Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mirre1415

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 06:23

Bellatrix schreef:
Mijn vreselijke boven buurvrouw rijdt net voor het eerst in maanden weg van de beste hoek parkeerplaats en nu heb ik de neiging om in mijn slaap outfit mijn auto op die plek te zetten of om iets scherps daar neer te leggen gewoon om haar te pesten.

Ze maakt mijn leven ook poedersuiker met haar geschreeuw en gezeur dus waarom niet?

}:)

Doen! :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 06:25

Ik wil mij eigenlijk niet verlagen tot haar niveau...

De situatie, mijn auto is de gele..

Afbeelding

M_D_H

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 06:29

Ik zou het gewoon doen!

Je niet willen verlagen tot haar niveau is heel makkelijk gezegd, maar je bent ook een mens en je wordt ook al jaren door haar getergd!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 06:31

Ja dat klopt. :')
Laatste jaren is het erger geworden.

Mirre1415

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 06:34

Ik zou m lekker neerzetten, "Ja oeps had niet gezien dat jij daar wilde toen ik boodschappen was gaan doen" :') :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 06:39

Op dit tijdstip? :=
En ik praat niet met haar. Ze communiceert met briefjes op mijn deur. Of ze schreeuwt het in ons gezamenlijke halletje. :roll:

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 06:44

Zou het niet hilarisch zijn als je een keer terug schreeuwt?

Ik weet dat jij dat nooit zou doen, maar stel je eens die blik op haar gezicht voor als je na al die jaren van stilte, in eens de deur open rukt en terug schreeuwt <<) :') _O-

Nee, het is niet verstandig, maar het idee is wel mooi, alleen van het idee kan je al genieten :')

Mirre1415

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 07:02

Bellatrix schreef:
Op dit tijdstip? :=
En ik praat niet met haar. Ze communiceert met briefjes op mijn deur. Of ze schreeuwt het in ons gezamenlijke halletje. :roll:

't is wel een beetje vroeg inderdaad :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 07:04

Dat zou idd hilarisch zijn maar ik schreeuw niet nee. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 07:10

Gisteren voor het eerst mijn eigen paard gereden. De goede afloop van de rit had meer te maken met haar gouden karakter dan met mijn (gebrek aan) gezond verstand. :') Diertje heeft ruim een jaar stilgestaan, is nooit bitloos gereden, we wisten überhaupt niet hoe ze onder het zadel zou zijn en we zijn meteen langs de weg gaan stappen. :+

M_D_H schreef:
Ik zou het gewoon doen!

Je niet willen verlagen tot haar niveau is heel makkelijk gezegd, maar je bent ook een mens en je wordt ook al jaren door haar getergd!
Eens!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 07:44

Doen Bellatrix! Wij hebben van die fileparkerrvakken voor de deur, dus ik kijk vanuit mijn keuken tegen de auto aan die daarop geparkeerd staat. Wij hadden ook mensen die hun (lelijke, oude, bumper in een andere kleur enz) auto continu daar neerzette. Elke keer als ze weggingen, waren ze ook weer binnen een kwartier terug. Toen heb ik ook een keer zodra ze wegreden mijn eigen auto daar weer neergezet! :D stuk mooier uitzicht hahaha.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 07:58

Bellatrix en wat is het beste plekje dan
Ik zie zoveel goede plekjes wat een ruimte voor je auto……

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 08:17

Ik kreeg gisteren een uitnodiging voor de bruiloft van mijn nicht. Toen heb ik daarna met mijn vriend vier dagen weg geboekt, zodat we op die datum weg zijn, omdat ik geen zin heb om naar haar bruiloft te gaan.
Was toevallig ook net in de twee weken dat het bedrijf van mijn vriend dicht is en hij dus vrij is.
Ja oeps sorry not sorry.

Mijn nicht is heel aardig hoor, maar ik vind bruiloften ingewikkeld en de verplichte dresscode staat me totaal niet aan. Ook geen zin om daar speciaal een nieuwe outfit voor aan te schaffen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 08:25

tita schreef:

Oh alle plekken zijn natuurlijk prima maar zij wil per se haar auto op het hoekplekje hebben omdat hij dan het meest dichtbij staat. En dat terwijl zij hem bijna nooit gebruikt. Heel soms staat er dus een ander en zodra die weg is zet zij hem daar weer snel neer. Kinderachtig maar het mag.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 09:53

Direct er neer zetten. Iedereen is vrij om te zetten waar hij wil. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 10:06

Biecht: vriend, ikzelf en de buren hebben genoten van het spektakel van onze foutparkerende dame. De heisa voorbije week toen ze de uitrit van een bedrijf hinderde had blijkbaar te weinig invloed op haar logisch denkvermogen, want ze parkeerde zich zonet én weer voor onze poorten aan de overkant van de straat. Helaas had ze het prachtidee om zich op het voetpad te posten, zodat de overbuur geeneens meer buiten kon uit zijn voordeur.
Die heeft toen ze terugkwam met de armen vol zakken brood/broodjes de deur open getrokken en zo hard staan roepen over hoe aso en bloedirritant ze was met haar gedrag, dat ze boel net niet op de grond is gegaan. Ze is lijkbleek ingestapt met de belofte in de toekomst zich reglementair te zetten en dan wel wat verder te stappen. "Ik had echt niet het idee dat het zo storend was hoor".

Perfect spektakel met een tasje koffie erbij vonden we zelf 8-)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 10:12

Als ik al die parkeer problematiek lees vind ik het gewoon jammer dat wij een oprit hebben waar wel zes auto’s op kunnen..
Dus zelfs bij feestjes of verjaardagen hebben wij dit niet :(
;)

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 10:20

Biecht: ik weet dat het gewoon correct Vlaams is, maar ik kan altijd zo genieten van uitspraken als "een tas koffie". Ik kan het niet laten om dan zoiets voor mij te zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 10:21

Er is een immens tekort aan plaatsen in het dorp. De voorbije 15 jaar zijn er aardig wat woningen/gebouwen gesloopt waar appartementen in de plek zijn gekomen, maar zonder eigen parkeerplekken of garages. Ook best wat huizen zonder eigen oprit en meerdere auto's (zijn wij ook schuldig aan. 1 garage en 2 auto's), een bakker, apotheek, drogist, slagerij, wassalon, bib/muziekschool en 2 kleuter- en lagere scholen + wat kroegen en dan nog het station vlakbij. En een beleid waar ze amper optreden tegen foutparkeren. Tel uit hoeveel drama je daar dus mee krijgt.

Het is overal blauwe zone, dus ofwel bewonerskaart nodig ofwel iedere 2u je schijf wisselen. Daar controleren en beboeten ze wel flink op. Maar als je verkeerd staat, zoals voor een poort of ergens waar het niet mag, dan kan de parkeerwacht daar niets aan doen. Dat kan enkel politie en die komen daar niet voor. Het loont die foutparkeerders dus echt wel, want ze wordt gewoon nooit tegen opgetreden.

Oomens :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-22 10:50

Bellatrix schreef:
tita schreef:

Oh alle plekken zijn natuurlijk prima maar zij wil per se haar auto op het hoekplekje hebben omdat hij dan het meest dichtbij staat. En dat terwijl zij hem bijna nooit gebruikt. Heel soms staat er dus een ander en zodra die weg is zet zij hem daar weer snel neer. Kinderachtig maar het mag.

Ik begrijp dit gewoon niet? Lekker boeiend, als zij daar nou lekker op gaat, laat haar er lekker op gaan.

Als je je eigenlijk niet boeit ga je toch niet op een goddeloos uur je nest uit om je auto daar neer te zetten? Ik bedoel, wie fiets dan wie? Jij laat je blijkbaar genoeg opnaaien om's ochtends vroeg gauw je auto er neer te zetten.

:')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 10:52

Dat doe ik ook niet maar iets in mij wilde ook gewoon een keer haar terug pesten. Ondertussen staat haar auto er gewoon weer hoor. Ze riep nog iets over mij/naar mij in het halletje maar daar reageer ik nooit op.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 13:41

Ik ben bijna nooit met Urbanus eens maar nu wel
Zoveel parkeerplekken …. “Gun” je um toch en echt dit is een probleem van niks

Jij houdt je bezig met iets wat je niet moet boeien zo vroeg.

Ik wil terug pesten …… tja …… moet je maar net willen

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 13:48

Hmm, Marlies heeft al meer dan 10 jaar last van deze buurvrouw, op een gegeven moment kom je wel op een punt dat alles wat diegene doet een ergenis wordt en dat je de neiging krijgt om daarop te reageren.

Het is dan heel makkelijk om dit soort opmerkingen te maken, als de overlast zo groot is, dan is zeggen dat het je niet zou moeten boeien heel makkelijk gezegd.

Marlies is al zo lief dat ze eigenlijk nooit reageert op deze buurvrouw, als het aan mij had gelegen had de buurvrouw een hel van een leven gehad, maar Marlies is niet zo.
Wat ze wel is, is een mens en geen robot, ze mag dus ook gewoon een keertje zich druk maken om iets wat heel klein lijkt, maar door de achtergrond van het verhaal veel groter is dan het lijkt.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 14:03

Ik vind het wel knap dat het een neiging blijft :')

Als je een verschrikkelijke buurvrouw hebt snap ik heel goed dat je de sterke neiging hebt eens even lekker terug te pesten. Volgens mij is dat menselijk en kunnen we gelukkig met ons hoofd ook bedenken dat het niet zinvol is, niks oplost, alleen jezelf energie kost, etc.
En daarom staat het denk ik alleen in het biechttopic en is ze niet a la minute haar huis uitgerend om de buurvrouw te neteren.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 14:10

Dat je het denkt is idd helemaal niet zo gek. Ik heb het verhaal niet meegekregen maar als je al zo lang overlast ervaart dan is het niet gek dat je in je hoofd wraakacties bedenkt. Je irritatie moet toch ergens naar toe kunnen.

Ik heb jaren onder een terrorkind gewoond. Dus ik snap precies hoe het is. Die heb ik in gedachte weleens uit het raam gegooid na de zoveelste schreeuw en krijssessie van een half uur :')