Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 21:35

Daar heb ik ook last van, Leen. Ik kan de blauwe berichtjes ook niet lezen en moet ze dan kopiëren en dan plakken om te kunnen zien wat een gezegd is. Dat en het geval dat er niks meer op Tinder te zien valt, heb ik het maar even verwijderd :))
Heb nog wel steeds dezelfde Tinderhottie waarmee ik 'al die tijd' mee praat op WhatsApp. Dus we gaan 't zien.

_Nancy

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 22:08

Ik heb ook maar een tinder account aangemaakt, om mij een beetje beter te voelen..
Eerste keer op tinder, heel apart!

Beetje vleeskeuring, veel matches..
Voelt wel beetje goed nu.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 22:27

Lekker veel gaan babbelen, Nancy! Voelt goed op de momenten als je je rot voelt in jouw geval :j

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 22:30

Ja dat doe ik nu, ik kan het al bijna niet meer bijhouden :')

Maar is nu wel even fijn, helpt mij om mijn gedachten te verzetten.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 22:44

Nieuwe tinderdames vanavond zie ik. Welkom!
En nancy tinder kan heel fijn zijn om je gedachten te verzetten.

Laura alleen maar beter toch haha!

Mijn tindermeneer is lief. Ik was vanavond een beetje pissed of nouja voelde me even klote. Toen die daar lucht van kreeg bood die gelijk aan om te bellen. Was alleen net bij de paarden dus nu even wachtten tot hij thuis is. Ben inmiddels wel afgekoeld maargoed wel lief van m :)

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 22:46

Ik zit ook op tinder, het voelt wrl ongemakkelijk af en toe :oo

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 22:48

Nou tinderkerel heeft eindelijk gezegd wat er aan mankeert!!! Meneer is moe :(:) pak van m'n hart joh hahaha

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 22:48

Hebben jullie veel gesprekken tegelijk?

Er zitten hier volgens mij wel veel potentiële relaties in lijkt het. :)
Een vriendin van hem heeft haar vriend ook van Tinder en dat is echt een leuke jongen!
Dus ik ging mij er ook maar eens in verdiepen, nu het weer kan.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 22:51

Op het begin had ik ook veel gesprekken etc etc maar uiteindelijk vallen dr wat af, blijven er een paar leuke over, ga je daten etc. Zo ging het bij mij iig. :j

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 22:56

Ik heb tegen issueman gezegd dat ik niet denk dat het wat gaat worden. Vond hij niet heel leuk, maar hij begreep het wel. Nou heb ik waarschijnlijk binnenkort een date met een 26-jarige :') Ik-de-cougar _O- _O-

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:01

bij mij ging het ook zo. Gewoon lekker kletsen en dan zie je wel.

Berdien goed dat je het tegen hem hebt gezegd. Heb even op je profiel gekeken dat is maar 2 jaar :') valt wel mee toch?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:04

Hij blijft overigens wel volhouden dat hij me heel erg leuk blijft vinden en dat als als ik het maar tijd geef (tijd? welke tijd?) het wellicht nog wat kan worden. Zucht.

Hahahaha jaaaaa het scheelt ook maar twee jaar :') Maar toch voelt het als piepjong _O-

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:07

Ik heb er ook al een heel aantal matches, ondanks dat ik zeeeeer selectief was :') ik heb misschien vrijdag al een date :D spannend! Eigenlijk zouden ze tot nu toe allemaal mijn toekomstig vriendje wel kunnen zijn :')
Heb er wel al een paar ge-unmatcht. Eentje die vroeg op welke plaats hij zou staan tegenover paard, want al die vrouwen vinden hun paard belangrijker.
Ik heb gewoon gezegd, als ik mijn paard 7 jaar heb, mag je eens tellen op welke plaats jij zou komen :')
Haha, uiteraard, als je een serieuze relatie hebt, komt vriendlief op (ongeveer) gelijke hoogte :') maar al op voorhand zeuren, nope dat wordt hem niet.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:08

Ik vind het wel moeilijk om te weten tegen wie ik wat zei en wie van waar kwam ed. Ik heb een paar op whatsapp omdat die tinderapp zo vervelend is. Dus daar moet ik altijd terug kijken :') moet me een papiertje maken met kernwoorden :')

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 00:18

@Leen herkenbaar haha! Voordeel van whatsapp is dat je daar op trefwoord kan zoeken en in tinder niet :')

@Berdien goed gedaan met issue-man! Haha heb je wel even duidelijk gemaakt dat je niet sponsort? :+

Ga nog steeds stuk om het "gymmen", merk dat ik het nu ook in het echte leven zeg. Komt een stuk later binnen waar je het over hebt, lachen!

Op date eigenlijk nooit de eerste x gymmen... Met ONS wel gebeurt natuurlijk, maar beschouw dat niet als dates..

Vrijdag date nr 2 met mijn tinderman *\o/*. Moet in de buurt van hem werken, dus hij kwam met het voorstel om daar sushi te gaan eten! (Lekker charmant.. not)

Iemand had hier trouwens toch gezegd dat je alleen zichtbaar was op tinder als je de afgelopen 2 weken online bent geweest? Vind het zo raar, kwam van de week de vriend van mijn beste vriendin tegen. Ze zei dat hij het ging verwijderen, maar dat is in 2 tellen gebeurt... Kan er niet over uit dat ik hem dan alsnog tegen kom.
Relatie duurt al langer dan 2 weken trouwens haha

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 00:43

Oh kelly dat is zo genant sushi haha. Had ik ooit ook gedaan op een tweede date.

Nohh net 1 uur gebeld met date (was voor t eerst) was wel even fijn :)

BB1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 00:54

Wat een geniaal topic is dit :j je blijft gewoon lezen.

A.s. zondag ga ik naar mijn tindermatch :D heb er echt zin in *\o/*

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 01:23

Als t goed is zie ik vrijdag m'n Tinderman weer... kan stiekem niet wachten... geeft alleen beetje gemixte signalen af... ga toch vrijdag beetje proberen te polsen hoe of wat...

Verder weer ineens met n oude match aan t buurten wat toch wel erg gezellig aan t worden is.... maar wacht eerst vrijdag af.. begin deze toch wel erg leuk te vinden.

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 01:41

Mag ik mij hier ook melden?
Zondag eerste date gehad en hij is zooo leuk!
We zouden eerst pas vrijdag afspreken, maar mijn nieuwe baan is in zijn woonplaats en daar moet ik morgen weer werken, dus afgesproken dat ik m morgen na werk weer even zie en dan vrijdag alsnog.

Hier is nog helemaal geen sprake van gymmen :'). Ben daar normaal altijd wel snel mee (dan weer niet met date 1) maar we hebben t er nog niet over gehad (en nee we hebben elkaar niet gefriendzoned hahah). Voelt ook wel goed om het lekker rustig aan te doen. Bij mij was het in het verleden namelijk zo hoe sneller het begon met alles, hoe eerder alles weer voorbij was. Dus dit is wel rustgevend.

Mar tis wel ernstig hoor.. Denk de hele dag aan m en wat hij zegt hij ook :=

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 08:19

Ik zou me ook graag willen melden.. :D

Lees al een tijdje mee met de leuke verhalen van iedereen, maar nu ik zelf ook aan het tinderen ben geslagen is het toch wel leuk om even mee te praten. :+

Ik heb een match met een hele mooie politieman alleen was hij gigantisch kortaf. Hem dus maar verteld dat de kans groot is dat onze gesprekken toch niet vlotter worden dan dit, maar toen ineens was die een beetje gekwetst en hield hij nooit meer op met praten.. Mannen.. :D

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 08:34

Welkom annette en Kelty
Annette dat is al 'dik aan' dan als jullie elkaar al 3x zien deze week. Dan moet je wel oppassen dat dát niet te snel gaat ;) (aangezien je dat net wel zegt over gymmen)

Kelty sexy een politieman haha!

BB veel plezier alvast!
Mijn date gaat morgen voor ruim een week op wintersport. Wordt afkicken :wow:

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 08:45

Edit
Laatst bijgewerkt door Furrow op 18-02-16 09:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 08:52

Met mijn tinderman gaat het ook erg leuk. Zondag uit eten geweest en veeeeel gepraat. Daar is het bij toen bij gebleven.
Veel aan het appen nu, lang geleden dat ik zo fijn met iemand heb kunnen praten.
Zaterdag zien we elkaar weer. Hij gaat koken, daarna bioscoop en eventueel nog een drankje doen.
Ik kijk er echt naar uit merk ik :o

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 09:04

Katia verkeerde topic :))
Jolijn super fijn om van je te horen dat je er zo van geniet :)

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 09:38

Boel geslaagde dates.

Hier komt tinderman vrijdag weer geloof ik