Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Zonnetje81 schreef:verootjoo schreef:Toch vind ik dat wat bijzonderjarenlang op een boerderij gewoond en toch rook nooit iemand dat aan mijn kleren. Ook bekenden van een boerderij ruik je echt nooit.
Wij hadden altijd boerderijkleren en nette kleren. Dat kan je prima gescheiden houden zodat je in omgevingen buiten de boerderij niet geroken wordt.
Als je kleding zo sterk ruikt naar boerderij vind ik dat toch idd niet fris.
Heb ook kennissen met een hond en die ruik je altijd en ook als ze hier in huis geweest zijn. Vind ik ook niet fris dus hoef ik ook geen kleding van.
Een van mijn vrienden heeft varkens, ik weet hoe vaak hij op 1 dag doucht, woont niet aan de stallen en toch ruik je het. Het kan ook in je auto zitten. Varkenslucht heb ik nooit makkelijk uit mijn haren kunnen wassen.
Kuilvoer van koeien gaat ook moeilijk uit je haren en in je handen zitten.
Dus een beetje onaardig is dit wel. Iemand die rookt stinkt ook, niet iedereen, de een veel meer dan de ander en is ook afhankelijk van wat je rookt. Zeg je dan ook dat ze onfris zijn?
kleding van rokers hoef ik niet want dat krijg je er zelfs na meerdere wasbeurten niet uit.

upendo schreef:Even voor de mensen die zeggen 'was het gewoon'; als je dat gedaan hebt dan vervalt je recht om het retour te sturen.
Dus het is makkelijk gezegd, maar ik heb al een keer aan de hand gehad dat ik een duur vest met intense zweetgeur niet meer terug mocht sturen omdat ik het gewassen had. Die kon dus in de prullenbak.