Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 21:40

lovelyfiefy schreef:
Janinevv schreef:
Nee klopt maar wel fijn om te bespreken en dat hij het wel echt ziet zitten en geen twijfels heeft enzo.

We gaan naar de dierentuin als het goed is :o

dat is zeker niet verkeerd!
komt vanzelf wel dus ;)

wat leuk :D
heel veel plezier alvast :D

Jaa klopt! Het zit ook wel pluis haha :D

Dankjewel! Gaat helemaal goed komen :)

Yvankaxx

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 00:12

Leuk Janine! Veel plezier!

Mijn ouders zijn een week op vakantie, dus vriendlief is de halve week bij mij :D Morgen gaan we zelf pizza maken en vrijdag gaan we op dubbeldate met een vriend stel van hem.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 06:24

Dankjewel!

Wat leuk yvanka! Jij ook veel plezier :)

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 10:13

Yvankaxx schreef:
Leuk Janine! Veel plezier!

Mijn ouders zijn een week op vakantie, dus vriendlief is de halve week bij mij :D Morgen gaan we zelf pizza maken en vrijdag gaan we op dubbeldate met een vriend stel van hem.

wat super leuk!
veel plezier tijdens de dubbel date :D

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 10:31

Heb niet alles meegelezen maar veel plezier voor iedereen die op date gaat!

De gene waar ik afgelopen maand mee op date zou gaan en dat heeft afgezegd last minute is nu echt zo stil als ik weet niet wat.
Afgelopen 2 weken ben ik constant degene geweest die contact zocht en probeerde een gesprek aan te knopen, Maar daar reageert hij nauwelijks op. Heb zelf vanaf 2 april ook niets meer gezegd aangezien hij toch niet meer reageert. Ga hem ergens komende week maar vragen of hij het überhaupt nog wel ziet zitten. Vind het echt jammer als hij er geen zin meer in heeft want had oprecht interesse in hem. Dus ik denk dat ik mij dan voorlopig even op de achtergrond houd in dit topic gezien ik verder nog geen date intenties heb :p

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 10:34

Dat is balen zeg, jemig maar zou een antwoord je helpen? Of is gewoon geen contact meer zoeken misschien beter? :(:)

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 10:39

karuna schreef:
Dat is balen zeg, jemig maar zou een antwoord je helpen? Of is gewoon geen contact meer zoeken misschien beter? :(:)

Het is allebei poedersuiker maar met een antwoord weet ik wel zeker hoe en wat. Op het moment dat hij niet antwoordt op die vraag weet ik ook genoeg. Baal er ook best wel van, had echt zo'n goed gevoel bij hem door de gesprekken die we hadden en het klikte ook echt wel goed naar mijn idee. Maar goed, er lopen gelukkig nog meer mensen rond op aarde :P

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 10:41

Oh wat balen dat hij niks meer laat horen! Eerlijk ik had er geen tijd meer ingestoken hoe moeilijk ook. Als hij echt wilde had hij toch al wel geantwoord.

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-19 10:51

Ik zou er ook niet meer achteraan gaan. Wat zou je doen als hij zegt dat hij nog wel op date wil? Wil je dan überhaupt gaan daten met iemand die zo wispelturig is en waar je steeds achteraan moet zitten? Er zijn mensen op de wereld die jou net zo leuk zullen vinden als jij hen, en die wél moeite voor je zullen doen. Ik zou lekker daarop wachten.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 10:53

Hij heeft zich waarschijnlijk gewoon bedacht en is niet stoer genoeg om dat te vertellen.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 11:00

Ik zou het ook hierbij laten...

Ik had zo'n drie weken terug ook zo'n leuke date. Afgelopen week weer gezien. <3 En nu ook radiostilte. Hij antwoord niet meer. Jammer, maar er zijn genoeg andere mannen denk ik dan. We hadden eigenlijk voor volgende week iets gepland. Ik hoor het wel als hij nog wil gaan of niet maar denk dat ik niks meer ga horen.

Vandaag maar lekker op terras mannen kijken. :))

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 11:03

Neverland, als je een afspraak hebt staan kan er ook een reden zijn misschien voor geen reactie? Anders een berichtje sturen gaat afspraak nog door?

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 11:05

Ik zou in Taartje d'r situatie ook gewoon niks meer laten horen, zeker niet als je al elke keer het gesprek moet beginnen, dan is voor mij het punt wel gemaakt.
In de situatie van Neverland, zou ik er nog een berichtje aan wagen of de afspraak nog doorgaat. Dan weet je zelf ook waar je aan toe bent voor die dag :)

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 11:10

Jullie hebben zeker gelijk. Heb al dik 2 weken geprobeerd het gesprek op gang te brengen. Dan reageert hij voor 4 berichten en dan blijft het stil.

Neverland, ik zou in jouw situatie ook nog wel een berichtje sturen. Wie weet denkt hij hetzelfde als wat jij nu denkt ofzo. Misschien iets sturen wat met de date te maken heeft?

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 11:11

Neverland schreef:
Ik zou het ook hierbij laten...

Ik had zo'n drie weken terug ook zo'n leuke date. Afgelopen week weer gezien. <3 En nu ook radiostilte. Hij antwoord niet meer. Jammer, maar er zijn genoeg andere mannen denk ik dan. We hadden eigenlijk voor volgende week iets gepland. Ik hoor het wel als hij nog wil gaan of niet maar denk dat ik niks meer ga horen.

Vandaag maar lekker op terras mannen kijken. :))

Je kan altijd nog even een berichtje sturen of de afspraak nog door gaat?

Mijn "vriend" komt vanmiddag op mijn broer zijn verjaardag, hoe stel je hem eigenlijk voor aan je familieleden? Laat je dat hem zelf doen? Of zeg je hee dit is mijn vriend?

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 11:13

Gewoon bij zn naam en in t midden laten als t nog geen status heeft.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 11:13

Ik vind het gewoon niet leuk als alles van mijn kant moet komen. Plus als ik vraag hoe zijn dag was krijg ik ook geen antwoord. Heb al twee keer geprobeerd om contact op te zoeken maar krijg geen reactie. Ik ga dus niet meer reageren. Als iemand je echt zag zitten dan had ie wel kunnen antwoorden denk ik dan. Dus de bal ligt bij hem. :)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 11:25

CarinaR schreef:
Gewoon bij zn naam en in t midden laten als t nog geen status heeft.

Oke, gister wel wat over geappt dus als we vanmiddag even met onszelf zijn komt de relatie stempel wel haha

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 11:43

Neverland schreef:
Ik vind het gewoon niet leuk als alles van mijn kant moet komen. Plus als ik vraag hoe zijn dag was krijg ik ook geen antwoord. Heb al twee keer geprobeerd om contact op te zoeken maar krijg geen reactie. Ik ga dus niet meer reageren. Als iemand je echt zag zitten dan had ie wel kunnen antwoorden denk ik dan. Dus de bal ligt bij hem. :)

Oh nee dan zou ik het ook maar laten voor wat het is. Jammer dat het dan zo moet. Het valt me eigenlijk wel vaker op. Als mannen terug krabbelen voor een mogelijke relatie dan gaan ze in de "full on ignore" modus. Ik snap dat echt niet. Als je geen interesse meer hebt of het niet meer ziet zitten is het toch net zo netjes om dat aan te geven? Of ben ik nou zo gek :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 12:08

Vrouwen doen het ook. Ik ook. Meestal was ik wel zo eerlijk om te zeggen dat het hem niet ging worden maar ik heb ook wel jongens 'geghost' omdat ik me schaamde omdat de liefde bijvoorbeeld toch niet wederzijds was en ik ze niet wilde kwetsen.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 12:12

taartjee schreef:
Neverland schreef:

Oh nee dan zou ik het ook maar laten voor wat het is. Jammer dat het dan zo moet. Het valt me eigenlijk wel vaker op. Als mannen terug krabbelen voor een mogelijke relatie dan gaan ze in de "full on ignore" modus. Ik snap dat echt niet. Als je geen interesse meer hebt of het niet meer ziet zitten is het toch net zo netjes om dat aan te geven? Of ben ik nou zo gek :+

Ach schei uit. :') Heb inmiddels heel wat afgedate en bij 9/10 eindigde het zo. Het verrast me niet meer. En ik begin me steeds meer af te vragen of het aan mij ligt... -O-

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 12:14

Neverland schreef:
Ach schei uit. :') Heb inmiddels heel wat afgedate en bij 9/10 eindigde het zo. Het verrast me niet meer. En ik begin me steeds meer af te vragen of het aan mij ligt... -O-

Dan denk ik dat het aan mij ligt :P
Wat balen dat het steeds zo eindigt, lijkt me ook best wel frustrerend. Denk je een leuk iemand te hebben gevonden, eindigt het zo. Hoop wel dat je echt nog een leuke vent tegenkomt!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 13:14

Mannen... Ik had mijn profielfoto verandert op WhatsApp en raad eens van wie ik reactie krijg... :+

Taartjee, had jij hem via Tinder ontmoet trouwens? Ik weet zeker dat jij ook nog een leuke vent tegenkomt! :*

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 14:07

Neverland, Nee, via discord (das het nieuwe Skype voor gamers) We zaten in dezelfde discord server En raakten zo aan de praat.
Tinder heb ik paar jaar terug geprobeerd maar was daar nou niet helemaal fan van. Weet niet of het inmiddels iets veranderd is, anders geef ik het wellicht nog wel een poging :D
En hoop het ook! Anders moet ik maar een man kopen in de vorm van een paard :')

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 14:11

taartjee schreef:
Neverland, Nee, via discord (das het nieuwe Skype voor gamers) We zaten in dezelfde discord server En raakten zo aan de praat.
Tinder heb ik paar jaar terug geprobeerd maar was daar nou niet helemaal fan van. Weet niet of het inmiddels iets veranderd is, anders geef ik het wellicht nog wel een poging :D
En hoop het ook! Anders moet ik maar een man kopen in de vorm van een paard :')

Tinder moet je denk beetje geluk mee hebben, heb zelf nu eentje via tinder. Hoor wel dat het minder word, en dat er veel zitten op Badoo?