Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daan13

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 04:49

Zo'n puppy past ook prima in de sss doos O:)

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 08:30

Moirin schreef:
Alter Bridge *\o/*
Ik ben ook van de rock/metal muziek, ik heb kaartjes voor het combinatie concert van Evanescence en Within Temptation samen! Maar verder luister ik ook graag naar Sara Bareilles, dat is meer pop/Americana. En naar de Top 2000 aan het einde van het jaar.
Ik luister ook nog graag cd's in de auto.

Makeup gebruik ik eigenlijk weinig. Nagellak vind ik wel leuk, vooral donkere kleuren (rood, blauw, groen, maakt niet uit).

After Eight chocolade vind ik echt niet te eten := chocolade met sinaasappel daarentegen :D

Ik had ook kaartjes voor dat combi concert. Maar toch maar geld terug gevraagd. Geen idee wanneer het weer door gaat en voorlopig willen we dan toch niet gaan eigenlijk kwa risico.

heb alle CD`s van WT en Evanescence ook een paar :D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 08:49

Ik heb helemaal niets met muziek. Heb nog wat cd's van wel 15 jaar oud, maar die liggen er maar te liggen.
Ik vind bepaalde films wel leuk. Zo heb ik wel de Harry Potters op dvd. En ik ben ook wel fan van griezelfilms. Maar dat is inderdaad 1 keer kijken en het ligt er maar. DVD's zijn soms leuk in een kringloop, hier is een winkel die ze voor 25 cent per stuk verkoopt. Dan komt bij mij alleen het probleem dat ik best veel al gezien heb.

In de auto staat gewoon skyradio aan. En in Frankrijk probeer ik dan 1 of andere moderne pop/rockzender te vinden. En als dat niet lukt, dan gaat de radio uit. In Duitsland is het vaak 'Fun' of 'FFN'. Er zijn veel zenders waar ik me aan erger, ik hou niet van gepraat. En ook klassieke muziek is absoluut niet mijn ding. Een verbinding met bluetooth gebruik ik niet in de auto.
Het is al jaren geleden dat ik naar een concert geweest ben. Ik denk dat het een gratis kaartje Kelly FAmily was (ook niet mijn ding, maar ik had ooit gezegd als ik een gratis kaartje krijg, dan ga ik wel, en uiteraard kreeg ik die toen van iemand).
Daar voor was een gratis concert in Delfzijl van Marco Borsato. En daar voor was denk ik T-spoon, toen waren er nog strandfeesten buitendijks en nog geen mensen die vonden dat vogeltjes verstoord worden. Dat was nog in de tijd van de schuurfeesten bij boeren. :D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 09:56

Jeetje jullie gaan hard :')

Mocht mn santa straks nog willen neuzen. Ik sta nu als vraag t teamlid op de VN dus wie weet haal je daar jou wat leuks uit.

Geen auto maar altijd op de fiets of te voet met Spotify. Dus eigenlijk nooit meer cds. Loopt zo lastig...zo'n diskman :D

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 11:12

Zorro, dat kleed, dat huis wat leuk !!!

Die pups, smeltttttttt

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 11:13

Hier ook een fan van Within Temptation! Greep mis voor de kaartjes van dat combi concert, maar gaat voorlopig toch niks door.

DVD's heb ik sinds kort herontdekt doordat ik een oude DVD speler van zolder gehaald heb. Hou van de Harry Potter films!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 11:14

Mondy schreef:
Jeetje jullie gaan hard :')

Mocht mn santa straks nog willen neuzen. Ik sta nu als vraag t teamlid op de VN dus wie weet haal je daar jou wat leuks uit.

Geen auto maar altijd op de fiets of te voet met Spotify. Dus eigenlijk nooit meer cds. Loopt zo lastig...zo'n diskman :D

Dat is lekker retro, misschien terug naar de 'walkman'. :D

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 13:18

Ik luister eigenlijk altijd muziek in de auto! Heb zowel een auxkabel als CD-speler als radio. Met speciale dingen (hitlijsten die me leuk lijken etc) luister ik radio (Serious Request, Top 2000), anders vaak CD of via Spotify. Ik heb al redelijk wat CDs maar er zijn er ook heel veel die ik graag nog zou hebben. Mocht mijn SS dit willen geven (of willen weten wat voor soort ik graag zou hebben) laat het dan even weten want daar moet ik echt heftig de tijd voor nemen :')

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 13:29

Ik luister in de auto alleen muziek via spotify eigenlijk. Weet niet eens of er CD's in mijn auto kunnen :') Het lijkt me wel heel leuk om cd'tje ofzo voor iemand anders te maken hahaha.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 13:45

Ik zou niet eens meer weten hoe ik een CD zou moeten branden, in mn mcbook kunnen geen cd's :+ en waar haal je de liedjes vandaan..

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 14:20

Mijn nieuwe aanwinst voor in de kerstboom
<3
Afbeelding

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 14:25

Oh die is leuk!
Net een ballon hondje <3
Zou wat voor mijn vriend zijn :')

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 14:26

Ik heb ook kaartjes voor het Worlds Collide concert van Evanescence en Within Temptation. Hopelijk volgend jaar alsnog.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 14:26

Oh dat hondje is grappig !!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 17:12

WT vind ik ook goed. :j

Ik heb een USB stick in de auto, geen cd speler. Luister veel naar foute muziek maar ik hou ook van Celtic Woman bijvoorbeeld. <3

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 17:46

Haha grappig die kerstversiering.
Ik ben ook wel te porren voor wat leuks in de boom :) Meeste is rood / zilver maar er hangen ook een hoop andere leuke dingen in de boom.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 17:47

Ik heb nog geen idee of wij een kerstboom hebben dit jaar. We hebben 2 honden en een kitten, de honden mogen de laatste tijd los 's nachts (heeft iemand nog nieuwe houten lepels, die trekken ze van t aanrecht en slopen ze :') ), dus geen idee of een kerstboom het zal overleven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 17:56

CDs doe ik ook niet meer aan, alles gaat via bluetooth. :)) DVDs daarentegen kijk ik soms nog wel. Favoriete films zijn Disney Classics, Dreamworks, fantasy/sci-fi of dramafilms met een mooi/goed verhaal. Tegenwoordig ben ik ook wat meer into superheldenfilms. :D

Tanya schreef:
<3
[ [url=m/sFmfEB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oooo, die zijn zó leuk! <3 Zijn ook best wel 'in' nu; ze staan hier ook (in iets groter formaat en zonder haakje) bij een lokale galeries.

zorro: Wat een gave inrichting! <3 Niet per se wat ik zelf zou neerzetten, maar ik vind dit altijd zo mooi om te zien!

En pimaude, wat een schattige puppies! Mocht je trouwens in je haakwerken vastlopen o.i.d., er loopt hier op [UK] een topic waar je altijd terecht kunt met je vragen, of gewoon om je werk te showen. :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 17:58

Oh, ik kan geen films meer kijken want ik heb geen DVD speler meer en ook geen laptop waar nog DVD's kun kunnen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 18:00

Mijn laptop is inmiddels meer dan 10 jaar oud, dus die heeft nog een DVD-drive. :))

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 18:02

Ja die wel haha! In mijn nieuwe kan niet eens meer een SD kaartje. 8)7

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 19:07

Heftig roze kerstdecoratie, ik ben meer van het oud/ zachtroze.
Leuke puppy's kwamen langs.

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 19:27

Tanya schreef:
<3
[ [url=m/sFmfEB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heerlijke kleur <3

Maar ik heb 2 kanten :+ Of dus zo heftig of zacht roze/mint kleuren.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 20:21

MDH, fijn dat je weer wat "actiever" bent, klinkt wel heftig corona revalidatie, hopelijk ben je snel op de been!

De andere zieken ook veel beterschap!

Geen koffie, geen cd speler hier :')

KOM MAARRRRRR OP met al die gekleurde kerstballen! *\%/* oooh Tanya, GEWELDIGE kerst "bal" EEN TOPPPPP, waar heb je m gekocht? Kan mn SSS dat alvast bekijken <<) :P!!

Hebben jullie de hints van mij al gezien? <<)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 20:59

Alleen die ouwe heeft toch nog een gleuf? Al die nieuwe niet veer