Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Varekaj schreef:Ik geloof niet dat eender wie hier vrolijk zou worden van echt wekelijks opmerkingen dat je zo'n leuke tante zal zijn, dat ze uitkijken naar de uitstapjes die jullie gaan maken, dat het allemaal wel zal bijdraaien en bedenken, dat je heus wel zal babysitten en helemaaaaaal verliefd gaat worden op dat wondertje, dat je heus wel gratis ponylesjes zal geven en meepakken op wedstrijden en wie weet zelfs wel een pony zal kopen en ga zo maar ff door. Dat elke "doe ik niet" gewoon vermorzeld wordt onder een gigantische doofpot. De enige manier om daar vanaf te raken is heel die meute buiten te schoppen en alle contact te verbreken.
Het is door dat kind dat de familie nu telkens weer over mijn duidelijke grenzen blijft drammen omdat ze heel goed weten dat ik hem dat niet wil ontnemen. En dat ik op basis daarvan het kind tolereer.
Is het kind dan de dupe? Waarschijnlijk wel. Maar als ze aan de andere kant mijn grenzen hadden gerespecteerd, dan was het ook zo ver niet gekomen.
Zijn neef heeft dat wel gedaan. Resultaat? Ik pak die kinderen wel mee op sleeptouw. Help met taken voor school. Geef ze knotsgekke ideetjes om hun ouders grijs haar te bezorgen![]()
En met de kinderen op stal idem dito. Die weten prima dat ik altijd inspiratie heb voor kattenkwaad.
Mars schreef:‘Uitvechten over de rug van een kind’ yuk, dat we zelfs dit soort gemier in dit topic nog krijgen.
Varekaj schreef:Vriend neemt het heus wel op voor me, alleen doet hij het op zulke manier dat zij er geen drama van maken. Subtiel tegenwerken kan je het noemen.
Bon. Hoe heerlijk is het om na een korte, brakke nacht zonder hengel of stress wakker te kunnen worden met een kop koffie op de bank en zo dadelijk genieten van een warme, deugddoende douche om de prut uit je ogen te krijgen.