Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 21:36

Mijn favoriete serie is denk ik wel stranger things. Heb daar echt van genoten. Verder volg ik niet echt iets. :o ja kijk onzinprogrammas zoals tafkal, mafs, love island etc.

De vaatwasser kwam niet in mijn op, omdat de keuken het domein is mijn vriend. Dat is fijn favo item denk ik.

Anoniem

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 21:49

Gefeliciteerd !

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 22:59

Nou laatst zag ik toch iets geniaals! Een vaatwassertje die uit 1 la bestond. Als je met een (groot) gezin woont natuurlijk vrij nutteloos maar voor 1 of 2 personen zou dat echt wel een uitkomst kunnen zijn. Superhandig!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 23:36

Bob :D
Wij hebben geen vaatwasser, maar zo’n kleintje lijkt me wel super handig! Helaas geen plek voor.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 06:27

Onze vaatwasser draait 2 of 3x per week. Pannen doen we vaak met de hand, net als alle koekenpannen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 07:24

Mijn vaatwasser heeft al tijden kuren. Doet zeker 4 uur over een programma en daarna is de boel niet schoon. Dus ik was met de hand af. Geen behoefte om een nieuwe aan te schaffen. Met de hand gaat sneller.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 07:58

Vaatwasser gaat hier bijna elke dag aan. Sinds kort drink ik Clipper thee! Echt super lekker. Aangezien wij dichtbij Duitsland wonen, gisteren bij de DM gehaald!

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 09:05

pimaude schreef:
Gefeliciteerd !

Wie en waarmee ?

CastaMickey schreef:
Nou laatst zag ik toch iets geniaals! Een vaatwassertje die uit 1 la bestond. Als je met een (groot) gezin woont natuurlijk vrij nutteloos maar voor 1 of 2 personen zou dat echt wel een uitkomst kunnen zijn. Superhandig!

Wat is er mis met een afwaskwast ?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 10:03

Ik mag me (op de valreep) nog aanmelden! :D

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 10:15

Zertab schreef:

Gezellig! *\o/*
Je hebt al vaker meegedaan toch?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 10:16

Fem schreef:
Zertab schreef:

Gezellig! *\o/*
Je hebt al vaker meegedaan toch?

Nee dit is de eerste keer :)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 10:18

Je hebt een bekende (bokt)naam, dus geen idee waar ik je dan eerder tegengekomen ben. :')
Superleuk dat je meedoet in ieder geval!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 10:18

Nu zitten we op 100? of is het nog steeds niet vol?

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 10:19

Ik zou t echt verschrikkelijk vinden zonder vaatwasser, ideaal zo'n ding. Maar goed ik heb ook jaren geen vaatwasser gehad in mn huurhuis destijds, toen deed ik t ook gewoon met de hand. Maar zou hem nu wel echt missen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 10:19

Fem schreef:
Je hebt een bekende (bokt)naam, dus geen idee waar ik je dan eerder tegengekomen ben. :')

Ik heb een tijdje in het Tinder topic gezeten, volgens mij ken ik jou daarvan?

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 10:22

Leuk Zertab dat je nog mee kunt doen. Ik zou zeggen stel jezelf even voor :D

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 10:37

Zertab schreef:
Fem schreef:

Ik heb een tijdje in het Tinder topic gezeten, volgens mij ken ik jou daarvan?

Waarschijnlijk is dat het! En een medebrabander (oke, ben ik nu officieel niet meer), valt dan wel op! :j

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 10:44

Wat een dingen komen er voorbij. Zoveel waarvan ik denk: Oh ja! Die is ook wel favoriet. Mijn keuken bijvoorbeeld. Daar kan ik koken en bakken en me dus uitleven. De vaatwasser heb ik dan weer minder mee. Die mag mijn man legen en vullen. Omdat ik dus altijd kook.

En series ook ja. Lucifer, friends (onze oudste is zelfs vernoemd :') ) Big Bang, en nog zoveel meer. En ook Masterchef Australië. Wel alleen de de andere vind ik niks aan.

Welkom Zertab. Leuk dat je nog mee kan doen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 10:50

@Fem: Ja precies! :D Ik weet nog welke woonplaats je woonde :') In die plaats heb ik twee jaar lang gewerkt!

Even kort voorstellen: Ik ben Zertab, vrouw van 25 jaar en woon in Noord-Brabant. Al sinds mijn negende tussen de paarden en ben er ongeveer 2,5 jaar uit geweest toen mijn verzorgpaard overleed. Nu lease ik een paard voor twee dagen in de week :D Ik ben gek van dieren, heb zelf twee katten en een zoetwater aquarium. Ik speel/wandel ook vaak met de pup van de buren.
Verder vind ik het altijd gezellig om een terrasje te pakken met vrienden. Of een wandeling te maken. Ik houd van lezen. Verder sport ik ongeveer 3x per week. Ik doe dan aan bodypump. :)
Tja en ik werk binnenkort weer 32 uur per week als ergotherapeut. Dat was het wel een beetje.

Oh ja, ik heb een lichte Rituals verslaving.

Om even op andere gespreksonderwerpen in te gaan:
Ik heb dan weer niets met koken en bakken :') Ben totaal niet creatief (haken, breien, puzzelen, allemaal niet voor mij weggelegd). Ik geniet wel van een goed boek, een wandeling door de natuur en gewoon series kijken. Stranger Things kwam hier voorbij, die is echt goed! :D The Walking Dead volg ik, The Handmaids tale volg ik ook. Maar heb afgelopen week ook true crime gekeken... Ik kijk dus van alles haha. Kijk bijvoorbeeld ook Atypical, Jane the Virgin, voor de tweede keer :')

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 11:02

De beste serie die ik ooit gezien heb vind ik nog altijd Breaking Bad :D
En Jane The Virgin is inderdaad ook super leuk!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 11:06

Ik vond daar dus geen doorkomen aan, Breaking Bad :+ maar daar ben ik geloof ik uniek in, iedereen vindt die serie fantastisch.

Handmaids tale vind ik ook een fantastische serie, kijk al weer uit naar de volgende aflevering :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 11:07

Zertab schreef:
@Fem: Ja precies! :D Ik weet nog welke woonplaats je woonde :') In die plaats heb ik twee jaar lang gewerkt!

Even kort voorstellen: Ik ben Zertab, vrouw van 25 jaar en woon in Noord-Brabant. Al sinds mijn negende tussen de paarden en ben er ongeveer 2,5 jaar uit geweest toen mijn verzorgpaard overleed. Nu lease ik een paard voor twee dagen in de week :D Ik ben gek van dieren, heb zelf twee katten en een zoetwater aquarium. Ik speel/wandel ook vaak met de pup van de buren.
Verder vind ik het altijd gezellig om een terrasje te pakken met vrienden. Of een wandeling te maken. Ik houd van lezen. Verder sport ik ongeveer 3x per week. Ik doe dan aan bodypump. :)
Tja en ik werk binnenkort weer 32 uur per week als ergotherapeut. Dat was het wel een beetje.

Oh ja, ik heb een lichte Rituals verslaving.

Om even op andere gespreksonderwerpen in te gaan:
Ik heb dan weer niets met koken en bakken :') Ben totaal niet creatief (haken, breien, puzzelen, allemaal niet voor mij weggelegd). Ik geniet wel van een goed boek, een wandeling door de natuur en gewoon series kijken. Stranger Things kwam hier voorbij, die is echt goed! :D The Walking Dead volg ik, The Handmaids tale volg ik ook. Maar heb afgelopen week ook true crime gekeken... Ik kijk dus van alles haha. Kijk bijvoorbeeld ook Atypical, Jane the Virgin, voor de tweede keer :')

Leuk dat je er bent. Welkom! :wave:

Megane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 12:31

Mijn favoriete voorwerp in huis is mijn dekentje <3 en daarnaast was het Harry, mijn robotstofzuiger. Echter hebben Harry en ik tegenwoordig een haat-liefdes verhouding. Harry zoekt steeds ruzie met het haar van mijn Aussie.

Favoriete series;
Greys anatomy
Ring of power (en alles wat lotr gerelateerd is)
Originals
The Handmaids tale
Sons of anarchy
Pretty little liars

En er zijn vast nog een aantal die ik vergeet

Van Harry potter wordt ik niet heel blij :o val er altijd bij in slaap.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 12:34

Ik heb een bloedhekel aan Harry Potter en LotR.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 12:41

miccamaaike schreef:
Ik vond daar dus geen doorkomen aan, Breaking Bad :+ maar daar ben ik geloof ik uniek in, iedereen vindt die serie fantastisch

Je bent niet alleen, heb er aan het begin een enkele afleveringen van gekeken en de rest heeft mijn man zonder mij gekeken. Niet te doen die serie en ik heb zelf een Scheikunde achtergrond.

LOTR vind ik ook verschrikkelijk, Harry Potter vind ik wel leuk, heb alle boeken ook echt meerdere keren gelezen in het Nederlands en wil eigenlijk nog een keer de Engelstalige versies lezen. (merchandise hoeft dan weer niet)