Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mri

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:04

topics mogen tegenwoordig doorlopen tot 500 pagina's!
Er hoeft dus nog geen nieuw topic aangemaakt te worden

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:09

Mri schreef:

Tja, dat krijg je als je teveel op MP zit!
Dan mis je dit soort belangrijke dingen! :+

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:12

MarvanTom schreef:
Mri schreef:

Tja, dat krijg je als je teveel op MP zit!
Dan mis je dit soort belangrijke dingen! :+

Ik weet het ook alleen omdat ik groen was toen dat ingevoerd werd. Anders had ik het ook niet geweten was ;)

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:13

haha handig toch? :+

nu weet er iemand over en een markt is voor een carkit voor een telefoon?

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:22

MarvanTom schreef:
Zo te zien wordt het tijd voor deel 6?
Tjeempie, gaat ongemerkt snel eigenlijk...
Wie is hier goed in? *roept pleh*

ikke niet.......dus......wie bied???? Hahahahaha

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:22

Hm, ik heb net een reactie gekregen op een electrische rolstoel voor binnen, uit Engeland. Ik kan me niet voorstellen dat ze in Engeland zoiets niet verkopen. Bovendien staat er in de advertentie "alleen ophalen" in het Duits, dus dit gaat m niet worden.

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:25

GamblersCup schreef:
Hm, ik heb net een reactie gekregen op een electrische rolstoel voor binnen, uit Engeland. Ik kan me niet voorstellen dat ze in Engeland zoiets niet verkopen. Bovendien staat er in de advertentie "alleen ophalen" in het Duits, dus dit gaat m niet worden.

buitenland altijd goed in de gaten houden.....zeker met western union ed en overmaken en op komen halen via transport.......maar dat zul je vast al wel weten ;-)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:28

Ja, dit gaat m ook echt niet worden. Het wordt opgehaald door de persoon zelf en handje contantje betaald (en dan mogen ze wat mij betreft uit Timboektoe komen) of er wordt niks verkocht. Die spullen heb ik voor oudere mensen online gezet, het ziojn alleen maar grote spullen en handje contantje bij ophalen is voor hun gewoon het makkelijkst. En ik heb inderdaad geen zin in bedonderd te worden :)

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:31

Nee, zeker jezelf niet in het ootje laten nemen. Ik vind ook met grote spullen dat ze het zelf maar moeten komen halen en direct afrekenen inderdaad. Vind het wel een risico als het echt oudere mensen zijn (ivm de overvallen de laatste tijd) dus dan zou ik altijd zorgen dat je zelf of een ander erbij is..........zekere voor het onzekere net als...............ben haar naam ff kwijt maar die die lens voor de camera te koop had en een vreemd engels mailtje kreeg (die zorgde ook dat haar man er was en groot gelijk heeft ze!)

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:33

Mri schreef:

OOOhhhhhhh dan kunnen we nog even wat pagina's vullen ;-)....gelukkig genoeg aparte mensen op MP en bokt markt.....dus voldoende stof voor ons om over te schrijven!

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:36

die truus die langs zou komen gisteren is nu nog niet geweest.
Heb d'r netjes een mailtje gedaan dat we een afspraak hadden maar dat ik nobody gezien heb en ze ook niet meer hoefde te komen :+
Ze krijgt hem niet eens meer als ze het nog zou willen :')

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:36

Op aanraden van mijn vriend heb ik mijn reactie naar de niet opkomen dagende afhaler (niet eens koper, want het was gratis af te halen) gehouden op:
"Omdat je niet bent komen opdagen hebben wij besloten de printer aan iemand anders te schenken."

Ik kreeg terug dat ik de printer ergens kon steken waar de zon niet schijnt en dat ze hem toch niet wilde hebben omdat die te groot was.

Dan denk ik, zeg dan gewoon via de mail (want ik heb de afmetingen per mail gestuurd) dat je er toch vanaf ziet ivm de afmetingen :+

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:39

Mri schreef:
Op aanraden van mijn vriend heb ik mijn reactie naar de niet opkomen dagende afhaler (niet eens koper, want het was gratis af te halen) gehouden op:
"Omdat je niet bent komen opdagen hebben wij besloten de printer aan iemand anders te schenken."

Ik kreeg terug dat ik de printer ergens kon steken waar de zon niet schijnt en dat ze hem toch niet wilde hebben omdat die te groot was.

Dan denk ik, zeg dan gewoon via de mail (want ik heb de afmetingen per mail gestuurd) dat je er toch vanaf ziet ivm de afmetingen :+

whahahahahahahahaha.................ik vind het heel knap van je hoe je dat gemaild hebt...............maar die reactie terug :o OMG dat is echt te bizar!............zegt gelukkig meer over haar dan over jou................. :D

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:43

Mri schreef:

Dan ben je toch wel heel erg onbeschoft om zo te reageren, ik zou de printer nog liever in mootjes hakken dan te moeten leuren en dan het risico lopen om met zulke mensen te moeten kennis maken, misschien komt er zo in jouw omgeving nog wel iemand die je er wel blij mee kunt maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:45

Jeetje dat iemand zo doet terwijl het gratis is..

Kan je niet iets terug sturen van ik waardeer het dat je ons niet een hele tijd hebt laten wachten terwijl je de printer die we aan jou wilden geven toch niet hoefde, graag gedaan hoor.

Wat een piep zeg..

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:48

Dat is wel heel erg ...
Je zou toch een excuus en een bedankje voor het aanbod verwachten, toch niet zo'n akelig mailtje :oo

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:49

als die volgende week nog niet weg is breng ik het naar een soort kringloop winkel waar mijn beneden buurvrouw regelmatig spullen brengt

Het weggooien van de printer heb ik ook al aan gedacht, maar daar is die eigenlijk nog te goed voor...
alleen de toners al kosten ongeveer 150 euro per stuk (zitten er 4 in, dus tel maar uit). Deze zitten nog voorongeveer 30-50% vol.
Er is 1 onderdeel wat vervangen kan worden dat niet goed meer is. Daardoor heeft de print een lichter vlak zeg maar. Ik heb nie tgenoeg verstand van printers om te zeggen welk onderdeel het is.
Daarbij hebben we geen ruimte meer voor de printer en staat die in de weg. Maar eigenlijk dus gewoon nog te goed om bij het grofvuil te zetten.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:53

Dan maak je er nog veel meer mensen blij mee :j

Weggooien is zonde ... die "soort kringloop winkel" zal eventueel wel een andere oplossing hebben en er nog wat geld van kunnen maken als er geen animo voor zou blijken te zijn .

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:57

Wat een onbeschofte troel..

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:58

inderdaad !

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 01:06

DatBenIkNou schreef:
Ohhh suffie!! Dat is balen...voortaan beter opletten en naar je gevoel luisteren. Je voelde eigelijk al dat het vreemd was en toch maak je geld over omdat je het zo graag wilt hebben. Nou ben je denk ik nog duurder uit want ben je je centjes kwijt. Echt balen voor je!

;( Geen boek, geen mail.
Zal dit dan de 1e keer zijn dat ik niks ga ontvangen?.
Zit al vanaf begin op marktplaats, honderden(wellicht wel duizenden) transacties gehad.
Altijd wel iets ontvangen. Genoeg gezeur gehad met kapot spul, of spullen in slechte staat of maar halve "bestellingen".
Maar nog nooit dat er iets niet is aangekomen.
Ja, zou van iemand autotheorie boeken krijgen(gratis) maar nooit ontvangen.

Altijd haak ik af als mij iets niet zint, luister altijd naar mijn onderbuik gevoel.

Waarom nu niet??

Nu nog maar even braaf afwachten.

Maar als meneer denkt dat hij zonder slag of stoot mijn centjes kan houden dan is hij flink in de war :)

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 09:51

Balen Kitty!!
Gelukkig is het pas de 1e keer na al die goede ervaringen!!! Maar alsnog vervelend genoeg!

Ben benieuwd wat die meneer van jou gaat horen haha! ~~}>

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 12:01

Nog steeds niks :(.

Blijf een week vriendelijke, om de dag een mailtje.
Dan nog geen reactie dan zal ik hem gaan vertellen dat ik stappen ga ondernemen.
Hij kan natuurlijk ziek zijn. Maar hij heeft een partner die hem ook kan opsturen( staan 2 namen bij rek. Nr)

Heb helaas wel slechte ervaringen, maar nooit niets ontvangen.

Afgelopen week nog dik gezeik met meid die het belachelijk vond dat ik niet meer dan nieuwprijs wou betalen haha.
Betreffende boekje is nog gewoon te koop hihi

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 12:03

ik heb anky bandages op MP staan , krijg ik een bod van 1 euro incl. :')
ik tref het weer hé :n *\o/* _O- :oo :=

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 17:27

Ach wij kochten een waterdichte halsdeken via mp.. zat alleen een klein scheurtje (3cm) op de staartflap die makkelijk te maken was..
Deken was dus echt te goor om vast te pakken, scheur was ong 30 cm dus bijna de hele staartflap en ook niet meer goed waterdicht...