Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Henkje

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 17:57

Inderdaad leuk jurkje van Smallrags, heb ‘m ook gekocht...
Hier ook geen fan van Franse auto’s. We hebben een Skoda gekocht als grote auto en nog een Toyota ernaast. Super tevreden!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-19 18:07

Hier ooit Eem Volvo V40 gehad met Renault motor. Never again....

Ik heb altijd of een Duitse auto of een Volvo gehad. Heb nu een bmw. Nooit gedoe. Had het liefste weer Volvo gehad, maar mijn man heeft deze gekocht en mij toen een foto gestuurd met de mededeling: je nieuwe auto :D
Dan ga je ook niet klagen :Y)

Nu overigens wel een Renault vrachtwagen. Wilde eigenlijk Mercedes Actros, maar die roest dus vreselijk. Em Renault schijnt prima te zijn.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 18:14

Wij rijden graag Volkswagen, Skoda is daar een heel goed alternatief voor. Ik heb nog niet echt een ruimere auto als onze Passat gevonden, qua ruimte op de achterbank en in de achterbak. Dat is dan denk ik de superb, van Skoda?
Frans auto’s wil ik ook niet :=

Heel leuk jurkje idd!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 18:30

Houden idd niet van Franse auto's haha

Opel is Duits.

Skoda is ook een optie, thanx!

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 18:36

Wij zijn ook fan van de Duitse auto's. :)

Ik heb geen idee qua auto rond die prijsklasse en dan suv..

De auto's die ik mooi vind zijn wat duurder :D helaas kan ik die niet betalen :')

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 18:38

Wij hebben een Mercedes c350 station, sinds kort, erg fijne auto
Hiervoor tijdelijk een Peugeot gehad, voor ons ook geen Franse auto’s meer, wat een grafbak was dat...

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 18:52

Hier ook geen franse auto of japanner etc.

Hier altijd vw gereden. Eerst had ik een golf en vl een passat. Nu met de kids een passat station.

Skoda sub is een goed alternatief. We hebben ook naar bmw gekeken maar deze passat had de dieselmotor die vl wou.

Veel zitruimte en flinke kofferbak.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 18:55

Ik heb een Toyota Verso. Zeeën van ruimte, zelfs met 2 stoeltjes.
Man heeft een golf en daar passen we niet met 4 in.
Mijn ouders hebben een Toyota suv maar die zijn erg krap op de achterbank.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-19 19:02

Toch is dat wel lastig hoor met auto’s.
Ik heb een bmw 3. Echt geen kleine auto, maar met 2 stoeltjes en in de achterbak de kinderwagen kan er verder niet veel meer mee.
Mijn moeder heeft een bmw X3 en zitten nu wel eens te grappen dat we misschien maar moeten ruilen :+
Wel echt een hele fijne auto dat ook. Zou opzich ruilen niet erg vinden :D

Mijn zus heeft een X5. Daar konden 4 kinderen makkelijk in (waarvan eentje in maxi cosi) maar dat is echt een trekker. Die kan je niet normaal in een parkeergarage kwijt :Y)

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 19:07

Met meerdere kinderen is het altijd passen en meten denk ik. Ik rijd een golf plus en die is echt niet verkeerd qua ruimte, maar drie stoeltjes zie ik echt niet gebeuren := net als twee stoeltjes, een kinderwagen en boodschappentassen. Die laatste moeten dan maar op de voorstoel, denk ik -:)

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 19:09

Vorig jaar zijn we een midweek weggeweest met de kinderen. Grote bugaboo en grote hond in de koffer en de nodige bagage. En dat is gelukt.

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 19:20

Hier twee keer elektrisch (Tesla model S en Renault Zoë). Overigens bijna altijd Renault gehad en nooit gedonder. In beide auto's passen twee kinderstoeltjes en een buggy. Maar in de Zoë houdt het dan wel ver op, de Tesla heeft ruimte zat. Past niet qua nieuwwaarde in je budget, tweedehands moet wel kunnen, maar is wel goed zoeken nog.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 19:21

Hier Volvo fanaat. V70, en ik voorzie de komende tijd geen ruimte gebrek :')

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 19:49

Hier een Seat Altea XL, daar passen we goed in met z’n vieren met twee stoeltjes en kinderwagen. Hoe dat met vakantie gaat zijn moeten we beleven, zou moeten kunnen :))

Komt weer hoop Leuks voorbij. Ik heb m’n positiekleding verkocht dus dat compenseert de bestelling bij Quapi voor beide dames deze zomer weer O:)
En hebben sinds deze week een Name It winkel hier op het winkelcentrum. Ook vervelend :+

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 20:17

Wow die bedragen voor een auto! Wij hebben een skoda fabia heel tevreden over, kosten van een kleine auto maar grote kofferbak. We hebben ook een bakfiets die overigens duurder is dan onze auto en meer gebruikt wordt iets met autominderen.

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 20:40

Van kinderkleren naar SUV’s! Wat je ook doet, geen VW touareg.... wij hebben die gehad, in een jaar zooooveel kosten.. en zoop ook wel echt veel te veel (benzine). We hebben nu een Volvo CX 70 en dat is een droomauto! Ik voel me minder ‘voetbalvrouw’ en hij is zo degelijk en fijn, voor het VW avontuur ook altijd Volvo’s gehad en we gaan nooit meer vreemd. We hebben ook een Audi A2 voor erbij maar ik rijd het liefst in de Volvo en gup ook! En hij trekt de tweepaardstrailer met gemak, dat was natuurlijk ook een eis.
Laatst bijgewerkt door kristelhans op 06-02-19 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 20:42

Oh ja en ontopic, ik heb per ongeluk weer bij Zara besteld. Van de Join Life collectie (eco katoen)

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 20:47

Wat heb je besteld? :D

Lief plaatje zo Lautje! Leuk jurkje idd.

Ingrid lekker geshopt dus, wel showen :))

Ik heb net de MR crocodile trui binnen in het bruin, hij is prachtig! Nog veel mooier dan op de foto. ZL zal ook wel in zijn nopjes zijn, die is dol op truien met dino’s en dieren momenteel. :+

Afbeelding

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 21:03

Mooie kleuren inderdaad Ryder!

Haha herkenbaar Kristelhans, ik ben inmiddels ook echt Volvo verslaafd.
Zara waren ML en afgelopen week toevallig even, snel doorgelopen. Zag veel te veel leuke dingen!

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 21:22

Leuke trui!

En als je eenmaal Volvo gewend bent wil je niet snel meer iets anders.. :j

Een stippenbroekje, blauw met wit, beetje ribstofje (had 'm al maar kind was lomp en er zitten 2 gaten in, oma heeft het gemaakt maar de broek was zo leuk dat ik snel online keek of ie er nog was en jaaaaa, gelukkig! En een poederroze sweater en 2 dunne shirtjes, een met kersjes en een met een vogeltje, met lange mouwtjes voor onder de vestjes die ik heb, koude keet dus veel laagjes. En een gestreept broekje, wit met zwart in dezelfde stof als de blauwe. :j

caro29Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 21:38

Bayja schreef:
caro29 schreef:
Mooie dingen komen er weer voorbij.
Mijn jacht op de z8 broek lukt nog niet zo. Valt wel op dat er veel dingen met prijskaartjes worden aangeboden op die verkoopgroepen.
Vandaag erachter gekomen dat er een 2e hands kleding winkel is die ook oa z8 heeft dus daar binnenkort even kijken en morgen nog even bij een winkel in Stadskanaal kijken en anders maar een andere broek erbij.

Mijn zoon heeft bijna al zijn tanden al. Met sommige dingen is hij traag maar qua tanden niet

Ik kan eventueel morgen wel even voor je kijken bij Santing, vlakbij!

Ik moet morgen naar Refaja en daarna sws rondje centrum en kom langs santing. Lief aangeboden.

Ik rij BMW 116. Prima auto voor kind, hond en buggy.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 21:55

Deze binnen gekregen voor de oudste:

Afbeelding

En deze voor de jongste, ze moet nog even groeien voor het zomer is :))

Afbeelding

En vind deze kleur van Noppies zo mooi :+:

Afbeelding

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 22:03

Wat een schattig setje van Noppies!

Jij bent ook goed geslaagd voor S en de beeb Niwla. Dat boxpakje met die ridders <3

Zag van Michelle ook nog wat gave outfitjes voorbij komen, dat oranje/zalmroze staat haar goed. En de jumpsuit is ook erg leuk.

Denk dat met twee autostoeltjes elke auto al snel krap is.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 22:11

Mooie kleertjes ingrid :j

Wij hebben ook voor een touareg gekeken maar dat soort auto's loopt veel te duur en vond de kofferbak te klein.

Vandaag wat van esprit binnen gekregen. Had voor het eerst ook wat voor mijn jongste meebesteld.

2 joggings en ze vallen netjes smal. Longsleeve erbij en klaar. Was blij verrast :j

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 22:38

Wij hebben een skoda Octavia en ik ben daar zo enorm tevreden mee! Ruimte in overvloed en rijden als een zonnetje!

Ik kruip weer even onder m'n meeleessteen hoor!