Krijg een reactie, gewéldig beestje, na wat over en weer uiteindelijk bijna een afspraak gemaakt om te komen kijken. Ik vraag nog eens duidelijk "maar past ze echt in mijn budget?" "ja ja, €3750"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donna89 schreef:Marktplaats loopt voor geen meter
Facebook ook niet als je zonder prijs of met een vraagprijs werkt\
Nu anders gedaan.
Heb van alles aangeboden met 'op te halen voor een donatie in de spaarpot van mijn zoontje '
Het een na het ander worden prima biedingen op gedaan en word opgehaald.
Zo heeft mijn zoontje van 15 maanden inmiddels 15 euro in zijn spaarpot mogen stoppen
Als goed is nu ook mijn 'oude' cap verkocht en het pakje wat hij aanhad met bruiloft van mijn zwager
Kan hij er nog 30 euro aan toevoegen
Helemaal leuk
Alleen 1 dingetje. Had een raamwisser verkocht die het water opzuigt. Nieuw was hij 25 euro . Man heeft m voor 5 euro opgehaald
Doos niet goed gecontroleerd want hij geeft aan dat de oplader er niet bij zit.
oliebol. Ik thuis overal zoeken. Nergens te vinden, heel gek
Maargoed als hij er echt niet bij zit dat moet hij hem maar terug brengen
Dus dat ook aangegeven dat hij hem terug mocht brengen, of mocht houden en dan een universele adapter het ook prima doet...
Krijg nu geen reactie meer sinds vanmiddag half 2.....
Hoe lang mag ik wachten voor ik het geld definitief in de spaarpot kan doen? haha
Irisjeeh1999 schreef:Donna89 schreef:Marktplaats loopt voor geen meter
Facebook ook niet als je zonder prijs of met een vraagprijs werkt\
Nu anders gedaan.
Heb van alles aangeboden met 'op te halen voor een donatie in de spaarpot van mijn zoontje '
Het een na het ander worden prima biedingen op gedaan en word opgehaald.
Zo heeft mijn zoontje van 15 maanden inmiddels 15 euro in zijn spaarpot mogen stoppen
Als goed is nu ook mijn 'oude' cap verkocht en het pakje wat hij aanhad met bruiloft van mijn zwager
Kan hij er nog 30 euro aan toevoegen
Helemaal leuk
Alleen 1 dingetje. Had een raamwisser verkocht die het water opzuigt. Nieuw was hij 25 euro . Man heeft m voor 5 euro opgehaald
Doos niet goed gecontroleerd want hij geeft aan dat de oplader er niet bij zit.
oliebol. Ik thuis overal zoeken. Nergens te vinden, heel gek
Maargoed als hij er echt niet bij zit dat moet hij hem maar terug brengen
Dus dat ook aangegeven dat hij hem terug mocht brengen, of mocht houden en dan een universele adapter het ook prima doet...
Krijg nu geen reactie meer sinds vanmiddag half 2.....
Hoe lang mag ik wachten voor ik het geld definitief in de spaarpot kan doen? haha
hey wat toevallig, zag de cap voorbij komen! helaas niet mijn maat..
_mexx_lady_ schreef:Jammer dat mensen nog kunnen vallen over zo iets.
Een knoop kan je aannaaien en een romper met een vlekje is leuk om mee buiten te spelen of als 'oude' buiten kleding te gebruiken.
Jammer...