Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarvanTom schreef:Mri schreef:topics mogen tegenwoordig doorlopen tot 500 pagina's!
Er hoeft dus nog geen nieuw topic aangemaakt te worden
Tja, dat krijg je als je teveel op MP zit!
Dan mis je dit soort belangrijke dingen!
GamblersCup schreef:Hm, ik heb net een reactie gekregen op een electrische rolstoel voor binnen, uit Engeland. Ik kan me niet voorstellen dat ze in Engeland zoiets niet verkopen. Bovendien staat er in de advertentie "alleen ophalen" in het Duits, dus dit gaat m niet worden.
Mri schreef:Op aanraden van mijn vriend heb ik mijn reactie naar de niet opkomen dagende afhaler (niet eens koper, want het was gratis af te halen) gehouden op:
"Omdat je niet bent komen opdagen hebben wij besloten de printer aan iemand anders te schenken."
Ik kreeg terug dat ik de printer ergens kon steken waar de zon niet schijnt en dat ze hem toch niet wilde hebben omdat die te groot was.
Dan denk ik, zeg dan gewoon via de mail (want ik heb de afmetingen per mail gestuurd) dat je er toch vanaf ziet ivm de afmetingen
Mri schreef:Op aanraden van mijn vriend heb ik mijn reactie naar de niet opkomen dagende afhaler (niet eens koper, want het was gratis af te halen) gehouden op:
"Omdat je niet bent komen opdagen hebben wij besloten de printer aan iemand anders te schenken."
Ik kreeg terug dat ik de printer ergens kon steken waar de zon niet schijnt en dat ze hem toch niet wilde hebben omdat die te groot was.
Dan denk ik, zeg dan gewoon via de mail (want ik heb de afmetingen per mail gestuurd) dat je er toch vanaf ziet ivm de afmetingen
DatBenIkNou schreef:Ohhh suffie!! Dat is balen...voortaan beter opletten en naar je gevoel luisteren. Je voelde eigelijk al dat het vreemd was en toch maak je geld over omdat je het zo graag wilt hebben. Nou ben je denk ik nog duurder uit want ben je je centjes kwijt. Echt balen voor je!