Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
justdiesel schreef:Ik heb een advertentie voor paardenmest af te halen, kreeg ik een reactie van iemand die 1 dag actief is.
Hij wilde niet de poep maar wel piertjes die in de mest zitten, ja hoor er gaat echt iemand piertjes zoeken tussen de poep![]()
Denk eerder dat er iemand heel flauw is
xx_Kelly_xx schreef:Ik weet nog dat ik ''klein'' was en een advertentie voor een verzorgpony op Marktplaats had staan, overigens niet zo eentje als op pagina 101 maar wel neergezet dat ik al ervaring had met paarden verzorgen. Mijn telefoonnummer stond er ook bij.
Wordt ik op een middag gebeld door een man of ik goed kon rijden, of ik al hengsten gereden had en hoelang ik al reed, dus ik dacht echt dat hij iets voor me had. Opeens begon hij vragen te stellen als: heb je al een vriendje? En hoever ben je met hem gegaan? En kun je ook op mij rijden? Bij de laatste vraag heb ik heel erg geschrokken de telefoon erop geknalt en ik was even verstijfd van angst, was ook nog maar 10/11 jaar. Sinsdien nooit meer mijn nummer erbij gezet, of ik moet echt een duurder product te koop hebben (laptop enz).
Maar god, ik heb me toen nog nooit zo bang gevoeld..
Browniee schreef:Kwam trouwens vorige keer een advertentie tegen van een meisje (11) die wel veulens kon inrijden....
Dit (ofzoiets) stond in de advertentie:
Hoi!
Ik ben *** en ik ben 11 jaar, ik zit al 3 jaar op paardrijden en ik rijd altijd op een best wel stoute pony die dan gaat stilstaan en niet meer wil lopen maar bij mij loopt hij wel en ik rijd best wel goed.
Ik kan uw veulen netjes inrijden ik heb zelf borstels maar u moet wel zelf voor een zadel en een hoofdstel zorgen een dekje heb ik ook maar daar staat mijn naam op dus die hou ik wel zelf.
Groetjes *** en hoefjes van de ondeugende pony.
Advertentie was binnen 2dagen weg.
gaat dit topic pas op slot bij 500?
Brimi_Disa schreef:Ik kwam er een paar dagen geleden achter via een advertentie op Marktplaats dat onze (gecastreerde!) IJslandse reu vader is geworden. Ik ben erg onder de indruk, vooral omdat wij in Groningen wonen en de adverteerder in Noord-Brabant![]()