Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Matsje schreef:Destino schreef:Oei Anthea, da's zuur!
Misschien proberen wat te gaan sporten/minder te eten. Weet niet hoe je sport/eetpatroon eruit ziet..
Nooit minder!! Wel beter eten. Minder wordt je alleen maar hongerig van.
Janine1990 schreef:Ik ben iets kleiner dan jij, 1.85m, maar ik heb een D/E cup, heb wel wat grammetjes vet. En volgens de weegschaal thuis weeg ik aldoor 88 kilo, terwijl ik vijf keer in de week paard rij, soms zelfs twee paarden op zo'n dag, ik fiets twee keer in de week 20 kilometer en ik snoep weinig. Dus ik geloof de weegschaal niet meer![]()
Maar ik ben wel heel erg blij met m'n borsten, het maakt me echt heel erg mooi in verhouding.
LETS schreef:Leuke outfit Matsje! En inderdaad, je hebt prachtig haar! Ik vind zulk lang haar vaak een beetje ordinair/slonzig staan als mensen van dat steile dunne haar hebben, maar met die mooie bos van jou is het echt prachtig! Ik heb mijn haar een paar maanden terug tot m'n schouders afgeknipt, maar vind lanerg haar een stuk fijner. Laat het weer groeien nu, gelukkig gaat dat bij mij ook snel.
Wat vinden jullie hiervan? Leuk?
http://www.debijenkorf.nl/page/product_ ... eme=basket
karin84 schreef:eenitraM schreef:Duur
Dat was precies mijn gedachte...
LETS schreef:Leuke outfit Matsje! En inderdaad, je hebt prachtig haar! Ik vind zulk lang haar vaak een beetje ordinair/slonzig staan als mensen van dat steile dunne haar hebben, maar met die mooie bos van jou is het echt prachtig! Ik heb mijn haar een paar maanden terug tot m'n schouders afgeknipt, maar vind lanerg haar een stuk fijner. Laat het weer groeien nu, gelukkig gaat dat bij mij ook snel.
Wat vinden jullie hiervan? Leuk?
http://www.debijenkorf.nl/page/product_ ... eme=basket
LETS schreef:Oorspronkelijk wel, maar nu valt het mee toch? Heb wel 20 euro over voor mooie shirtjesVind de achterkant zo leuk met die knoopjes, alleen het nadeel is dat je in de winter iets over het shirtje draagt waardoor je de achterkant niet meer ziet. En de voorkant.. Tja, wat Janine zegt.. Ik weet het dus niet