De vaatwasser kwam niet in mijn op, omdat de keuken het domein is mijn vriend. Dat is fijn favo item denk ik.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pimaude schreef:Gefeliciteerd !
CastaMickey schreef:Nou laatst zag ik toch iets geniaals! Een vaatwassertje die uit 1 la bestond. Als je met een (groot) gezin woont natuurlijk vrij nutteloos maar voor 1 of 2 personen zou dat echt wel een uitkomst kunnen zijn. Superhandig!
Zertab schreef:Fem schreef:Je hebt een bekende (bokt)naam, dus geen idee waar ik je dan eerder tegengekomen ben.![]()
Superleuk dat je meedoet in ieder geval!
Ik heb een tijdje in het Tinder topic gezeten, volgens mij ken ik jou daarvan?
Zertab schreef:@Fem: Ja precies!Ik weet nog welke woonplaats je woonde
In die plaats heb ik twee jaar lang gewerkt!
Even kort voorstellen: Ik ben Zertab, vrouw van 25 jaar en woon in Noord-Brabant. Al sinds mijn negende tussen de paarden en ben er ongeveer 2,5 jaar uit geweest toen mijn verzorgpaard overleed. Nu lease ik een paard voor twee dagen in de weekIk ben gek van dieren, heb zelf twee katten en een zoetwater aquarium. Ik speel/wandel ook vaak met de pup van de buren.
Verder vind ik het altijd gezellig om een terrasje te pakken met vrienden. Of een wandeling te maken. Ik houd van lezen. Verder sport ik ongeveer 3x per week. Ik doe dan aan bodypump.
Tja en ik werk binnenkort weer 32 uur per week als ergotherapeut. Dat was het wel een beetje.
Oh ja, ik heb een lichte Rituals verslaving.
Om even op andere gespreksonderwerpen in te gaan:
Ik heb dan weer niets met koken en bakkenBen totaal niet creatief (haken, breien, puzzelen, allemaal niet voor mij weggelegd). Ik geniet wel van een goed boek, een wandeling door de natuur en gewoon series kijken. Stranger Things kwam hier voorbij, die is echt goed!
The Walking Dead volg ik, The Handmaids tale volg ik ook. Maar heb afgelopen week ook true crime gekeken... Ik kijk dus van alles haha. Kijk bijvoorbeeld ook Atypical, Jane the Virgin, voor de tweede keer
miccamaaike schreef:Ik vond daar dus geen doorkomen aan, Breaking Badmaar daar ben ik geloof ik uniek in, iedereen vindt die serie fantastisch