Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Ik zet tegenwoordig rammstein heel hard aan als ik het echt zat ben. En deze heb ik ook al eens gebruikt. Best effectief
[ Video ]
Uiteraard ook al een aantal keer aangebeld en gepraat
__Sannne schreef:Hahah zo zag ik eergisteren een vrouw op een scooter met twee kinderen achterop. Als je ze niet wil, neem ze dan gewoon niet.
capopjekop schreef:Ik zet tegenwoordig rammstein heel hard aan als ik het echt zat ben. En deze heb ik ook al eens gebruikt. Best effectief
[ Video ]
[ Video ]
Talietjuh schreef:Ik heb n x gehad dat de kleinkinderen v.een staleigenaar waar ik ooit stond mijn paarden van een korte coupe hadden voorzien....weg mooie kuif![]()
En dan gewoon als antwoord krijgen, ja maar het stond zo onverzorgd had je anders zelf moeten doen en onze kleinkinderen mogen natuurlijk wel de paarden poetsen.
Nou heb vriendelijk verzocht het niet meer te doen,ook i.v.m veiligheid. maar bleef mijn borstels zoeken..ruimde ze ook niet op.
Varekaj schreef:Als je aanbelt gebaren ze niet thuis en is het helaas enkel de avond nadien weer "koekenbak".
Gelukkig zijn het huurders en is onze woning koopwoning. We zitten jaarlijks samen met alle eigenaren van het woonblok en de eigenaar van die woning polst altijd hoe het gaat. Voorgaande jaren viel het best mee. Echter zijn er intussen 3 kleine kinderen, er is geen tuin, we zien ze zelden tot nooit buiten... Daar is die woning (helaas) niet geschikt voor. De kinderen zitten allemaal tussen de 2 en 7 jaar oud dus tjah, die moeten hun energie toch echt wel kwijt kunnen. Is hun fout niet, puur die van de ouders.
En we gaan dat op de volgende vergadering toch effectief melden dat dit niet leuk meer is.
Ayasha schreef:Talietjuh schreef:Ik heb n x gehad dat de kleinkinderen v.een staleigenaar waar ik ooit stond mijn paarden van een korte coupe hadden voorzien....weg mooie kuif![]()
En dan gewoon als antwoord krijgen, ja maar het stond zo onverzorgd had je anders zelf moeten doen en onze kleinkinderen mogen natuurlijk wel de paarden poetsen.
Nou heb vriendelijk verzocht het niet meer te doen,ook i.v.m veiligheid. maar bleef mijn borstels zoeken..ruimde ze ook niet op.
wacht, wat?
Daar zou ik echt best boos van worden als ik dat antwoord gekregen zou hebben... Ze mogen hun paarden poetsen zoveel ze willen maar van de mijne blijven ze toch echt af.