Ik vind het raar om gewoon een tikkie te sturen. Het is minder dan 3€ pp extra nu

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nicje87 schreef:Maar wat is er met de overgebleven boodschappen gebeurd? Als jullie die houden dan hoeft hij daar toch niet voor te betalen? Of krijgt hij zijn deel van de boodschappen waarvoor hij moet betalen?
Urona447 schreef:Ik vind het wel bijzonder dat veel mensen vinden dat de andere gasten maar even extra moeten betalen omdat iemand anders zich niet afmeld.
Ineke2 schreef:Overigens ben ik het eens met degene die hier zegt vooraf laten betalen voortaan. Dan voorkom je dit soort dingen.
julius_juut schreef:Ik had vanmiddag ook een gierige gebeurtenis. Boodschappen doen in een dorp verderop en moest echt waanzinnig nodig plassen. Er is zowaar een openbaar toilet, waar je 50 cent in de deur gooit waarna je er in kan. Toen ik weer naar buiten kwam had ik een botsing met een oude dame. Vroeg me af waarom iemand in hemelsnaam op de drempel ging staan wachten, tot ze de deurklink gauw uit m'n hand trok zoat de deur niet in het slot kon vallen. Scheelde haar maar mooi weer 50 cent.
Snorlex schreef:Je kunt de vraag ook retourneren
Hoe had ZIJ het betaald als ze iedere keer alleen naar de stage zou moeten? Nu was er de mogelijkheid om te splitsen, voordeel voor iedereen
En aangezien je dochter een rijbewijs heeft (leeftijd 18?) neem ik aan dat het stagegenootje anders maar uit eigen portemonnee bijlegt? Waarom moet mams dat betalen?
Riddershow schreef:Wat betreft afzeggen feestje:
Als je zegt dat je komt, er is een bedrag afgesproken en er is al op ingekocht, dan vind ik dat je het bedrag moet betalen, of je komt of niet, ook al is het iets heel vervelends. Daar kan niemand iets aan doen maar hoeft de organisator niet voor op te draaien. Maar goed, misschien dat de rest van de groep het niet erg vind om de kosten over elkaar te verdelen.