Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ScarOfWars

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 11:08

We hebben thuis de regel dat de hond niet als eerste door de deur mag. Wat doet mijn pa? Laat gewoon die hond als eerste naar binnen. En als ik er iets van zeg is het: Ja maar dit is maar 1x (zegt ie dus elke keer) en nu glipt de hond bij ons dus ook voor ons als eerste door de deur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 11:29

Dat mijn dochter weeral ziek is. Kind heeft 2,5 weken terug buisjes in haar oren gekregen omdat ze telkens zo ziek werd van de oorontstekingen. Zijn wij eindelijk van die oorontstekingen af, heeft ze sinds gisteren flinke diarree en weer hevige koorts. Vanavond dus weer naar de dokter met direct een stoelgang staal erbij.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 12:54

Marcella schreef:
Zou het toch maar even goed uitzoeken, want volgens mij is het ook max. 2 uur per ziekenhuis bezoek waar je recht op heb.

Citaat:
Nee, echt 2 uur per jaar.

Staat dit echt in een CAO boekje of is het iets wat de werkgever je vertelt heb. ;)

Iemand van de administratie heeft dit verteld. Die was er ook niet blij mee maar zo was het blijkbaar.

Het probleem is dat je niets ziet en ik het alleen maar de hele dag voel. Dus ik voel mij dan l*llig om in de ziektewet te gaan omdat ik wel 'veel' kan maar het doet gewoon de hele tijd pijn.

Loop al sinds april nu in en uit het ziekenhuis en ze kunnen maar niets vinden :(

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 13:22

xDenies schreef:
Iemand van de administratie heeft dit verteld. Die was er ook niet blij mee maar zo was het blijkbaar.

Het probleem is dat je niets ziet en ik het alleen maar de hele dag voel. Dus ik voel mij dan l*llig om in de ziektewet te gaan omdat ik wel 'veel' kan maar het doet gewoon de hele tijd pijn.

Loop al sinds april nu in en uit het ziekenhuis en ze kunnen maar niets vinden :(

Ik zou hier wel rechtsbijstand op zetten, als je een verzekering hebt daarvoor die contacteren. En het autoongeluk, was dat de schuld van derden? En hoe ben je zelf verzekerd met de auto? Je medische kosten en ook het verzuim van je werk? Zou er in elk geval zeker niet mee akkoord gaan dat je vakantiedagen afgepikt worden.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 13:49

elnienjo schreef:
xDenies schreef:

Ik zou hier wel rechtsbijstand op zetten, als je een verzekering hebt daarvoor die contacteren. En het autoongeluk, was dat de schuld van derden? En hoe ben je zelf verzekerd met de auto? Je medische kosten en ook het verzuim van je werk? Zou er in elk geval zeker niet mee akkoord gaan dat je vakantiedagen afgepikt worden.

Dit inderdaad. Voertuig inzittenden verzekering had je toch? Die kan heel erg veel hierin, dan horen je gemiste inkomsten gewoon vergoed te worden. Sterkte, weet hoe het is..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 13:50

Blèrende betweters :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 13:58

En betreffende CAO ga dat zelf na en niet wat andere zeggen. Je wil niet weten hoeveel werkgevers misbruiken maken van het feit dat personeel niet weet hoe een CAO in elkaar zit. :=

Ergernis: Irritante (bijna) ex-werkgever die mij nu eens weer steeds nodig is met werken. Ben geloof ik toch echt duidelijk geweest dat ik niet voor mijn lol nog werk voor hem. Is niet mijn probleem dat iedereen ontslag neem.....misschien eens na gaan waarom iedereen hard weg rent. 8)7 8)7

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 15:07

Mensen in de trein die zeuren dat mn oortjes te hard staan. Ik zit niet in de stilte coupe dus hou je mond maar :evaw:

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 15:08

Eerlijk gezegd erger ik me kapot aan mensen met te harde oortjes. Natuurlijk zit je niet in een stiltecoupe, maar alsnog hoef je niet mensen lastig te vallen met je te harde muziek :\

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 15:09

Mensen die het nodig vinden om afkeurend te reageren op mijn mening. Het is toch mijn mening, niet die van jou? Laat elkaar eens in waarde man pfff..

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 15:13

Flying_Angel schreef:
Eerlijk gezegd erger ik me kapot aan mensen met te harde oortjes. Natuurlijk zit je niet in een stiltecoupe, maar alsnog hoef je niet mensen lastig te vallen met je te harde muziek :

Helemaal als het (in mijn eigen) takke muziek is. Wat een verschrikking als je daar dan de hele tijd naar moet luisteren :\

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 15:47

elnienjo schreef:
xDenies schreef:

Er zit al een rechtsbijstand op. Ongeluk is schuld van tegenpartij en dit is ook vastgesteld. Pijn is echter nog niet achterhaald en heb nu dinsdag een MRI met contrastvloeistof.
Vandaag doe ik zittend/typend werk en mijn arm tintelt/is warm/pijnlijk/zeurderig. Fysio hielp niet afdoende.

Ik weet niet zo goed hoe ik zo'n gesprek moet aangaan betreffende mijn vakantienuren versus ziekenhuis uren. In de CAO staat zo niets beschreven dus even thuis contract er bij zoeken.

Auto was niet all risk verzekerd maar die kosten zijn al verhaald. Omdat mijn letsel nog niet over is doen ze daar nog verder niets mee.

Bedamkt.voor jullie hulp!

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 16:11

Dat ik opeens terug snap waarom zoveel mensen niet zeggen dat ze gepest worden of erger omdat niemand ons toch gelooft. 'Maar nee, dat is een super vriendelijk mens!' 'Ik geloof echt niet dat hij dat ooit gezegd heeft, hij is niet zo'
Ja hoor. Tegen jou :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 16:14

Kirania schreef:
Dat ik opeens terug snap waarom zoveel mensen niet zeggen dat ze gepest worden of erger omdat niemand ons toch gelooft. 'Maar nee, dat is een super vriendelijk mens!' 'Ik geloof echt niet dat hij dat ooit gezegd heeft, hij is niet zo'

Inderdaad! Zo gaat het dan... vreselijk manipulatief en geraffineerd zijn sommige pesters. Al geloof ik wel dat de meesten tegen de lamp gaan lopen omdat het bij meerdere mensen zal gaan opvallen.

Sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 16:23

Kirania schreef:

Zo heb ik nog last gehad van seksuele intimitatie en agressie van collega’s. Camerabeelden waren beschikbaar maar zonder geluid. Mijn verhaal strookte helemaal met de beelden maar zonder geluid kon het ook worden aanzien als plagen (tuurlijk is iemand hard duwen plagen...)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-19 16:35

xDenies schreef:
elnienjo schreef:

Er zit al een rechtsbijstand op. Ongeluk is schuld van tegenpartij en dit is ook vastgesteld. Pijn is echter nog niet achterhaald en heb nu dinsdag een MRI met contrastvloeistof.
Vandaag doe ik zittend/typend werk en mijn arm tintelt/is warm/pijnlijk/zeurderig. Fysio hielp niet afdoende.

Ik weet niet zo goed hoe ik zo'n gesprek moet aangaan betreffende mijn vakantienuren versus ziekenhuis uren. In de CAO staat zo niets beschreven dus even thuis contract er bij zoeken.

Auto was niet all risk verzekerd maar die kosten zijn al verhaald. Omdat mijn letsel nog niet over is doen ze daar nog verder niets mee.

Bedamkt.voor jullie hulp!

Geloof dat wanneer er iets niet in de CAO staat je in de wet kunt kijken wat er bindend is.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 16:49

Ik wordt al depressief wanneer ik naar de weersvoorspellingen van volgende week kijk. Ik denk dat ik naar IJsland ga verhuizen :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 16:58

Whale schreef:
Ik wordt al depressief wanneer ik naar de weersvoorspellingen van volgende week kijk. Ik denk dat ik naar IJsland ga verhuizen :evaw:

Ik leef met je mee: woensdag 35 graden?? ;(

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 17:22

Ik ook hoor, houd van de zomer maar wel met mate :') vond het vandaag ook heerlijk na die 2 warme dagen. Wordt wat.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 17:26

Dat ik nog altijd niets van mijn auditie gehoord heb, terwijl ik normaal vandaag bericht zou krijgen. Begin nu echt te stressen, hebben ze het verkeerde email adres? Is er iets fouts gegaan en is mijn online casting niet doorgekomen? Pffff ik ga dood van deze spanning, ik wil dit zo graag... -O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 17:40

Whale schreef:

Ik ga mee!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 18:00

Lau schreef:
Whale schreef:

Ik ga mee!

Nog een plekkie voor mij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 18:02

Lau schreef:
Whale schreef:

Ik ga mee!

Ik ook...gatver, zo geen zin in... -O-

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 18:15

Ik ga met mijn honden ook mee Alaska word het

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 18:23

Ik ga graag mee

Met ijsberen knuffelen :D