoon hoe ontzettend blij ik met hem ben zegmaar..
Hij speelt zelf banjo en met zijn bandje maken ze Ierse folk muziek. Dus ik zat een beetje naar keltische armbanden enzo te kijken, maar dat vind ik zelf ook niet heel speciaal. Toen dacht ik een leren armband (houdt ie ook van haha) met onze namen erin gedrukt, maar ik kan ook nergens iets vinden waar ze dat doen voor een normale prijs. Dus nu ben ik even al mijn inspiratie kwijt :(
Iemand suggesties? Ik vind rond de 50 euro wel een mooi bedrag zelf!

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 12:22

Hallo Bokkers,

Aangezien mijn moeder in Juli jarig is, en eigenlijk wel een heel mooi cadeau verdient, dit topic.

Ze staat altijd maar dan ook altijd voor ons klaar, alles wijkt voor ons, en onze paardenhobby (wat ook haar hobby is),
rijdt ons elke dag naar stal, staat in de vroege morgen mijn paard te vlechten voor wedstrijd en als ik haast heb omdat ik een lange dag
heb gehad en die dag bijna geen tijd heb om te rijden, gaat mijn moeder Wiba pakken, poetsen en staat zij uiteindelijk opgezadeld klaar zodat we
toch nog even kunnen rijden. Daarnaast 4 dagen werken en ook nog de hele beestenbende verzorgen thuis incl. hele huishouden..

Dat verdient wel een mooi cadeau nietwaar? *\o/*

Mijn moeder is dus (zoals jullie lezen) ook helemaal paardengek, ze rijdt overigens op het moment niet (vindt zichzelf te zwaar om op een paard te zitten).
Nu willen wij iets met haar gaan doen, maar wat? Het liefst iets wat met paarden te maken heeft, ik las al iets over Horse Event, is dat leuk om heen te gaan?

Hopelijk hebben jullie nog leuke ideeen, het is leuk om iets te gaan doen m.b.t. paarden, maar hoeft niet.

Alvast bedankt voor de reacties!

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 11:11

xx_Kelly_xx mischien een leuke clinic ?
Waarbij je niet te paard hoeft maar er naast ermee werkt ?

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 12:27

Weet iemand hier hoe die site heet waar je zegmaar zelf leuke moeder/vaderdagcadeautjes kunt ontwerpen, met je eigen tekst enzo ... ?

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 12:32

vistaprint bedoel je??

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 12:33

Nee dat niet.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 12:34

ow...dan weet ik niet wat je bedoeld :\

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 14:27

Mijn vader is morgen jarig (76) en ik zou gisteren een cadeau halen, mja, doordat ik van het paard ben af gevallen en ik naar de huisarts moet en dergelijke, is het er niet van gekomen.. Dus ik moet nu nog even de stad in om wat te halen voor morgen.. Maar.. Wat?? Iets heel speciaals hoeft niet, maar ik wil wel wat origineler uit de bus komen dan deo, gereedschap of een stropdas... Helaas ben ik zelf niet zo origineel. Iemand suggesties?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 15:04

Wat is je budget? Een bbq? Een eetbon? Van die dingen voor bij de barbeque, een vork en een tang ofzo?

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 16:29

Ik heb al wat gekocht. Een grote voetbal van chocolade en een nieuwe BBQ, want als het mooi weer is hebben we voor zijn verjaardag een BBQ :)

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 18:18

dravergekkie schreef:
xx_Kelly_xx mischien een leuke clinic ?
Waarbij je niet te paard hoeft maar er naast ermee werkt ?

Leuk idee inderdaad, wat is leuk voor'n soort clinic? We rijden haar gewoon engels, heb verder niet zoveel met NH, dus dat vind ik niet zo.. mischien iets van longeren aan dubbele lijnen (iets in die richting)? Horse Agility klinkt leuk maar zie ik mijn paard weer niet echt doen, heb niet echt het type paard wat enthusiast achter je aan gaat rennen over bruggetjes en hindernissen heen...

had zelf al gedacht aan Horse Event kaarten, maar wat komt daar allemaal?

haffilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 21:28

Ook een klein vraagje hier.. Heb de 23e een halfjaar met mijn vriend, en ik wil hem wel iets geven waarmee ik aantoon hoe ontzettend blij ik met hem ben zegmaar..
Hij speelt zelf banjo en met zijn bandje maken ze Ierse folk muziek. Dus ik zat een beetje naar keltische armbanden enzo te kijken, maar dat vind ik zelf ook niet heel speciaal. Toen dacht ik een leren armband (houdt ie ook van haha) met onze namen erin gedrukt, maar ik kan ook nergens iets vinden waar ze dat doen voor een normale prijs. Dus nu ben ik even al mijn inspiratie kwijt

daphnijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 22:38

Afbeelding

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 01:14

haffilover schreef:
Hij speelt zelf banjo en met zijn bandje maken ze Ierse folk muziek. Dus ik zat een beetje naar keltische armbanden enzo te kijken, maar dat vind ik zelf ook niet heel speciaal. Toen dacht ik een leren armband (houdt ie ook van haha) met onze namen erin gedrukt, maar ik kan ook nergens iets vinden waar ze dat doen voor een normale prijs. Dus nu ben ik even al mijn inspiratie kwijt

Waarom neem je geen leren armband met een stalen schakel en laat je dan op de schakel iets graveren. Dat soort armbanden zie ik regelmatig en ze zijn best heel stoer.

haffilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 18:53

Veulen84 schreef:
haffilover schreef:

Waarom neem je geen leren armband met een stalen schakel en laat je dan op de schakel iets graveren. Dat soort armbanden zie ik regelmatig en ze zijn best heel stoer.

Bedankt! Ik zal eens even gaan zoeken, maar volgens mij hebben ze die bij onze juwelier niet!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 19:33

Ik ben de 28e jarig en vriendlief zeurt al weken aan mijn hoofd wat ik wil hebben voor mijn verjaardag. Ik heb dus écht geen idee, heb alles al...

Sublieme tips zijn welkom! :)

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 20:10

Weekendje weg? Etentje samen? :)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 20:17

Picassox schreef:
Weekendje weg? Etentje samen? :)

Dat had ik al geopperd, dat vindt hij 'geen cadeau' voor een verjaardag

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 20:20

Pfoeh, mooie armband (Budha tot Budha)? Nieuwe broek? Leuk jasje? Gezichtsbehandeling? Leuke pumps?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 20:38

Picassox schreef:
Pfoeh, mooie armband (Budha tot Budha)?

Die vind ik wel leuk, net als die ringen, daar ga ik mij eens even in verdiepen!

Dank je voor de tip!