Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Ja waarom doet de school er niets aan?
Kinderen leren dat je er bij uit de buurt moet blijven lijkt me niet heel erg logisch, beetje stoeien en ze liggen er weer in.
corinep schreef:Of kinderen leren dat ze niet bij brandnetels in de buurt moeten komen...
marleen_88 schreef:Janine1990 schreef:Ja waarom doet de school er niets aan?
Kinderen leren dat je er bij uit de buurt moet blijven lijkt me niet heel erg logisch, beetje stoeien en ze liggen er weer in.
Dat doen we wel zeker. Echter groeit het ook door een metalenhek van de gemeente heen. Dan kan het zijn dat een kind het alsnog raakt. Het zijn kleuters he, het is niet dat ze er expres induiken.
Janine1990 schreef:marleen_88 schreef:Dat doen we wel zeker. Echter groeit het ook door een metalenhek van de gemeente heen. Dan kan het zijn dat een kind het alsnog raakt. Het zijn kleuters he, het is niet dat ze er expres induiken.
Nou dan mag je volgens mij de gemeente wel attenderen op het onderhoud van hun terreinen... Jullie zitten als school met de gevolgen en voor die kleintjes is dat echt niet tof...
marleen_88 schreef:En ook dat gebeurt natuurlijk. Helaas is de gemeente niet zo actief en reageren ze slecht op vragen en verzoeken.
Amado7 schreef:Helpen nou echt al die bekende ademhalingsmethodes?
Wim hof is echt wel weer iets heeeuul anders dan bv Buteyko methode. Een volgende methode zegt dat je rusten moet tussen je ademhaling, de ander zegt dat je dan juist vastzet, de volgende zegt diep ademhalen, de ander weer juist niet diep.
Wat ik weet is dat ik een ongezonde ademhaling heb, waarschijnlijk door stress maar veroorzaakt wel weer meer stress/angst. Misschien ook de reden dat ik nooit verder kom dan 3 km hardlopenIk ben verder gezond maar mijn ademhaling is ook veel te veel, mijn hartslag is standaard hoog. Ik ben met mijn stress bezig. Ik ga aan de bel trekken bij de fysio en vanuit daar eens kijken waar ik iets op kan pakken qua ademhaling. Mar zoveel methodes, tot nu toe is er niets wat mij echt helpt om rust in mijn lichaam te krijgen. Wat vinden jullie van al die methodes? Enige wat ik wel weet is dat van diep ademhaling mijn klachten verergeren.
oomens schreef:c_alsemgeest schreef:Onder de 30 een cheeta?
Nee, dat is een ander dier.
De grap was dat een poema en een cougar hetzelfde beestje zijn, en dat die leeftijd dus nergens toe doet, maar die grap wordt niet beter als je hem moet uitleggen.