Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ruby1995 schreef:Emmaa_ schreef:Eerlijk? Niet mijn dingMaar fijn dat jij ze wel zo leuk vindt. Zo lang jij er blij mee bent boeit het verder niet wat anderen vinden toch?
Naja, ik trek me tegenwoordig heel erg de mening aan van anderen... dusja...
Emmaa_ schreef:Ja dat kan, maar aan de andere kant zet jij een foto van je schoenen op een openbaar forum. Ik vind het top dat jij ze leuk vindt, maar ze zijn niet mijn ding. Daar vraag je toch om?
Ruby1995 schreef:Emmaa_ schreef:Ja dat kan, maar aan de andere kant zet jij een foto van je schoenen op een openbaar forum. Ik vind het top dat jij ze leuk vindt, maar ze zijn niet mijn ding. Daar vraag je toch om?
Ja weet ik en trek ook niet jou mening mij echt aan omdat ik je niet ken, maar ben bang dat mensen die ik ken dat ze erover gaan praten enz. Echt raar, want zo was ik nooit, maar ik was/ben altijd van het simpele, zoals allstars die de halve wereld heeft en dit is echt iets anders :p
Maar goed ieder zijn eigen smaak natuurlijk
Ruby1995 schreef:Ik kom even binnen vallenLees nog steeds mee hoor, maar het lukt niet altijd om mee te praten!
Vanmiddag deze schoenen gekocht van Glamorous, ben echt blij mee.
[ Afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan?
Nadineex schreef:Ruby1995 schreef:Ik kom even binnen vallenLees nog steeds mee hoor, maar het lukt niet altijd om mee te praten!
Vanmiddag deze schoenen gekocht van Glamorous, ben echt blij mee.
[ Afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan?
Ik vind ze wel heel erg gaaf!Heb een tijdje terug ook zult soort gympies gezien.. waren me alleen een beetje te duur!
merrylegs schreef:2Morrow schreef:Hallo Ik kom even binnenvallen. Ik heb morgen een bruiloft dus doe een jurkje aan.
Benen zijn nog niet heel bruin maar ook weer geen melkflessen. Moet ik een panty aan doen of niet?
Zoja een zwarte of naturel? Dillema!!
nee! gewoon blote benen, kunnen ze nog wat bruinen
BaileyMix schreef:Oooh ik heb zo verschrikkelijk veel zin om te gaan shoppen, echt niet normaal meerNog 3 nachtjes slapen haha. Zit nu al elke site ondersteboven te keren en boven m'n laptop te kwijlen, er zijn zóveel leuke dingen
)