Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 10:57

PrizTwir schreef:
Gisteren weer de sandalen met sokken erin gespot! :+ Het zal ook nooit verdwijnen.

Nog erger sokken in teenslippers.
Maar goed, het is vrijheid blijheid.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-17 10:59

Vooral kleden naar lijf dat je hebt. En dan gaat het niet alleen om de maat maar vooral om je figuur.

Ik vind ook geen gezicht een dun sprietje met van die driehoekjes die en leeg zijn en niet op hun plek blijven zitten :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 11:01

Precies daarom mag mijn dochter van 6 geen bikini met driehoekjes :Y)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 11:33

Toen ik klein was droeg ik dan ook alleen een bikinibroekje om die reden.
Inderdaad tot zich wel daarboven iets begon te vormen. ;)

Urbanus

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 11:35

Of een sporttopje, ik vind die triangelbikinietjes zo seksualiserend. Brrr.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 11:44

Echt hè. Wij gingen altijd naar naturistencampings dus ik liep tot m'n 10e lekker in m'n blote foef over het strand. Daarna alleen een broekje en vind topless nog steeds heel fijn op plekken waar het sociaal geaccepteerd is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 11:56

Ik vind driehoekbikini's uberhaupt een blunder, ongeacht welk formaat boobies je hebt :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 11:58

Nee leuk als je 14 bent!

Ik heb nu echt van die floppy pannekoekentieten die over mijn buik heen liggen. Ik ga niet topless, nog niet voor een miljoen. En ik doe veel voor geld hoor maar dat gewoon eventjes niet.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 12:56

Van die jonge meisjes die per se een bikini willen en waar het topje dan in de nek hangt, want er zijn geen borsten om hem naar beneden te houden :')

Ik loop trouwens ook gewoon in bikini. Mensen mogen het afstotelijk vinden, maar in een badpak voel ik me net een walvis.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 16:47

Gianti schreef:
Vooral kleden naar lijf dat je hebt. En dan gaat het niet alleen om de maat maar vooral om je figuur.

Ik vind ook geen gezicht een dun sprietje met van die driehoekjes die en leeg zijn en niet op hun plek blijven zitten :=

Lekkere dubbele moraal hier weer..

Wel dunne mensen afzeiken die (ws tot hun grote verdriet)geen tieten hebben (maar je kan natuurlijk altijd een boobjob laten doen...), maar dikke mensen die teveel tiet voor een bikini hebben moeten met fluwelen handschoentjes behandeld worden?

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 16:52

Mijn gedachte Laetitia.

Je hoeft niet alles mooi te vinden.
Iedereen heeft een andere voorkeur.

Maar om bij een post waarin een "vollere dame" in bikini niet charmant wordt genoemd, volledig in de "aanval" te gaan.. en vervolgens dit wel te zeggen/accepteren raakt kant noch wal.

In beide posts wordt gezegd "ik vind", dus een mening. Helemaal prima!!

Maar t kan toch niet zo zijn dat er niks over de "dikkerds" gevonden mag worden, maar wel over de "magere sprieten"
Laatst bijgewerkt door roxiie op 08-08-17 16:55, in het totaal 1 keer bewerkt

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 16:54

Nou hier zo'n tietloze dunne spriet :evaw: Inderdaad een beetje een dubbele moraal.

Ik zie er met maat 32 en geen tetten ook niet uit in een bikini, daar hoef je geen maatje meer voor te hebben hoor... Maar goed, tieten worden natuurlijk niet opeens groter in een badpak :Y) Dus draag het lekker toch.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 16:55

Nee het hoort beide niet gezegd te worden.
Al is slank met weinig boobs wel veel beter geaccepteerd dan dikker, al dan niet met veel boops.
En ik heb beide gehad, nou ja de boops dan niet zo, maar het verschil en de blikken in gewicht ervaren wel.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 16:57

Misschien wel geaccepteerd (sprietjes 'mogen' dan nog in rare triangel bikini, dikkerds 'mogen' alleen in badpak) maar mensen hebben er altijd wel meningen over. De opmerkingen over mijn figuur zijn niet van de lucht hoor. En je sexappeal is precies 0 :=

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 16:59

Inderdaad...alsof ik blij ben met mijn cup A. En nee een beugelbh staat dan echt niet, beter is jawel een triangelbikini.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 16:59

Mensen hebben altijd een mening,daar gaat het hele topic wel over. :+

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 17:02

Ik had eerst altijd van die voorgevormde pad bikini's. Vreselijk, en water in die pads... :x Nu dit jaar een bikini zonder enige opvulling, gewoon wat ik leuk vond, maar dan wel in een mini maatje. Geen grote open ruimtes meer tussen cup en tiet :)) Maar wel heel duidelijk dat er niks zit.

In mei ging ik met mijn nieuwbakken date naar het strand, was beláchelijke onzeker. Maar het schrok hem gelukkig nog niet af haha, dus misschien zit het bij ons allemaal ook wel tussen de oren.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 17:03

Draag wat je wil, maar wel in de juiste maat. :)
Bikini dragen? Gewoon doen +:)+ ! Maar 'hangende luiers' en 'rollades', nee voorkom dat gewoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 17:05

Jullie mogen mijn boobs wel hebben , ben ze al sinds de pubertijd zat geval ben liever plat :+

Ik heb F formaat

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 17:05

bruintje123 schreef:
Mensen hebben altijd een mening,daar gaat het hele topic wel over. :+

I know, maar na de foto's van de wat grotere maten in bikini was het "Als je het niet mooi vind kijk je toch weg?"

Ja dat zal dan dus op alles wat hier besproken wordt toegepast kunnen worden :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 17:06

Ik vind het allebei gewoon poedersuiker. Vind het ongelofelijk naar dat vrouwen bepaalde kledingstukken niet durven/willen dragen omdat ze aangeleerd krijgen dat ze er het figuur niet voor hebben, of dat nou om volle of dunne vrouwen gaat. Ik zie de laatste tijd alleen maar meer van die 'real women have curves' plaatjes voorbij komen en daar kan ik net zo kwaad van worden als van advertenties die erop gericht zijn dat alle vrouwen boven een maatje 38 te dik zijn.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 17:07

laetitia

ja dat is ook zo vind ik. Als het niet aanstaat kijk je maar verder.
Ook met witte sokken in sandalen enz.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 17:10

Ik vind alleen wel dat giechelen om mensen die sokken in sandalen dragen toch wel net iets anders is dan iemand belachelijk maken omdat hij/zij aan de volle of aan de dunne kant is. Het verschil tussen een dubieuze modekeuze en daar een grapje over maken en tegen iemand zeggen dat hij/zij bepaalde kledingstukken niet zou mogen dragen om zijn/haar figuur vind ik toch wel groot.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 17:12

Precies. Een kledingkeuze is wel wat anders dan iemands lichaam.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 17:14

Daar heb je gelijk in Emmaa :j