Is geen stal voor de paarden maar voor alle spullen en zadelkasten.Ik kan het altijd nog met zeil bekleden aan de binnenkant als het té tochtig word,maar het staat goed beschut. De paarden krijgen een afdak. Uhm dit stukje heb ik alleen gebouwd ja.
Heen grijs droog weer ben de Papendrechtse brug over en begon te miezeren. De rest van de tijd in Hooge Zwaluwe miezer/regen gehad. Terug vanuit Hooge Zwaluwe miezer/regen gehad en moerdijkbrug over en daarna alleen maar droog gehad t/m thuis.
marjo_elise
Geplaatst: 04-12-13 19:26
Vanochtend best goed weer wel koude wind. Smiddags regen en miezer en net was het droog en niet heel koud. Oke had dan ook een winterjas sjaal en handschoenen aan
Ik zou het KNMI aanhouden, is in mijn ogen betrouwbaarder
gohya
Geplaatst: 04-12-13 19:36
Ik zag het net op t.v. hier [midden oost]en de oostelijke helft morgen windkracht 7.De andere helft tot aan het Noord-westen windkracht 8 en aan de kust windkracht 9 tot 10. Als je morgen je paard moet doen,zorg dan dat je vóór 12 uur weer thuis bent,vanaf een uur of 12 gaat het stormen en flink gieten zeiden ze.
het is heir echt heel koud... net buiten training gehad met voltige. was miezerig, en vervolgens werd het heeeeeeel koud. mijn jas bevroren, de snippers in de bak bevroren matjes bevroren zelfs op het dekje lag een laagje ... brrrrrrrrrrrrrrrrrr
Marcella
Geplaatst: 04-12-13 21:21
Geloof dat ik morgen niet naar stal ga.
aerdenhout1
Geplaatst: 04-12-13 21:40
NatasjavE schreef:
Alleen de kust provincies code oranje(KNMI)
Ik ben zooo blij dat ik aan de kust woon.....niet dus! Afwachten maar weer of alles goed gaat en er geen boom op mijn caravan dondert!