[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KarenQ

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 13:58

Soms vraag je je dan ook af, doen ze het expres? Willen ze misschien gewoon van die kinderen af?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 13:59

KarenQ schreef:
Soms vraag je je dan ook af, doen ze het expres? Willen ze misschien gewoon van die kinderen af?

Dat is puur de natuur, het recht van de sterkste/slimste :).

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:44

KarenQ schreef:

jaa ze beseffen dat het toch te zwaar is :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:51

Hahah zo zag ik eergisteren een vrouw op een scooter met twee kinderen achterop. Als je ze niet wil, neem ze dan gewoon niet. :\

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 15:32

capopjekop schreef:
Ik zet tegenwoordig rammstein heel hard aan als ik het echt zat ben. En deze heb ik ook al eens gebruikt. Best effectief

[ Video ]
Uiteraard ook al een aantal keer aangebeld en gepraat

Oh wauw, hier heb ik toch even smakelijk om moeten lachen haha.

Jammer dat de ouders van de koters die het aangaat, zo'n grote betonnen plaat voor hun kop hebben dat het meestal toch niet aan komt...

Ik ben toch zo blij dat ik woon waar ik woon, soms hebben we pech met de recreatiewoningen hier tegenover, vooral tijdens vakanties, maar verder is het hier over het algemeen lekker rustig. Al komen er wel heel veel mensen voorbij om te wandelen de laatste tijd...

__Sannne schreef:
Hahah zo zag ik eergisteren een vrouw op een scooter met twee kinderen achterop. Als je ze niet wil, neem ze dan gewoon niet. :

Och, dat lost zich hopelijk vanzelf een keer op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 17:34

capopjekop schreef:
Ik zet tegenwoordig rammstein heel hard aan als ik het echt zat ben. En deze heb ik ook al eens gebruikt. Best effectief

[ Video ]

Past helemaal bij dit topic _/-\o_

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 19:02

capopjekop schreef:

[ Video ]

Ik heb toch zo verschrikkelijk hard om dat liedje moeten lachen... Bedankt :D .

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 23:31

Geweldig :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 08:18

Ik ben normaal best open minded naar andere culturen maar ik heb intussen een bloedhekel aan de ramadan gekregen :+ Elke avond kunnen we onze klok erop gelijk zetten wanneer ze weer mogen eten bij de buren. Alsof er een knop wordt omgezet gaan er 3 kinderen tegelijk aan het stuiteren/gillen/rond denderen in dat huis. Gisteren zaten we net een documentaire te kijken over de concentratiekampen met getuigenissen van overlevenden als daar de boel wakker schoot. We hebben er de tv gewoon fiks luider voor moeten zetten!
En het meest irritante is dat de zon elke dag later ondergaat dus het wordt ook steeds later dat ze losgaan. Fijn als je een zware avonddienst had tot 21u en om 21u45 thuiskomt, om 22u de boel ontploft en jij er de dag nadien tussen 5u45 en 6u weer uit moet -:(-

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 08:21

Even aanbellen en vragen of het iets rustiger mag ivm avonddienst?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 08:27

Dat zou ik ook doen idd. Best mogelijk dat ze zelf niet door hebben hoeveel herrie te maken. Maar wel vervelend voor jullie :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 08:30

Als je aanbelt gebaren ze niet thuis en is het helaas enkel de avond nadien weer "koekenbak".
Gelukkig zijn het huurders en is onze woning koopwoning. We zitten jaarlijks samen met alle eigenaren van het woonblok en de eigenaar van die woning polst altijd hoe het gaat. Voorgaande jaren viel het best mee. Echter zijn er intussen 3 kleine kinderen, er is geen tuin, we zien ze zelden tot nooit buiten... Daar is die woning (helaas) niet geschikt voor. De kinderen zitten allemaal tussen de 2 en 7 jaar oud dus tjah, die moeten hun energie toch echt wel kwijt kunnen. Is hun fout niet, puur die van de ouders.
En we gaan dat op de volgende vergadering toch effectief melden dat dit niet leuk meer is.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 09:13

Talietjuh schreef:
Ik heb n x gehad dat de kleinkinderen v.een staleigenaar waar ik ooit stond mijn paarden van een korte coupe hadden voorzien....weg mooie kuif -O-

En dan gewoon als antwoord krijgen, ja maar het stond zo onverzorgd had je anders zelf moeten doen en onze kleinkinderen mogen natuurlijk wel de paarden poetsen.

Nou heb vriendelijk verzocht het niet meer te doen,ook i.v.m veiligheid. maar bleef mijn borstels zoeken..ruimde ze ook niet op.

wacht, wat?
Daar zou ik echt best boos van worden als ik dat antwoord gekregen zou hebben... Ze mogen hun paarden poetsen zoveel ze willen maar van de mijne blijven ze toch echt af.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 09:51

Varekaj schreef:
Als je aanbelt gebaren ze niet thuis en is het helaas enkel de avond nadien weer "koekenbak".
Gelukkig zijn het huurders en is onze woning koopwoning. We zitten jaarlijks samen met alle eigenaren van het woonblok en de eigenaar van die woning polst altijd hoe het gaat. Voorgaande jaren viel het best mee. Echter zijn er intussen 3 kleine kinderen, er is geen tuin, we zien ze zelden tot nooit buiten... Daar is die woning (helaas) niet geschikt voor. De kinderen zitten allemaal tussen de 2 en 7 jaar oud dus tjah, die moeten hun energie toch echt wel kwijt kunnen. Is hun fout niet, puur die van de ouders.
En we gaan dat op de volgende vergadering toch effectief melden dat dit niet leuk meer is.

Hier ben ik heel hard (en misschien is dat iets "stads") in, maar dan had ik toch echt de politie gebeld. := Een keertje herrie vind ik echt geen probleem, al is het hier gebruikelijk dat je dat even bij de buren meldt, maar als ze dan ook nog doen alsof ze er niet zijn dan moet het maar op de harde manier..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 13:54

Ayasha schreef:
Talietjuh schreef:
Ik heb n x gehad dat de kleinkinderen v.een staleigenaar waar ik ooit stond mijn paarden van een korte coupe hadden voorzien....weg mooie kuif -O-

En dan gewoon als antwoord krijgen, ja maar het stond zo onverzorgd had je anders zelf moeten doen en onze kleinkinderen mogen natuurlijk wel de paarden poetsen.

Nou heb vriendelijk verzocht het niet meer te doen,ook i.v.m veiligheid. maar bleef mijn borstels zoeken..ruimde ze ook niet op.

wacht, wat?
Daar zou ik echt best boos van worden als ik dat antwoord gekregen zou hebben... Ze mogen hun paarden poetsen zoveel ze willen maar van de mijne blijven ze toch echt af.

Ja idd..op dat moment was ik nog niet zo als nu, zei ik er gewoon niets van als mensen gekke dingen deden.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 17:46

En het duurt ook gewoon een maand hè.

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 11:08

Het is nu gelukkig weer voorbij. Maar wat een ellende ja. Kun je niet eerder contact opnemen met de verhuurder? En iets van een logboekje bijhouden?

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 21:19

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 21:49

Dus je realiseert je bij nummer 2 dat het je teveel is en dan maak je er nog 2 bij.... >;) :?
Why!?

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 21:51

Aan de ene kant, goed dat ze het uit spreekt. Maar dat ze dan maar liefst 4 van die dingen gemaakt heeft, dat snap ik dan dus echt niet. Dan stop je toch na 2 ofzo, dan zou het toch tot je door gedrongen moeten zijn dat het niet jouw ideaal is...

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 22:11

Zo lekker anoniem ook.
Die kinderen moeten beschermd worden, dus daarom anoniem en zonder eigen naam.

Maar als je dit leest, inclusief scheiding, wanneer, kinderen die zelf geen kinderen willen, hoeveel in- en hoeveel uitwonend, welke bij pa en welke bij ma.
Dan ga je mij niet vertellen dat je je eigen gezin daar niet in herkent als je een jaar of 18 a 20 bent.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 22:11

Sizzle schreef:
Dus je realiseert je bij nummer 2 dat het je teveel is en dan maak je er nog 2 bij.... >;) :?
Why!?

Ja echt! Doorknippen die handel zou je denken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 22:12

Sizzle schreef:
Why!?

Al het niet leuke wil je meer van, toch :?.

Ik vind het maar raar, idd.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 22:16

Die "dingen" zijn nu ook gewoon volwassen mensen net als jij en ik. ;)

Ach dit is vast weer zo'n aangedikt, verzonnen verhaal of een verhaal waarvan de details verdraaid zijn om het onherkenbaar te maken. Zo niet, is het inderdaad heel slecht en pijnlijk voor de kinderen.

Wel vind ik het goed dat er met dit soort verhalen meer geluid wordt gegeven aan de onderschatting van ouderschap, van een moeder zijn zonder kinderwens. Dat soort taboes moeten gewoon de wereld in en geen taboe meer zijn.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 22:21

Geen kinderwens en dan voor 4 gaan vind ik wel behoorlijk hardnekkig hoor.
Ik was gisteren bij een gezin met 4 kinderen en ondanks dat het 4 zeer goed opgevoede kinderen zijn was ik echt binnen 10 minuten zwaar overprikkelt. Hoe houden die mensen dat vol zo‘n non-stop geluid stroom.