Stom

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 08:15

rien10 schreef:
Het programma “mooiste meisje van de klas “ is stom.

Ik kijk er nooit naar, maar ben wel nieuwsgierig waarom je dat vindt en waarom je er dan naar kijkt

rien10

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 08:19

Ik kijk er niet naar omdat ik het stom vind.
Een programma over een vrouw omdat ze vroeger mooi was. Belachelijk.
“Ja maar ze heeft een levensverhaal te vertellen”
Ja duh, dat heeft iedereen. Ook de jongen met de bril en pukkels.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 08:43

De zon die een half uur lang midden in mijn gezicht schijnt zodat ik mijn computerscherm bijna niet kan zien en mij verblind. :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 10:24

Sorry, zon. {:}

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 10:27

Ik heb trek en ik moet nog 15 min wachten voordat ik mijn bakje fruit kan opeten.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-25 11:18

Dat ik inmiddels al 9 dagen keelontsteking heb en maar niet beter word, dat is stom. Vanmiddag naar de dokter. Fijn dat ik vandaag terecht kon, dat is minder stom.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 13:19

Mensen die een knop lijken te hebben waarmee ze hun chronische ziekte/problemen etc kunnen uitzetten wanneer het hen uit komt... Ik wil ook zo'n knop |(

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 15:56

rien10 schreef:

Nog stommer als het de ex van een vriend is en er heel veel niet blijkt te kloppen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 16:25

Percy schreef:
rien10 schreef:

Nog stommer als het de ex van een vriend is en er heel veel niet blijkt te kloppen.

Wie? _O-

Ik kijk dit wel regelmatig want ik vind het rustgevend.

Stom:

Binnen 26 graden en 15 vliegen. En was dit weekend ziek dus moet het huishouden bij gaan werken.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 16:43

marlinderooz beterschap,zou nog rustig aan doen qua huishouden hoor
Laatst bijgewerkt door MaraYvette op 30-06-25 16:45, in het totaal 1 keer bewerkt

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 16:45

Little_Gift schreef:
Mensen die een knop lijken te hebben waarmee ze hun chronische ziekte/problemen etc kunnen uitzetten wanneer het hen uit komt... Ik wil ook zo'n knop |(

Ik heb helaas soms zo’n knop en kan jevertellen dat is echt niet altijd fijn of handig.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 16:48

Ja maar die helemaal niet hebben, is ook knap ellendig ;(

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 16:56

Little_Gift schreef:

Ik denk niet dat die bestaat en dat je de rekening van doen alsof dat bestaat, later altijd gepresenteerd krijgt in de vorm van een lichaam dat nog minder wil.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 16:58

Absoluut! Zo denk ik er ook over. Maar het zou toch fijn zijn om het wel te kunnen...

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 16:59

verootjoo schreef:
Ik denk niet dat die bestaat en dat je de rekening van doen alsof dat bestaat, later altijd gepresenteerd krijgt in de vorm van een lichaam dat nog minder wil.

Dat denk ik niet. Ik weet het zeker ;(

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 18:21

verootjoo schreef:
Little_Gift schreef:

Ja dat dus...zit inmiddels daardoor al 10 maanden deels in de ziektewet en nog is die knop niet stuk...ik was vrijdag per ongeluk een uur te lang ingepland. Met knallende koppijn dat uur doorgewerkt ondanks de mega heftige week die ik gehad heb. Gewoon omdat ik niet kan aangeven dat ze verkeerd gepland hebben en ik dat eigenlijk nog niet trek....al heb ik al wel veel geleerd maar voor mijn lijf was het zoveel beter geweest als die knop afwezig zou zijn. (Minder stom ik ben dankzij medicatie wel aan het opbouwen inmiddels en met succes!!!)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 18:27

Koper schreef:
verootjoo schreef:

Dat denk ik niet. Ik weet het zeker ;(

Sluit ik mij bij aan.

Jaren, heel veel jaren, door gedenderd. Ook wel uitgevallen maar daarna weer zo door gaan.
Een keer houd dat op...

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 18:34

Ik zit al heel wat jaren op dat punt dat dat doordenderen niet meer gaat helaas.
Mijn knop is onherroepelijk stuk helaas en ondanks dat ik dat nu probeer te respecteren, takelt het alsnog alsmaar verder af.

Het is best stom als je dan mensen rondom je ziet roepen dat ze zoveel ellende hebben of zo ziek zijn of weinig kunnen maar ze dan daarna gezellig weken of maanden gewoon gezellig actief zijn en vanalles plannen en doen en als je ze dan vraagt "hoe dit kan", dat het plots allemaal zo erg niet was...

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 18:58

Of de dooddoener dat iedereen, El eens iets heeft alsof chronische ziekten niet de rest van je leven aanwezig zijn.

Marlinde Rooz: ik zal maar niet verklappen wie het was maar ze deed zich duidelijker mooier voor dan ze was en dan bedoel ik niet het uiterlijk. Hij was door het programma wel benaderd om mee te doen maar daar heeft hij voor bedankt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 19:40

Oh jeetje zeg! Wat erg! Dat televisie heel nep is dat wist ik wel maar het verbaast me toch steeds.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 07:10

Little_Gift schreef:
Dus moet de natuur en de rust en de vrijheid maar weer eens wijken voor al die mensen die eigen kinderen wensen?

Er zijn opties genoeg om alsnog woningen te creëeren zonder dat in een rustig dorp te moeten forceren

Ik ben t deels met je eens, maar als je in een huis woont en er door omstandigheden uitmoet ( scheiding bv, of onhoudbare situaties ) is het toch wel heel fijn als je in het dorp/stad/gehucht kunt blijven waar je altijd gewoond hebt.
Woningen in kantoorpanden gebeurd gelukkig al, maar ook daar zitten heel veel haken en ogen aan.
Wat ik vooral stom vind dan is dat een ( en ik ga nu heel veel mensen over mij heen krijgen, maar ik heb het zelf meegemaakt ) dat een “eigen” inwoner moet wijken voor een statushouder.
Er is mij toentertijd echt meegedeeld dat ze mij niet aan een huis konden helpen omdat een statushouder voorrang heeft. En op mijn opmerking moet ik dan in mijn auto onder een brug gaan wonen ik letterlijk “ als dat de enige optie voor u is, ja “kreeg.
En het meest stomme is dat een statushouder dan met regelmaat een kamer, appartement of het hele huis tegen woekerprijzen doorverhuurd.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 14:07

Dat het zo onmogelijk is om tickets voor Tomorrowland te krijgen

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 16:49

Berg blauwe bessen ingeslagen omdat ze overal in de aanbieding zijn. En een paar dagen later heeft mijn eigen blauwebessenstruikje de eerste rijpe vruchtjes.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 16:51

38 graden buiten op weg naar huis. Vinnik stom.

Gloriosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 20:09

Oei Koper, dat wordt leven op blauwe bessen de komende dagen :P