Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Undefined schreef:Volgens mij bedoelt ze dat Duitsland erg weinig doden heeft en er wellicht onderzoek gedaan moet worden naar waarom dat zo is? Zodat andere landen hun aanpak kunnen aanpassen.
Cer schreef:Loretta schreef:
Oke, Duitsland heeft meer IC bedden met benodigde apperatuur, maar dat komt omdat hun zorgstelsel anders is ingericht misschien?
Dus hoe gaan andere landen hier iets van opsteken? Do tell
Marie_Anne schreef:Die man lijkt ook onvermoeibaar hè. Ik zag hem laatst ook nog bij het Jeugdjournaal, leuk dat hij daar de tijd ook voor neemt.
The_Cat schreef:Daarnet dit gezien, mijn god wat een drama. Het is niet echt een fijn beeld, geen dode mensen of dergelijks, maar de toestand in een ziekenhuis in Italië
https://vimeo.com/398334975
Sizzle schreef:Italie heeft haast ieder jaar met griep ook 10x meer doden dan alle andere europese landen en er zijn ook wetenschappelijke artikelen over die daar de reden voor proberen te begrijpen. De vraag is dus minder wat Duitsland goed doet maar meer of er in Italie winst te behalen valt.
PSvanLot schreef:[ [url=m/l8EhRg.png]Afbeelding[/url] ]
Ik mag hopen dat de tijden een grapje zijn.... of een foutje.
Jolliegirl schreef:Mooie actie op de radio!
maar een gekke vraag...
Italie meer doden dan china.. Dit is alleen in getallen neem ik aan?
Niet in percentages?
China is toch zoooooo enorm veel groter?
Ik ben benieuwd hoe de percentages liggen.
Of juist wel in percentages, ik snap mezelf even niet meer... Rekenwonder.
Iemand die hier meer info over heeft en dit in Jip en janneke taal kan uitkauwen voor me?
bigone schreef:PSvanLot schreef:[ [url=m/l8EhRg.png]Afbeelding[/url] ]
Ik mag hopen dat de tijden een grapje zijn.... of een foutje.
Hoe ouder je word hoe minder slaap . Meeste ouderen zitten om half zeven al aan het ontbijt. Wanneer je jong bent lijkt dit verschrikkelijk maar denk dat de oudjes er geen probleem mee hebben.