Knudde geslapen vannacht en meerdere keren onrustig gedroomd. Check even op internet en ja hoor volle maan! Begin nu toch echt wel het vermoeden te krijgen dat ik er gevoelig voor ben. Al meerdere keren gehad dat ik onrustig/ slecht sliep en daarna keek naar de maanstand. En elke keer klopt het.
Laatste maanden slaap ik met volle maan best oke, alleen heb ik echt zulke bizarre dromen. Gisternacht en afgelopen nacht ook weer. En toen kwam ik er achter dat het volle maan is. Zo raar!
Rocamor
Geplaatst: 14-02-25 08:49
Ik slaap prima (afkloppen anders lig ik vannacht het sauswerk op plafond te controleren). Dromen zijn wel vreemd.
Maar ik ben moe. Pfffffff Ligt ook wel aan mijn werk, echt een combi
Wat een nacht… Eerst niet in slaap komen, daarna wel slapen maar veel rare dromen hebben en steeds wakker worden, besluit onze kat ook nog eens te gaan spelen voor Dolfje Weerwolfje. Die rende regelmatig al schreeuwend door het huis. Tel daar de griep bij op en je hebt een heel ellendige nacht.
O wauw, is het dus volle maan! Man o man, het hele proces van overlijden t/m begraven van mn beste vriend (eind 2020) herbeleeft maar dan niet helemaal volgens hoe het in het echt gegaan is. Maar ergens toch weer wel.. Jeetje, wat een nacht. Paar x wakker tussendoor, daarna weer verder met de droom en eenmaal wakker weet ik m nog helemaal. Dat is normaal nooit zo!