hagelslag schreef:nicole_floor schreef:Dat ik een beetje corona moe word.
Hier iddem.... Tijdens 't werk als er het nieuws op de radio komt zet ik even de radio uit
Hier ook! Lees de belangrijke dingen over persconferentie wel later terug.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LukieBradley schreef:Voortdurende cavia story
Heb je de rotzak ooit laten castreren, eerst word hij afgemaakt.
Nu doet hij het zelf![]()
![]()
nu zit ie alleen de @^@_÷×_×_×¥× nou dan heb je wat aan je castraat
En ik weiger een nieuwe nummer 24 te kopen
Myfairytale schreef:Voor het eerst sinds het begin van de corona hier ben ik er ook he-le-maal klaar mee. Heb me al die tijd heel goed aan de regels gehouden, we kwamen de eerste maanden letterlijk nergens meer (boodschappen laten bezorgen, thuis werken, etc). en nu sinds een paar weken gaan we weer naar winkels, als we echt iets nodig hebben.
Maar ben er zó verschrikkelijk klaar mee en vooral met mensen die zich niet aan de regels houden, waardoor we er nu nog steeds niet vanaf zijn. En ja, het heeft mij gisteren voor het eerst persoonlijk heel erg hard geraakt, vandaar dat ik zo kwaad ben.
Marije_1997 schreef:Aan mezelf. Ik heb het heel leuk met iemand. Klik is er alleen heeft hij toch even duidelijk gemaakt omdat ik dus volgens hem teveel appte dat ik niet z'n type was. Maarja zeg dat dan meteen dan app ik minder. Maar nou goed nu komt et leuke, ik zei dus tegen hem (denk km mezelf te beschermen) dat ik hem heel leuk vind maar dat ie ook niet mijn type is. Nu is het ding dus dat ik hem wel meer als heel leuk vind. Niet dat ik verliefd ben, maar voel er wel wat meer voor als gewoon fwb. En idk hij geeft zulke wisselende signalen. (waarom stop je je hand bij m'n kruis als je fiets broer op de achterbank zit, waarom blijf ik slapen als dit eigenlijk niet mag van je vader etc). Kreeg ook de vraag van iemand of ik z'n nieuwe vriendin was? Had eigenlijk moeten zetten niet dat ik weet wat dan. Maarja.
Probleem nu, hoe ga ik dit zeggen tegen iemand die nooit weet of ie kan op een bepaalde dag. Ik wil dit niet via WhatsApp zeggen en het liefst ook niet over de telefoon. En dan ook nog hoe ga ik het zeggen zonder dat wat er nu is verprutst word. Want wil dat niet op het spel zetten.
Even side note, heb wel vaker "gedated" maar had dit gevoel er niet bij. Kan het ook niet omschrijven ofzo.
Z'n broertje zei me wel dat hij gewoon geen vriendschap op het spel wil zetten en het daarom zei. Want die zat er bij (meneer was dronken ik reed, broertje op de achterbank)
Loeky01 schreef:Marije_1997 schreef:Aan mezelf. Ik heb het heel leuk met iemand. Klik is er alleen heeft hij toch even duidelijk gemaakt omdat ik dus volgens hem teveel appte dat ik niet z'n type was. Maarja zeg dat dan meteen dan app ik minder. Maar nou goed nu komt et leuke, ik zei dus tegen hem (denk km mezelf te beschermen) dat ik hem heel leuk vind maar dat ie ook niet mijn type is. Nu is het ding dus dat ik hem wel meer als heel leuk vind. Niet dat ik verliefd ben, maar voel er wel wat meer voor als gewoon fwb. En idk hij geeft zulke wisselende signalen. (waarom stop je je hand bij m'n kruis als je fiets broer op de achterbank zit, waarom blijf ik slapen als dit eigenlijk niet mag van je vader etc). Kreeg ook de vraag van iemand of ik z'n nieuwe vriendin was? Had eigenlijk moeten zetten niet dat ik weet wat dan. Maarja.
Probleem nu, hoe ga ik dit zeggen tegen iemand die nooit weet of ie kan op een bepaalde dag. Ik wil dit niet via WhatsApp zeggen en het liefst ook niet over de telefoon. En dan ook nog hoe ga ik het zeggen zonder dat wat er nu is verprutst word. Want wil dat niet op het spel zetten.
Even side note, heb wel vaker "gedated" maar had dit gevoel er niet bij. Kan het ook niet omschrijven ofzo.
Z'n broertje zei me wel dat hij gewoon geen vriendschap op het spel wil zetten en het daarom zei. Want die zat er bij (meneer was dronken ik reed, broertje op de achterbank)
Als hij dit zo duidelijk uitspreekt is er geen wederzijdse klik. Sorry to say that. Maar hij houd je nu gewoon aan het lijntje en is op zoek naar fwb of iets makkelijks voor ernaast zonder er energie in te hoeven steken. Je verdient beter.
Ik erger me er aan dat mijn wafels blijven mislukken.