oliebol Karlijn een paar daarvan had ik ook gescreenshot
Ik heb nog wel deze parels
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 18-11-25 17:44
Azmay schreef:
Ponytante schreef:
Hier zijn veel latex-kenners me dunkt
Professionele interesse
Beroepsdeformatie inderdaad. Kan ik ook niet helpen enige nuttige bijdrage van mij aan dit topic, verder lees ik vooral mee voor de lach van de dag!
Koper
Geplaatst: 18-11-25 17:52
Konstantine schreef:
Van die pureestamper-hoed wil ik eigenlijk wel een aan-foto zien.
Ik denk dat het heel erg lijkt op van die kamdiademen die 30 jaar geleden in waren. Nog steeds geen idee waarom iedereen die rare dingen droeg. Maar het eerste wat ik dacht bij de pureestamper was: dit is blijkbaar de 21e eeuwse versie.
Konstantine
Geplaatst: 18-11-25 17:59
Er is vast wel weer een profvoetballer die het draagt dan. Of Kanye.
Zonder dollen, ik had ooit op beach party, nadat ik in de zwemcontainer gemieterd was, het lumineuze idee om mijn kletsnatte jeans uit te wringen boven het toilet. Maar daarna... schuurde en plakte die broek als een malle. Ik heb toen, net als Ross, helemaal in paniek in dat hokje staan springen en doen en de tranen staan verbijten om toch maar die dwangbuiskutbroek weer aan te krijgen. Uiteindelijk hele avond gloeiende dijen gehad van die gratis zandpeeling.
Aranel
Geplaatst: 19-11-25 11:33
Ik kreeg deze als advertentie op instagram. Echt wtf wie koopt dit voor dat geld
Edit: misschien de psychopaat uit de podcast die bovenin beeld is meegenomen in het screenshot zie ik nu