Was dit topic kwijt, blijkbaar ooit per ongeluk ontstipt maar heb het weer terug gevonden dus maar eens even bijlezen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Balthazar3 schreef:ik meld mij ook!
ik ben 14 jaar en 1,72 meter. ik ben van mijzelf mooi slank, maar niet superdun. er is aaleen wel
een -punt: ik schaats, en doe bijna elke dag krachttraining, dus mijn benen zijn nu best dik van de spieren... en ik heb heel ietsjes een sixpack.het lijkt me wel leuk om eens een keer een shoot te doen.
hier een fotootje:
http://nl.tinypic.com/usermedia.php?uo= ... Tj1h2IaySM
op de foto kun je mijn ogen niet goed zien maar ik heb blauwe ogen ietsjes naar de grijze kant
ik ben benieuwd wat jullie van mij vinden
Fu_Qi schreef:Ik heb jullie advies nodig, volgende week zaterdag heb ik mijn eerste echte shoot in een studio.
Wat raden jullie aan qua kleding en make-up ?
Zelf ben ik geen fan van make-up, maar voor deze ene keer maak ik wel een uitzondering
Fu_Qi schreef:Nu komt het leukste, ik draag geen make-up.
Ik heb dus ook geen verstand ervan en overweeg om een visagist in te schakelen.
Wat zijn de kosten als je een visagist neemt ?
En weten jullie een goeie maar niet al te prijzige visagist in omgeving Arnhem ?
Cubone schreef:Fu_Qi schreef:Nu komt het leukste, ik draag geen make-up.
Ik heb dus ook geen verstand ervan en overweeg om een visagist in te schakelen.
Wat zijn de kosten als je een visagist neemt ?
En weten jullie een goeie maar niet al te prijzige visagist in omgeving Arnhem ?
In Arnhem zit een make-up en hair artist (Grim) opleiding op het RijnIjsselMisschien dat je daar contact mee kan opnemen? Oefenen is altijd goed voor ze natuurlijk