Hier voor de derde avond op rij onwijs veel regen. Momenteel even droog, maar een flinke wind.
Anoniem
Geplaatst: 26-09-20 09:18
Na een middag mijn regenton vol. Ga strakjes de planten maar op pootjes zetten buiten, want er komt een berg nattigheid aan Wat betreft de woei. Hier niets(gelukkig)
Wind hebben we hier 1 avond gehad, verder vooral veel regen, met zelf een overgelopen regenmeter. Dat is me echt nog niet eerder gebeurd, in een nacht tijd
Hier was het praktisch heel de middag droog. En eindelijk een droog pak gehouden tijdens t paardrijden. Maar de voorspelling voor komende weken is dan wel weer deprimerend, zit ook helaas tot dusver hier geen onweer tussen...
Maf om die weersverschillen te lezen. Gister was een mix tussen regen en droog. Eergister tegen 5 gele lucht en opeens een enorme hoosbui. Wind is eigenlijk afwezig
Desty
Geplaatst: 27-10-20 14:33
Mooie luchtjes gisterenochtend onderweg
xxemmely
Geplaatst: 27-10-20 17:18
Morgen weer storm als t goed is toch? Wind, hagel, regen, onweer, heel de bende
Gisteren avond nog een mooie lucht show gehad met alleen flitsen.
Mo_86
Geplaatst: 27-10-20 18:07
Hier gisteravond een bui met onweer, net toen ik in slaap viel en de bui over leek een enorme rotklap om 00.30. Hele stad (Monnickendam, formaat van een dorp maar met stadsrechten) had t erover
fjordjes
Geplaatst: 27-10-20 18:08
Mo_86 schreef:
Hier gisteravond een bui met onweer, net toen ik in slaap viel en de bui over leek een enorme rotklap om 00.30. Hele stad (Monnickendam, formaat van een dorp maar met stadsrechten) had t erover
In Rijswijk toevallig? Ze hadden het erover dat er ergens was ingeslagen
Eh onweer en flinke hagel. Heb het idee dat het wit aan het worden is.
Hiraeth
Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-20 15:26
Misschien leuk voor dit topic: een lijst met tornado's in Duitsland. Gesorteerd op 'trechterwolken', mogelijke tornado's en bevestigde tornado's. Dan zie je toch dat Duitsland er aardig wat heeft in een jaar.