Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(als in halve land tot meerdere landen weg)
Maar inderdaad, vrouwen kunnen prima klussen.
Moest ook wel met een school team want na 2 jaar had je zo ongeveer weer een nieuw team
. Volgende week weer een kans! Bon_ita schreef:Ik heb in 1 week tijd al 3 dates gehad met mijn Tindermatch. We spreken elkaar ook elke dag. Heb zo’n goede klik met hem.
Doodeng want ben dit zo niet gewend... Wel erg leuk app contact, veel berichten en zowaar blijft hij keurig!
Rytir schreef:Bon_ita schreef:Ik heb in 1 week tijd al 3 dates gehad met mijn Tindermatch. We spreken elkaar ook elke dag. Heb zo’n goede klik met hem.
Wat leuk!
Ik heb zaterdag een dateDoodeng want ben dit zo niet gewend... Wel erg leuk app contact, veel berichten en zowaar blijft hij keurig!
Het is wel een halve dagtaak want ook een match met nog 2 zeer spraakzame types.
en ik vind het doodeng
En ik ben best sociaal, heb soms hele gesprekken met wildvreemden in de lift, kroeg, werk maar Dit! Rytir schreef:Haha erg eigenlijk he? Je gaat er in zonder verwachtingen. Als het leuk is dan is het leuk en zo niet nou dan dus nietEn ik ben best sociaal, heb soms hele gesprekken met wildvreemden in de lift, kroeg, werk maar Dit!
Maar mijn laatste date is ook een jaar geleden ofzo en dat was niet zo'n succes
Hij is álles wat ik op Tinder naar links zou swipen, maargoed
Yvankaxx schreef:Oeh allemaal dates!
Ik zie stapjongen ook zaterdag weer, best wel zin inHij is álles wat ik op Tinder naar links zou swipen, maargoed
en vandaag 3 maanden samen
ik lees nog altijd trouw mee maar soms is het zoveel om overal op te reageren..Yvankaxx schreef:Oeh allemaal dates!
Ik zie stapjongen ook zaterdag weer, best wel zin inHij is álles wat ik op Tinder naar links zou swipen, maargoed
Totdat hij met haar mee liep naar de auto en er dus toch een vonk oversloeg. Inmiddels zijn ze een aantal jaar heel gelukkig samen. Dus hoeveel mensen schrijf je meteen (of na de eerste date) af, met de kans dat het je partner voor het leven zou kunnen worden?
Gisteravond er open over geweest tegen mijn moeder, dat ik gek ben op iemand, maar dat hij eigenlijk alles is wat ik niet zocht. Dat we het beiden prima vinden om het geen naam te geven maar dat ik wel worstel met of ik mijn dochter hier bij moet betrekken, want ja is wel goed om te weten of dat 'werkt' voor als het wel ooit wat wordt. Zij zei ook, je kan toch een keer naar een pretpark gaan, gewoon als vrienden? Zijn oudste dochter ook erbij. Dus ik denk toch maar eens plannen
.