Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sans6 schreef:Zoo vakantie nu voor iedereen hier thuis nu echt voorbij. Mijn zoon gaat vandaag zijn roister e.d. halen, zijn 1e dag voortgezet onderwijs!
Nog even een keer mee met de bus, hij moet best een eindje, en verder niet zo veel op de planning.
Mooie zonnige dag allemaal!
[ [url=m/C25aMN.jpg]Afbeelding[/url] ]
xFioon schreef:Leuk die gehaakte jurk sans!
Mijn outfitje van gister:
[ [url=m/dXCttt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag is niet post waardig want ik loop alleen maar in een oude jumpsuit op stal rond
sans6 schreef:Zoo vakantie nu voor iedereen hier thuis nu echt voorbij. Mijn zoon gaat vandaag zijn roister e.d. halen, zijn 1e dag voortgezet onderwijs!
Nog even een keer mee met de bus, hij moet best een eindje, en verder niet zo veel op de planning.
Mooie zonnige dag allemaal!
[ [url=m/C25aMN.jpg]Afbeelding[/url] ]
MyWishMax schreef:Als je het lastig vindt om te ontdekken welk figuur je hebt, maak dan een lijstje met wat je wil verbergen en wat je wilt accentueren. Buikje verbergen lijkt mij, taille wel accentueren. Door boezem kan je de aandacht afleiden van eventuele buikje, ben je blij met benen, dan die ook accentueren.
Ik heb toevallig dit weekend een leuk filmpje gekeken over figuren en goede punten benadrukken en slechte camoufleren.
MarlindeRooz schreef:Fioon we kunnen twinnen!
[ [url=m/KzovNG.jpg]Afbeelding[/url] ]