Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
knollentuin schreef:Ik heb dat ook, en ik merk dat bij meer mensen. En dat veroorzaakt merk ik, wantrouwen.
Is het allemaal zo erg nog en kunnen we niet een beetje van de maatregelen af qua hoe t nu moet in de bioscopen theaters festivals maar ook de scholen, man man, we zitten nu sinds scholen van de kids begonnen zijn elke week in de afwachting van contactonderzoek en GGD omdat er doorlopend leerlingen besmet zijn. Gedoe
Tiggs schreef:Sizzle, hoe gaat het testen in Zwitserland eigenlijk? Gaat daar een zelfde tijd overheen als hier?
imaudy schreef:Interessant Besita!
Hoe kan fout positief eigenlijk? Wordt er dan een waarde gemeten die onder andere omstandigheden ook hoog kan zijn?
Dreamy schreef:Tiggs schreef:Hier de uitslag binnen 12 uur na afname test beschikbaar (online)!
Dat is fijn!
Ik moet zo om 9:00 in Zwaag, maar is een uur rijden en filetijd. Nou wil ik zo wel gaan, maar wat als je echt te vroeg daar bent? Is dat echt een probleem, weet iemand dat?
Dreamy schreef:Tiggs schreef:Hier de uitslag binnen 12 uur na afname test beschikbaar (online)!
Dat is fijn!
Ik moet zo om 9:00 in Zwaag, maar is een uur rijden en filetijd. Nou wil ik zo wel gaan, maar wat als je echt te vroeg daar bent? Is dat echt een probleem, weet iemand dat?
purny schreef:
purny schreef:Ik vind het bijzonder dat er zoveel besmettingen zijn en zo weinig(tot nu toe) opnames en sterfgevallen.
secricible schreef:purny schreef:
Ik zag gisteren ook weer een heerlijk stukje van hem over die bosbranden.
"het wordt vanzelf kouder"
"de wetenschap is het niet met u eens meneer"
"ik denk dat de wetenschap dit nog niet eens weet"
Als het niet zo triest was, was het hilarisch geweest.
W.b. die PCR testen, ik vind dat ook wel een hele lastige. We hebben niks beters, maar deze testen zijn nooit gemaakt om in deze vorm gebruikt te worden en zo massaal op individuele basis in te zetten. Maar wat moet je anders?
De gemiddelde ligduur op de IC vind ik wel echt heel hoopvol, ik hoop echt dat dat gaat schelen in de maatregelen. Het betekent simpelweg dat er meer mensen tegelijkertijd besmet kunnen zijn en dat de curve hoger mag worden totdat de boel uit de hand loopt.
mag schreef:Ik was ook iets te vroeg, had het idee dat ze niet echt naar de tijd keken, mocht gewoon achteraan aansluiten. Ik moest trouwens eerst de locatie voorbij rijden en dan een heel stuk door bedrijven terrein, om weer op die locatie aan te komen (oprijden en afrijden moest langs andere kant) daardoor was de reistijd langer dan ik van te voren dacht.
Sintara schreef:Gaat het bij jullie ook zo stroef met het testen? Mijn moeder kwam er gewoon niet doorheen aan de telefoon, hele dagen geprobeerd - niemand te spreken gekregen. Mijn collega mocht na een week wachten komen, was de test mislukt en nu mag ze pas na weer een week wachten komen.. En zo ken ik nog meer vergelijkbare verhalen. Echt een ramp