Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 19:21

Moestuin schreef:
Ik heb ook cilinderafwijkingen maar mijn linkeroog is helaas niet stabiel en erg snel achteruit aan het gaan. Daar zou volgens de oogarts het probleem zitten, dat het zo snel achteruit gaat :(

Ow, dat is minder leuk nieuws, idd :\.

fleurtjeuh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 19:24

Dat ik zo vreselijk moe ben :Z

En dat mn pakje met spullen morgen pas komt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 19:25

Moestuin schreef:
Terug van de oogarts waarbij er een ernstige cylinderafwijking is gevonden. Binnen een half jaar opnieuw op controle om te zien hoe snel het vordert en wat de stappen zijn. Zowel een ergernis als schrik…

Beterschap. :(:)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 19:42

Moestuin sterkte.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 19:51

Aan het feit dat mn energie level de afgelopen dagen zo laag is, heb echt nergens puf voor. Vrijdag geslapen van 1900 tot 7:30. Slaap heel diep snachts nu & zit een uur nadat ik wakker ben alweer te gapen. Dan een uurtje later komt de koppijn die heel de dag blijft zeuren, echt intens vervelend

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 20:32

Dat mijn reïntegratie niet gaat zoals ik het wil.
Dat ik vandaag mijn laatste uurtje van de werkdag heb verspild aan het niet meteen begrijpen van een mail van de klant, daarna niet op de juiste oplossing komen en dus moeten zoeken, en toen ik eindelijk het juiste document had gevonden ik nog weer tijd verspilde aan het niet goed scannen van het document en niet op de juiste woorden komen...
En dat ik daarna gesloopt en overstuur ben omdat ik voorheen zo'n mailtje in 5 minuten afgehandeld zou hebben...

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 20:39

Aan dat ik gewoon misselijk ben van de zenuwen en angst. :(

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 20:54

_San87_ schreef:
Moestuin schreef:
Ik heb ook cilinderafwijkingen maar mijn linkeroog is helaas niet stabiel en erg snel achteruit aan het gaan. Daar zou volgens de oogarts het probleem zitten, dat het zo snel achteruit gaat :(

Ow, dat is minder leuk nieuws, idd :.

Ik hoop dat het voor jou net als bij mij uitpakt moestuin! Bij mij was hij heel erg slecht geworden in ene en plots stond het stil.
Mijn ogen zelf staan helaas niet stil en hebben -9 ondertussen... Dat hoop ik uiteraard niet voor je :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 21:17

Ik hoop het ook! Ogen zelf is -1,50 en -1,75 dus ik heb nog even :D

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 21:30

Ik heb m'n muis gesloopt vanochtend door hem van 1,5 meter hoogte op een stenen vloer te laten vallen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 21:51

M_D_H schreef:
Dat mijn reïntegratie niet gaat zoals ik het wil.
Dat ik vandaag mijn laatste uurtje van de werkdag heb verspild aan het niet meteen begrijpen van een mail van de klant, daarna niet op de juiste oplossing komen en dus moeten zoeken, en toen ik eindelijk het juiste document had gevonden ik nog weer tijd verspilde aan het niet goed scannen van het document en niet op de juiste woorden komen...
En dat ik daarna gesloopt en overstuur ben omdat ik voorheen zo'n mailtje in 5 minuten afgehandeld zou hebben...

Ohh dit zijn zulke frustrerende dingen. Dikke knuffel en pas goed op jezelf :(:)

Opdrachtgevers: "SPOED!!! We moeten je rapport uiterlijk in week 31 hebben want het heeft vet veel haast!!!”
Probeer je ze te bereiken: "joe het is bouwvak, de komende 4 weken worden je mails en telefoontjes niet beantwoord."

Zit ik me daarvoor echt uit mijn naad te werken en overuren te draaien :=

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 21:59

Lamp die het niet doet. Gisteren in een andere kamer ook al. Heeeel irritant dit.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 22:03

taartjee schreef:
Ik heb m'n muis gesloopt vanochtend door hem van 1,5 meter hoogte op een stenen vloer te laten vallen :')

Was de spoeddierenarts nog bereikbaar?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 22:20

Dat ik soms m'n lieve paarden een beetje beu ben := kost gewoon zoveel tijd en echt leuke dingen kunnen we niet meer doen. Eentje kan alleen nog maar wandelen aan de hand en de andere staat voor de kar. Kan alleen niet vaker mennen en dat als maar longeren ben ik soms ook gewoon beu.

En dat m'n paard zo lastig in te schatten is. Heeft ie nou pijn of niet? Wil hij niet 'aan het werk' omdat ie liever staat te vreten of omdat het hem niet meer lukt? Hij is sowieso altijd al chaggerijng geweest en dat is de laatste jaren erger geworden dus het is lastig om te zeggen of het pijn is of dat hij gewoon een grumpy grandpa is. Hij is oud, ik weet dat afscheid nemen er aan zit te komen maar het ene moment is hij dus chaggerijnig en gefrustreerd en het andere moment loopt hij druk mee met de oortjes vooruit..

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 23:13

oomens schreef:
taartjee schreef:

Was de spoeddierenarts nog bereikbaar?

Zeker! In de vorm van een handig broertje die de computermuis weer heeft gemaakt :P :')

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 07:00

Nyaleti schreef:
Dat ik soms m'n lieve paarden een beetje beu ben := kost gewoon zoveel tijd en echt leuke dingen kunnen we niet meer doen. Eentje kan alleen nog maar wandelen aan de hand en de andere staat voor de kar. Kan alleen niet vaker mennen en dat als maar longeren ben ik soms ook gewoon beu.

En dat m'n paard zo lastig in te schatten is. Heeft ie nou pijn of niet? Wil hij niet 'aan het werk' omdat ie liever staat te vreten of omdat het hem niet meer lukt? Hij is sowieso altijd al chaggerijng geweest en dat is de laatste jaren erger geworden dus het is lastig om te zeggen of het pijn is of dat hij gewoon een grumpy grandpa is. Hij is oud, ik weet dat afscheid nemen er aan zit te komen maar het ene moment is hij dus chaggerijnig en gefrustreerd en het andere moment loopt hij druk mee met de oortjes vooruit..

Niemand wat vertellen en stop er 2 weken lang een goede pijnstiller in, dan denk ik dat jij zelf een antwoord zie.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 07:43

Vriend die de hele nacht de dekens heeft lopen stelen waardoor ik de halve nacht alleen onder een net te klein fleece dekentje heb gelegen :O

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 07:45

Steeph schreef:
Vriend die de hele nacht de dekens heeft lopen stelen waardoor ik de halve nacht alleen onder een net te klein fleece dekentje heb gelegen :O

Schoppen

Baby die om 03.00 ging spoken, zij viel weer in slaap tussen ons in, ik niet...

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 08:25

Moet nog werken tot en met zaterdag ;(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 08:35

Ineens weer dik in de 60 wegen. Lijk mij ook niet normaal dat gewicht zo hard schommelt. Niks veranderd betreffende eten en ook niks extra gesnoept. :?

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 08:40

Marcella schreef:
Ineens weer dik in de 60 wegen. Lijk mij ook niet normaal dat gewicht zo hard schommelt. Niks veranderd betreffende eten en ook niks extra gesnoept. :?

Weeg je rond hetzelfde tijdstip?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 08:45

Normaal weeg je in de ochtend minder door vocht verlies tijdens het slapen. En ben je eind van de dag zwaarder door eventueel te drinken.

Vanmorgen direct uit bed 61,4 kg. Zondag middag 58,4 kg en toe ook verschillende glazen drinken op.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 09:05

Marcella schreef:
Normaal weeg je in de ochtend minder door vocht verlies tijdens het slapen. En ben je eind van de dag zwaarder door eventueel te drinken.

Vanmorgen direct uit bed 61,4 kg. Zondag middag 58,4 kg en toe ook verschillende glazen drinken op.

Ik varieer met mijn menstruatie cyclus echt wel 3 kg per weegmoment. Houdt blijkbaar zoveel vocht vast voordat ik menstrueer. Kan dus ook prima met je cyclus te maken hebben.

M_D_H wat rot dat het dan zo loopt. Maar het is niet voor niets reintergratie, aan de bel trekken als het niet gaat he, goed op jezelf passen!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-21 09:17

Mijn broer die loopt te hoesten als een zeehond na een weekje camping (geen corona, is getest) maar nooit zijn hand of arm voor z'n mond houdt. Ik hoef jouw virus niet, thanks.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 10:04

Ik slik door wegens zeer heftige menstruatie. ;)

Sollicitatie stress. Argh....

En nog wel gedouched met kneipp relaxed.