Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 20:20

Ja dat kan, maar aan de andere kant zet jij een foto van je schoenen op een openbaar forum. Ik vind het top dat jij ze leuk vindt, maar ze zijn niet mijn ding. Daar vraag je toch om?

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 20:24

Ruby1995 schreef:
Emmaa_ schreef:
Eerlijk? Niet mijn ding :P Maar fijn dat jij ze wel zo leuk vindt. Zo lang jij er blij mee bent boeit het verder niet wat anderen vinden toch?

Naja, ik trek me tegenwoordig heel erg de mening aan van anderen... dusja...

Dan moet je niet vragen of iemand ze wel of niet leuk vind. Jij koopt schoenen omdat jij ze leuk vind. ;)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 20:34

Emmaa_ schreef:
Ja dat kan, maar aan de andere kant zet jij een foto van je schoenen op een openbaar forum. Ik vind het top dat jij ze leuk vindt, maar ze zijn niet mijn ding. Daar vraag je toch om?

Ja weet ik en trek ook niet jou mening mij echt aan omdat ik je niet ken, maar ben bang dat mensen die ik ken dat ze erover gaan praten enz. Echt raar, want zo was ik nooit, maar ik was/ben altijd van het simpele, zoals allstars die de halve wereld heeft en dit is echt iets anders :p

Maar goed ieder zijn eigen smaak natuurlijk :)

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 20:38

Ruby1995 schreef:
Emmaa_ schreef:

Ja weet ik en trek ook niet jou mening mij echt aan omdat ik je niet ken, maar ben bang dat mensen die ik ken dat ze erover gaan praten enz. Echt raar, want zo was ik nooit, maar ik was/ben altijd van het simpele, zoals allstars die de halve wereld heeft en dit is echt iets anders :p

Maar goed ieder zijn eigen smaak natuurlijk :)

Och meid, gewoon lekker aantrekken. Met die tig kleurtjes&printjes in die schoenen heb je altijd wel iets aan wat erbij matcht :j
En als jij ze leuk vindt en lekker vindt zitten; toppie toch! Als je iemand's schoenen niet mooi vind, kijk je lekker niet naar beneden. Hun probleem, toch niet het jouwe :')
Ik vind het overigens top! dat je eens iets anders probeert dan wat je normaal draagt, zou ik ook eens moeten doen haha.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 20:43

Trek ze ook zeker aan :) maar kan me er zo druk over maken... Ik heb echt een schoenentic en allerlei schoenen gehad, maar deze vallen wel erg op, maar vind ze wel heel leuk, vond het tenminste een andere soort sneakers zoals New Balance waar iedereen op loopt.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 20:45

Ook niet mijn ding, maar ik ben niet zo van al die printjes en sowieso draag ik nooit sneakers.

Ik heb vanmiddag de duurste ballerina's van mn leven gekocht :7 €140,- voor een paar ballerina's... Laten we hopen dat ze een jaar of 3 meegaan!
Even een plaatje zoeken...

Nadineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 21:58

Ruby1995 schreef:
Ik kom even binnen vallen :) Lees nog steeds mee hoor, maar het lukt niet altijd om mee te praten!

Vanmiddag deze schoenen gekocht van Glamorous, ben echt blij mee.
[ Afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan?

Ik vind ze wel heel erg gaaf! :) Heb een tijdje terug ook zult soort gympies gezien.. waren me alleen een beetje te duur! :P

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 22:16

Nadineex schreef:
Ruby1995 schreef:
Ik kom even binnen vallen :) Lees nog steeds mee hoor, maar het lukt niet altijd om mee te praten!

Vanmiddag deze schoenen gekocht van Glamorous, ben echt blij mee.
[ Afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan?

Ik vind ze wel heel erg gaaf! :) Heb een tijdje terug ook zult soort gympies gezien.. waren me alleen een beetje te duur! :P

Dankjewel! Ze waren ook heel duur.... maarja haha :)

2Morrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 22:32

merrylegs schreef:
2Morrow schreef:
Hallo Ik kom even binnenvallen. Ik heb morgen een bruiloft dus doe een jurkje aan.
Benen zijn nog niet heel bruin maar ook weer geen melkflessen. Moet ik een panty aan doen of niet?
Zoja een zwarte of naturel? Dillema!!

nee! gewoon blote benen, kunnen ze nog wat bruinen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 22:42

Ik vind die doc martens heel erg leuk!! Ik wil ze van de winter ook kopen, ga ze dan ook rustig onder jurkjes en zo dragen! :#

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 22:46

Ik ga denk ik volgende winter nog bordeaux rode erbij kopen. Zie het helemaal voor me, dikke zwarte maillot, leuke skater skirt met een grijze of witte wollen trui en dan een spijkerjack er overheen <3 Over spijkerjacks gesproken, morgen maar even naar de Episode :Y)

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 22:53

Ja, Dr Martens zijn tof! ^^ Ik heb neppe van de H&M, maar die doe ik ook rustig onder een jurkje/rokje. Onder een bloemenjurkje ofzo vind ik het helemaal fijn, anders wordt het me te tuttig. :P

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 22:56

Dr Martens kunnen gewoon bijna overal onder haha. Ben nog steeds blij met mijn lakzwarte Docs.

Ik heb de maxidress van een paar pagina's terug toch niet gekocht, in XS wel kort genoeg voor mijn 1.60, maar helaas te strak...

Dus twee andere jurkjes gekocht :D rechterjurkje voor mijn eigen 'gevoel' toch een maatje groter gekocht dan op de foto.

http://photos-a.ak.instagram.com/hphoto ... 1802_n.jpg

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 23:09

Schrik niet! Ik ben er weer even en jup onder een andere naam! (voorheen was ik _vivi_)

Druk druk druk hier en weinig shop geld gehad, maaaar nu mijn vakantie geld is gestort heb ik vandaag weer eens wat gekocht voor mezelf *\%/*

Deze tropische sportbroek van Bershka. Stiekem is dit niet 1 broek maar 2! De broek is zo gemaakt dat ik hem ook binnenstebuiten kan dragen en dan is die gewoon zwart :)

Afbeelding

Ik kan deze zomer dus fijn tropisch op mijn rollerskates staan :D !!!

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 23:10

_Sannee schreef:
Hier mijn laatste aankoop van vandaag:

[ Afbeelding ]

Mooi!

Luckyy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 08:53

Thanks voor de antwoorden! :)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 11:23

Oooh ik heb zo verschrikkelijk veel zin om te gaan shoppen, echt niet normaal meer :') Nog 3 nachtjes slapen haha. Zit nu al elke site ondersteboven te keren en boven m'n laptop te kwijlen, er zijn zóveel leuke dingen :))

Die Doc Martens onder rokje vind ik leuk, maar zou het zelf nooit dragen. Omdat ik geen Doc Martens heb :+ Vind het zelf net iets te lomp maar bij anderen staat het wel altijd leuk :)

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 12:17

BaileyMix schreef:
Oooh ik heb zo verschrikkelijk veel zin om te gaan shoppen, echt niet normaal meer :') Nog 3 nachtjes slapen haha. Zit nu al elke site ondersteboven te keren en boven m'n laptop te kwijlen, er zijn zóveel leuke dingen :))
)

Ik kan nu juist helemaal niks vinden, vind het verschrikkelijk en ken zo'n beetje elke winkel in Utrecht uit m'n hoofd. :+ Heb gisteren wel eindelijk enkellaarsjes kunnen scoren. :D

Afbeelding

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 14:44

Leuke laarsjes :)

Ik ga winkelen in Antwerpen en daar slaag ik áááltijd :)) Om een of andere reden slaag ik in Nederland zelden en in het buitenland altijd :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 14:53

Ik vind die sneakers wel leuk!

Vanavond de opening van m'n expositie, dus cocktail dresscode :) Heb een blauw jurkje met een tulpenrok, zwart tailleriempje en zwarte pumps... Zal wel een foto plaatsen :)

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 15:12

Net de "schuld" bij m'n eigen spaarrekening afbetaald, dat wordt een maand niet shoppen.. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 16:34

Ik slaag juist altijd in Nederland gewoon goed met winkelen, vooral Utrecht. :')

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 16:44

En ik slaag overal wanneer ik veel geld heb :+
Mijn dure smaak is altijd mijn probleem :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 16:49

Ik slaag over het algemeen ook vaker in Nederland.. Weert, Maastricht, Sittard en vooral Eindhoven kom ik altijd wel met iets naar huis! Tot grote spijt van mijn mama en kleerkast

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 16:51

Rebeccaa schreef:
Ik slaag juist altijd in Nederland gewoon goed met winkelen, vooral Utrecht. :')

Utrecht kon ik nou nooooit slagen. Vond ik qua winkels ook altijd saai. (Beetje jammer dat ik er woonde, en daar dus het vaakst ging shoppen :') Portemonnee was er wel blij mee :+ )