germie schreef:(...) en 'ik kom nooit verder dan de stad, want ik heb geen behoefte aan een auto'.

Wat? Is dat een zin die je vaak hoort op dates, ja? En wat bedoelen ze daar dan in godesnaam mee? Of moet de want een dus zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BaileyMix schreef:Intelligent (genoeg) en op seksueel gebied matchen noem ik nou niet echt de lat te hoog leggenHet heeft ook - naar mijn ervaring - volstrekt geen zin om mannen 'een kans te geven en niet meteen af te schrijven', je weet het vaak meteen als het niks wordt.
Heb dat ook wel gedaan na commentaar van vriendinnen en familie, maar eindconclusie is dat je dan gewoon i.p.v. 2 weken, 2 maanden je tijd verspilt aan een slappe vaatdoek.
BaileyMix schreef:Intelligent (genoeg) en op seksueel gebied matchen noem ik nou niet echt de lat te hoog leggenHet heeft ook - naar mijn ervaring - volstrekt geen zin om mannen 'een kans te geven en niet meteen af te schrijven', je weet het vaak meteen als het niks wordt.
.
BaileyMix schreef:Ja bahZeker nu ik weer even gevoeld heb hoe het 'moet' voelen, of hoe ik wil dat het voelt. Ik neem echt never meer genoegen met minder
Die presentator zei trouwens ook nog iets over mannen die inbelden tijdens je uitzending? Daar niks leuks tussen haha?
Fly_high schreef:Maar intelligentie in je partner waarderen en/of een hoogopgeleide partner zoeken heeft nog steeds weinig met seksualiteit te maken, ofwel, met opwinding vinden puur in andermans intelligentie en niet in haar/zijn uiterlijke kenmerkenIk zou alleen een klimmer willen daten, maar noem mezelf dan niet meteen klimseksueel
![]()
Maar goed, ieder zijn ding. Ik denk wel dat een tinderprofiel met "sapiosexueel" daarin wel aardig veel mensen afschrikt, en dan niet zozeer vanwege hun gebrek aan intelligentie.
Peelie schreef:Geen idee. Ik heb er niks meer van gehoord.
Via insta en tiktok wel wa volgverzoeken gekregen, maar daar werd ik niet happy van. Dat waren Andre de vrachtwagenchaffeur types die te veel bier zuipen en verder niks doen in hun leven dan op de wagen zitten.
Een van de presentatoren en iemand van productie hadden mij wel nog bericht achteraf. Hahahaha. Vermakelijk.
Peelie schreef:BaileyMix schreef:Intelligent (genoeg) en op seksueel gebied matchen noem ik nou niet echt de lat te hoog leggenHet heeft ook - naar mijn ervaring - volstrekt geen zin om mannen 'een kans te geven en niet meteen af te schrijven', je weet het vaak meteen als het niks wordt.
Heb dat ook wel gedaan na commentaar van vriendinnen en familie, maar eindconclusie is dat je dan gewoon i.p.v. 2 weken, 2 maanden je tijd verspilt aan een slappe vaatdoek.
Ik had het zelfde advies gekregen in het verleden. Ik begin er ook niet meer aan. Wat er niet is is er niet.
De "nice guy" begin ik ook niet meer aan. Die hebben gegarandeerd een dubbele agenda met een snufje incell. Nope. Mij niet bellen.
BaileyMix schreef:Peelie schreef:Geen idee. Ik heb er niks meer van gehoord.
Via insta en tiktok wel wa volgverzoeken gekregen, maar daar werd ik niet happy van. Dat waren Andre de vrachtwagenchaffeur types die te veel bier zuipen en verder niks doen in hun leven dan op de wagen zitten.
Een van de presentatoren en iemand van productie hadden mij wel nog bericht achteraf. Hahahaha. Vermakelijk.
Oooh zie het helemaal voor me, hahaha. Van die types die dan onder foto's constant ' mooi hoorxx bert' reageren.
Bericht als inof als in samen lachen om de deelnemers?
MarlindeRooz schreef:Ja haha van die domme FVD Kevins die in crypto beleggen en daar domme insta filmpjes over maken. Het zal je vriend maar zijn.
Peelie schreef:![]()
![]()
mijn ex verloofde heet Kevin. Ik kan die naam niet meer horen of zien.
Nou dat.
Al kan zo'n zuid as typetje best leuk zijn voor een avondje. Zeker als hij even niet de baas wilt spelen
germie schreef:Urbanus schreef:Gelukkig is er nog een heel grijs gebied.
Klopt. Daarom heb ik niets tegen 'lager' opgeleid, want die mensen staan soms echt wel geïnteresseerd in het leven. Maar bepaalde stereotypen komen wel vaker overeen met een 'lager opgeleid' persoon dan met een 'universitair opgeleid' persoon, en andersom. Ik heb echter in mijn profiel staan 'hoger opgeleid'. Ik hoop dat ik dan wat minder 'te lui om te werken' mannen aantrek zeg maar.
BaileyMix schreef:Peelie schreef:![]()
![]()
mijn ex verloofde heet Kevin. Ik kan die naam niet meer horen of zien.
Nou dat.
Al kan zo'n zuid as typetje best leuk zijn voor een avondje. Zeker als hij even niet de baas wilt spelen
Mijn ervaring is dat het toch vooral zielige, onzekere, uitgerangeerde corpsballetjes óf rijk geworden tokkies zijn, niet het type rijke spannende Mr. GrayNiet allemaal natuurlijk!
Berdien schreef:Tjsa, mijn vriend is volgens de norm ook niet 'hoger opgeleid' maar heeft een bloeiend eigen bedrijf en ik kan met niemand zo fijn praten en schakelen als met hem. Om op voorhand mensen af te wijzen op basis van hun behaalde diploma.. Dan maak je het jezelf wel erg lastig denk ik.
Jildau schreef:germie schreef:
Klopt. Daarom heb ik niets tegen 'lager' opgeleid, want die mensen staan soms echt wel geïnteresseerd in het leven. Maar bepaalde stereotypen komen wel vaker overeen met een 'lager opgeleid' persoon dan met een 'universitair opgeleid' persoon, en andersom. Ik heb echter in mijn profiel staan 'hoger opgeleid'. Ik hoop dat ik dan wat minder 'te lui om te werken' mannen aantrek zeg maar.
Echt shocking dat mensen zo denken. Überhaupt dat je mensen ‘laag’ en ‘hoog’ noemt trek ik slecht. Dat staat ook zo totaal los van hoe hard iemand werkt?
Misschien een kijk tip:
https://youtu.be/XPQq3aDADsQ