Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Zou het toch maar even goed uitzoeken, want volgens mij is het ook max. 2 uur per ziekenhuis bezoek waar je recht op heb.Citaat:Nee, echt 2 uur per jaar.
Staat dit echt in een CAO boekje of is het iets wat de werkgever je vertelt heb.
xDenies schreef:Iemand van de administratie heeft dit verteld. Die was er ook niet blij mee maar zo was het blijkbaar.
Het probleem is dat je niets ziet en ik het alleen maar de hele dag voel. Dus ik voel mij dan l*llig om in de ziektewet te gaan omdat ik wel 'veel' kan maar het doet gewoon de hele tijd pijn.
Loop al sinds april nu in en uit het ziekenhuis en ze kunnen maar niets vinden
elnienjo schreef:xDenies schreef:Iemand van de administratie heeft dit verteld. Die was er ook niet blij mee maar zo was het blijkbaar.
Het probleem is dat je niets ziet en ik het alleen maar de hele dag voel. Dus ik voel mij dan l*llig om in de ziektewet te gaan omdat ik wel 'veel' kan maar het doet gewoon de hele tijd pijn.
Ik zou hier wel rechtsbijstand op zetten, als je een verzekering hebt daarvoor die contacteren. En het autoongeluk, was dat de schuld van derden? En hoe ben je zelf verzekerd met de auto? Je medische kosten en ook het verzuim van je werk? Zou er in elk geval zeker niet mee akkoord gaan dat je vakantiedagen afgepikt worden.
Flying_Angel schreef:Eerlijk gezegd erger ik me kapot aan mensen met te harde oortjes. Natuurlijk zit je niet in een stiltecoupe, maar alsnog hoef je niet mensen lastig te vallen met je te harde muziek
elnienjo schreef:xDenies schreef:Iemand van de administratie heeft dit verteld. Die was er ook niet blij mee maar zo was het blijkbaar.
Ik zou hier wel rechtsbijstand op zetten, als je een verzekering hebt daarvoor die contacteren. En het autoongeluk, was dat de schuld van derden? En hoe ben je zelf verzekerd met de auto? Je medische kosten en ook het verzuim van je werk? Zou er in elk geval zeker niet mee akkoord gaan dat je vakantiedagen afgepikt worden.
Kirania schreef:Dat ik opeens terug snap waarom zoveel mensen niet zeggen dat ze gepest worden of erger omdat niemand ons toch gelooft. 'Maar nee, dat is een super vriendelijk mens!' 'Ik geloof echt niet dat hij dat ooit gezegd heeft, hij is niet zo'
Ja hoor. Tegen jou
Kirania schreef:Dat ik opeens terug snap waarom zoveel mensen niet zeggen dat ze gepest worden of erger omdat niemand ons toch gelooft. 'Maar nee, dat is een super vriendelijk mens!' 'Ik geloof echt niet dat hij dat ooit gezegd heeft, hij is niet zo'
Ja hoor. Tegen jou
xDenies schreef:elnienjo schreef:Ik zou hier wel rechtsbijstand op zetten, als je een verzekering hebt daarvoor die contacteren. En het autoongeluk, was dat de schuld van derden? En hoe ben je zelf verzekerd met de auto? Je medische kosten en ook het verzuim van je werk? Zou er in elk geval zeker niet mee akkoord gaan dat je vakantiedagen afgepikt worden.
Er zit al een rechtsbijstand op. Ongeluk is schuld van tegenpartij en dit is ook vastgesteld. Pijn is echter nog niet achterhaald en heb nu dinsdag een MRI met contrastvloeistof.
Vandaag doe ik zittend/typend werk en mijn arm tintelt/is warm/pijnlijk/zeurderig. Fysio hielp niet afdoende.
Ik weet niet zo goed hoe ik zo'n gesprek moet aangaan betreffende mijn vakantienuren versus ziekenhuis uren. In de CAO staat zo niets beschreven dus even thuis contract er bij zoeken.
Auto was niet all risk verzekerd maar die kosten zijn al verhaald. Omdat mijn letsel nog niet over is doen ze daar nog verder niets mee.
Bedamkt.voor jullie hulp!