Moestuin schreef:Ik heb ook cilinderafwijkingen maar mijn linkeroog is helaas niet stabiel en erg snel achteruit aan het gaan. Daar zou volgens de oogarts het probleem zitten, dat het zo snel achteruit gaat
Ow, dat is minder leuk nieuws, idd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Moestuin schreef:Ik heb ook cilinderafwijkingen maar mijn linkeroog is helaas niet stabiel en erg snel achteruit aan het gaan. Daar zou volgens de oogarts het probleem zitten, dat het zo snel achteruit gaat
Ow, dat is minder leuk nieuws, idd.
M_D_H schreef:Dat mijn reïntegratie niet gaat zoals ik het wil.
Dat ik vandaag mijn laatste uurtje van de werkdag heb verspild aan het niet meteen begrijpen van een mail van de klant, daarna niet op de juiste oplossing komen en dus moeten zoeken, en toen ik eindelijk het juiste document had gevonden ik nog weer tijd verspilde aan het niet goed scannen van het document en niet op de juiste woorden komen...
En dat ik daarna gesloopt en overstuur ben omdat ik voorheen zo'n mailtje in 5 minuten afgehandeld zou hebben...
Nyaleti schreef:Dat ik soms m'n lieve paarden een beetje beu benkost gewoon zoveel tijd en echt leuke dingen kunnen we niet meer doen. Eentje kan alleen nog maar wandelen aan de hand en de andere staat voor de kar. Kan alleen niet vaker mennen en dat als maar longeren ben ik soms ook gewoon beu.
En dat m'n paard zo lastig in te schatten is. Heeft ie nou pijn of niet? Wil hij niet 'aan het werk' omdat ie liever staat te vreten of omdat het hem niet meer lukt? Hij is sowieso altijd al chaggerijng geweest en dat is de laatste jaren erger geworden dus het is lastig om te zeggen of het pijn is of dat hij gewoon een grumpy grandpa is. Hij is oud, ik weet dat afscheid nemen er aan zit te komen maar het ene moment is hij dus chaggerijnig en gefrustreerd en het andere moment loopt hij druk mee met de oortjes vooruit..
Marcella schreef:Normaal weeg je in de ochtend minder door vocht verlies tijdens het slapen. En ben je eind van de dag zwaarder door eventueel te drinken.
Vanmorgen direct uit bed 61,4 kg. Zondag middag 58,4 kg en toe ook verschillende glazen drinken op.