Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 20:51

hagelslag schreef:
nicole_floor schreef:
Dat ik een beetje corona moe word.

Hier iddem.... Tijdens 't werk als er het nieuws op de radio komt zet ik even de radio uit

Hier ook! Lees de belangrijke dingen over persconferentie wel later terug.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 21:00

Ik hou me er niet eens mee bezig, ik heb me een hele poos aan alles gehouden, wat m'n leven echt verneukt heeft. Door al dat gedoe is m'n relatie over, daten gaat natuurlijk ook bijna niet. Vrienden mogenbniet hier thuis komen. Ben er zo klaar mee, ik leid m'n eigen leven wel. En zodra m'n salaris gewijzigd is (er is een behoorlijke fout gemaakt) ga ik naar een hypotheek adviseur om een hypotheek aan te vragen. Dan heb ik m'n eigen plek en kan ik doen en laten wat ik wil.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 21:44

Voor het eerst sinds het begin van de corona hier ben ik er ook he-le-maal klaar mee. Heb me al die tijd heel goed aan de regels gehouden, we kwamen de eerste maanden letterlijk nergens meer (boodschappen laten bezorgen, thuis werken, etc). en nu sinds een paar weken gaan we weer naar winkels, als we echt iets nodig hebben.

Maar ben er zó verschrikkelijk klaar mee en vooral met mensen die zich niet aan de regels houden, waardoor we er nu nog steeds niet vanaf zijn. En ja, het heeft mij gisteren voor het eerst persoonlijk heel erg hard geraakt, vandaar dat ik zo kwaad ben.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 22:11

Voortdurende cavia story _-:(
Heb je de rotzak ooit laten castreren, eerst word hij afgemaakt.
Nu doet hij het zelf _-:( _-:( _-:( nu zit ie alleen de @^@_÷×_×_×¥× nou dan heb je wat aan je castraat
En ik weiger een nieuwe nummer 24 te kopen :x

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 22:25

LukieBradley schreef:
Voortdurende cavia story _-:(
Heb je de rotzak ooit laten castreren, eerst word hij afgemaakt.
Nu doet hij het zelf _-:( _-:( _-:( nu zit ie alleen de @^@_÷×_×_×¥× nou dan heb je wat aan je castraat
En ik weiger een nieuwe nummer 24 te kopen :x

Ik heb nog wel een hele knappe black en tan mannetje alleen is hij te gehecht aan zijn broertje en klimt hij daar liever bovenop :')

Oja je vroeg mij gisteren wie ik op de cavia groep ben ik denk als je Tom intikt op de zoek balk dat je mij dan wel vind. Het is een black en tan caaf. En anders de andere heet bartje geen black en tan maar zwart met stukjes rood.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 22:26

Myfairytale schreef:
Voor het eerst sinds het begin van de corona hier ben ik er ook he-le-maal klaar mee. Heb me al die tijd heel goed aan de regels gehouden, we kwamen de eerste maanden letterlijk nergens meer (boodschappen laten bezorgen, thuis werken, etc). en nu sinds een paar weken gaan we weer naar winkels, als we echt iets nodig hebben.

Maar ben er zó verschrikkelijk klaar mee en vooral met mensen die zich niet aan de regels houden, waardoor we er nu nog steeds niet vanaf zijn. En ja, het heeft mij gisteren voor het eerst persoonlijk heel erg hard geraakt, vandaar dat ik zo kwaad ben.

Eigenlijk is het net als op school met een groepsopdrachten. Er moeten altijd 1 of 2 zijn die niet mee doen en de rest van de groep is de dupe en wordt slecht becijferd. Voor sommigen is het gewoon te moeilijk denk ik... Of te hoog gegrepen.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 22:28

Onrustige gevoel. Angst, pijn, vermoeidheid. En dan ook nog die extra Corona restricties. Waar ik heus wel achter sta, voor de volle 100%. Maar het helpt mijn innerlijke onrust niet. Totaal niet.
Soms voel ik me gewoon alsof ik niet te maken ben. Hoe veel rust ik ook nu neem, dat ik altijd achter de feiten aan blijf rennen. Altijd blijf wachten op het zwaard van Damocles.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 22:44

Zebrastreep, het is een ramp. Ik laat het maar even rusten nu pfff.
Leuke cavias heb je, en leuk paard :x

Vliegen! Degene die binnen zitten zijn agressief

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 22:54

Ik hoor constant een baby huilen, op zo'n zeurderig achtergrond geluidsniveau. Ik lig in bed dus besloot in plaats van me te ergeren te bokken en het niet hier plaatsen.

Tot dat net iemand keihard "HEY!" riep. :')

Gejank is trouwens niet over.
Ik zou niet weten wie hier in de buurt een baby heeft, maar goed ik woon er ook nog maar een maand of 4 en ken alleen de buren...

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 23:43

Dat ik heel de dag als een halve zombie rond loop en nu gewoon al 3u naar het plafond lig te staren in bed. |o

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 23:54

Nog niet alle aardappelen gerooid (maar wel 2,5 vuilniszak onkruid weggehaald).

Auto die niet meer voor een fatsoenlijk bedrag goedgekeurd gaat worden (dorpel doorgeroest, distributieriem, uitlaat, enz.).

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 05:11

Een verschrikkelijke nachtmerrie waarin mijn vriend overleed en alle pijn zo levensecht voelde, dat ik even van slag ben en niet meer kan slapen |(

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 06:05

Hier ook een idiote droom waardoor ik me nu best verdrietig voel. :\ Ik werd wel precies dertig seconden voor mijn wekker wakker...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-20 06:38

Druk hoofd vanwege de huisbezichtiging vanavond. Lig al sinds 05.30 wakker met 17637283 liedjes in mijn hoofd door elkaar heen en constant zorgen en nadenken over ons nieuwe huis omdat ik nog steeds niet weet hoe het er van binnen uit ziet. Kan niet onder een deken omdat dat te heet is dus die druk mis ik ook op m'n lijf en het is ook gewoon te licht in mijn slaapkamer.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 06:46

6u wekker, 7u werken... is altijd toch wel vroeg hoor... :+

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 07:04

Ik ging om 3 uur slapen en nu de wekker -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 09:25

Aan mezelf. Ik heb het heel leuk met iemand. Klik is er alleen heeft hij toch even duidelijk gemaakt omdat ik dus volgens hem teveel appte dat ik niet z'n type was. Maarja zeg dat dan meteen dan app ik minder. Maar nou goed nu komt et leuke, ik zei dus tegen hem (denk km mezelf te beschermen) dat ik hem heel leuk vind maar dat ie ook niet mijn type is. Nu is het ding dus dat ik hem wel meer als heel leuk vind. Niet dat ik verliefd ben, maar voel er wel wat meer voor als gewoon fwb. En idk hij geeft zulke wisselende signalen. (waarom stop je je hand bij m'n kruis als je fiets broer op de achterbank zit, waarom blijf ik slapen als dit eigenlijk niet mag van je vader etc). Kreeg ook de vraag van iemand of ik z'n nieuwe vriendin was? Had eigenlijk moeten zetten niet dat ik weet wat dan. Maarja.

Probleem nu, hoe ga ik dit zeggen tegen iemand die nooit weet of ie kan op een bepaalde dag. Ik wil dit niet via WhatsApp zeggen en het liefst ook niet over de telefoon. En dan ook nog hoe ga ik het zeggen zonder dat wat er nu is verprutst word. Want wil dat niet op het spel zetten.

Even side note, heb wel vaker "gedated" maar had dit gevoel er niet bij. Kan het ook niet omschrijven ofzo.

Z'n broertje zei me wel dat hij gewoon geen vriendschap op het spel wil zetten en het daarom zei. Want die zat er bij (meneer was dronken ik reed, broertje op de achterbank)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 09:51

Dat ik iets gevraagd heb aan mijn collega's in de groepsapp en wederom (sinds gistermiddag) genegeerd wordt. Maar het ligt aan mij hoor .... :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 10:44

Marije_1997 schreef:
Aan mezelf. Ik heb het heel leuk met iemand. Klik is er alleen heeft hij toch even duidelijk gemaakt omdat ik dus volgens hem teveel appte dat ik niet z'n type was. Maarja zeg dat dan meteen dan app ik minder. Maar nou goed nu komt et leuke, ik zei dus tegen hem (denk km mezelf te beschermen) dat ik hem heel leuk vind maar dat ie ook niet mijn type is. Nu is het ding dus dat ik hem wel meer als heel leuk vind. Niet dat ik verliefd ben, maar voel er wel wat meer voor als gewoon fwb. En idk hij geeft zulke wisselende signalen. (waarom stop je je hand bij m'n kruis als je fiets broer op de achterbank zit, waarom blijf ik slapen als dit eigenlijk niet mag van je vader etc). Kreeg ook de vraag van iemand of ik z'n nieuwe vriendin was? Had eigenlijk moeten zetten niet dat ik weet wat dan. Maarja.

Probleem nu, hoe ga ik dit zeggen tegen iemand die nooit weet of ie kan op een bepaalde dag. Ik wil dit niet via WhatsApp zeggen en het liefst ook niet over de telefoon. En dan ook nog hoe ga ik het zeggen zonder dat wat er nu is verprutst word. Want wil dat niet op het spel zetten.

Even side note, heb wel vaker "gedated" maar had dit gevoel er niet bij. Kan het ook niet omschrijven ofzo.

Z'n broertje zei me wel dat hij gewoon geen vriendschap op het spel wil zetten en het daarom zei. Want die zat er bij (meneer was dronken ik reed, broertje op de achterbank)

Als hij dit zo duidelijk uitspreekt is er geen wederzijdse klik. Sorry to say that. Maar hij houd je nu gewoon aan het lijntje en is op zoek naar fwb of iets makkelijks voor ernaast zonder er energie in te hoeven steken. Je verdient beter.

Ik erger me er aan dat mijn wafels blijven mislukken.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:17

Dat er nu al fiets pepernoten te koop zijn bij de Action in Den Haag. Het. Is. Augustus _-:(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:20

Foaly schreef:
Dat er nu al fiets pepernoten te koop zijn bij de Action in Den Haag. Het. Is. Augustus _-:(

Ik heb ze zelfs al gegeten afgelopen zondag :') maar dan wel die van de bakker, verse pepernoten :9

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:24

De robotstofzuiger van de buurman. Wat een schijtgeluid. En hij is zelf mooi weg als dat ding aan staat dus nergens last van. Ik wel _-:(

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:52

Dat ik sinds gisteravond niet meer op mijn hak kan lopen dus met 1 voet op mijn tenen moet lopen als ik wil kunnen lopen. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:55

Loeky01 schreef:
Marije_1997 schreef:

Als hij dit zo duidelijk uitspreekt is er geen wederzijdse klik. Sorry to say that. Maar hij houd je nu gewoon aan het lijntje en is op zoek naar fwb of iets makkelijks voor ernaast zonder er energie in te hoeven steken. Je verdient beter.

Ik erger me er aan dat mijn wafels blijven mislukken.

Wederzijdse klik is er zeker. En hij houd me zeker niet aan et lijntje hoor. Dan was ie al vertrokken en had ik niet mee op stap geweest en had ik niet mee geweest naar vrienden van em was ik niet bij em blijven slapen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 11:58

Dat ik mij oververmoeid voel... Hoofdpijn, moe en veel last van angst en klachten van verkeerd ademen. En gisteren heel veel gedaan en nu te weinig energie.

Door spanning krijg ik een gespannen keel wat zorgt voor hoesten en irritatie. En dan nog mijn allergie klachten voor iets.

Het wordt tijd dat ik weer een vast ritme krijg. Ook al heb ik geen zin om fysiek naar school te gaan het zorgt wel weer voor ritme en regelmaat en rust.