Ik heb mijn vriend ook meegenomen op zijn verjaardag en hij kreeg bij het toetje een extra taartje met sterretjes. En door de zaak klonk heel hard 'lang zal hij leven''

Ik heb ook een probleem. Mijn peettante wordt bijna 50... Wat te geven?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dravergekkie schreef:xx_Kelly_xx mischien een leuke clinic ?
Waarbij je niet te paard hoeft maar er naast ermee werkt ?
haffilover schreef:Ook een klein vraagje hier.. Heb de 23e een halfjaar met mijn vriend, en ik wil hem wel iets geven waarmee ik aantoon hoe ontzettend blij ik met hem ben zegmaar..
Hij speelt zelf banjo en met zijn bandje maken ze Ierse folk muziek. Dus ik zat een beetje naar keltische armbanden enzo te kijken, maar dat vind ik zelf ook niet heel speciaal. Toen dacht ik een leren armband (houdt ie ook van haha) met onze namen erin gedrukt, maar ik kan ook nergens iets vinden waar ze dat doen voor een normale prijs. Dus nu ben ik even al mijn inspiratie kwijt
Iemand suggesties? Ik vind rond de 50 euro wel een mooi bedrag zelf!
Veulen84 schreef:haffilover schreef:Ook een klein vraagje hier.. Heb de 23e een halfjaar met mijn vriend, en ik wil hem wel iets geven waarmee ik aantoon hoe ontzettend blij ik met hem ben zegmaar..
Hij speelt zelf banjo en met zijn bandje maken ze Ierse folk muziek. Dus ik zat een beetje naar keltische armbanden enzo te kijken, maar dat vind ik zelf ook niet heel speciaal. Toen dacht ik een leren armband (houdt ie ook van haha) met onze namen erin gedrukt, maar ik kan ook nergens iets vinden waar ze dat doen voor een normale prijs. Dus nu ben ik even al mijn inspiratie kwijt
Iemand suggesties? Ik vind rond de 50 euro wel een mooi bedrag zelf!
Waarom neem je geen leren armband met een stalen schakel en laat je dan op de schakel iets graveren. Dat soort armbanden zie ik regelmatig en ze zijn best heel stoer.