Rare mensen op marktplaats.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mayflower_

Re: Rare mensen op marktplaats.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 19:37

Ik weet nog dat ik op zoek was naar een paard en 1 tegenkwam op MP. Er stond nergens een nummer bij dus ik een mailtje sturen met allerlei vragen, dat ik serieus geïnteresseerd was en een keertje wilde kijken. Krijg ik terug: 'Hallo, hoeveel bied u voor de merrie?'. Alsof ik ga bieden op een advertentie met foto's. 8)7 Ik had nog een poging gedaan om netjes terug te reageren. Kreeg ik weer een mail in de trant van 'Ik wil eerst weten hoeveel je voor de merrie biedt, dan kunnen we praten'. Toen heb ik 'm maar succes gewenst met de verkoop. :wave:

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 19:57

Als het goed is word er zo een stereosetje opgehaald hier.. Moet zeggen dat ik er een beetje hard hoofd in heb dat deze man ook echt op komt dagen! :+

Browniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 20:00

Hoezo? Aanwijzingen? :+

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 20:09

Browniee schreef:
Hoezo? Aanwijzingen? :+

Geen reactie op mijn email van vanmiddag of de afspraak nog doorgaat! :P

Browniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 20:12

Haha ok. Maarja je weet niet wat er plots tusendoor komt he, smoezen bestaan maar stel dat er in meneers privésituatie wat aan de hand is. :)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 20:17

Hij heeft mijn nummer, dus sms of bellen is mogelijk.

Maar haalt hij hem niet op, dan staat er een ander in de wacht om hem alsnog op te halen! :D

10 euro voor een set waar een 3 cd wisselaar in zit, is een koopje, toch! :D

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 20:23

En is hij opgehaald?

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 20:24

Ik zit hier ook te wachten op mensen die zouden mijn dekje al voor de 3e keer deze week ophalen. Ze zouden 8 uur komen. :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 20:28

Nope, reageert niet op mail, neemt telefoon niet op. :D dus ik ga de volgende geïnteresseerde bellen! :D

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 20:42

Pff best Associaal, je maakt ook tijd vrij voor mensen omdat je er van uit gaat dat ze komen.

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 20:44

ik volg dit ff :D

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 20:47

Hier ook nog geen mensen geweest.. :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 20:47

En ineens belt hij nadat ik een sms heb gestuurd.. Hij moest met zijn dochter naar een of ander iets..

Helemaal vergeten dat hij hem op zou halen, of ik vrijdag kan?

Hij krijgt nog een kans, anders is het pech, radio weg, dan gaat hij alsnog naar de volgende! :P

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 20:49

Ik weet nog dat ik ''klein'' was en een advertentie voor een verzorgpony op Marktplaats had staan, overigens niet zo eentje als op pagina 101 maar wel neergezet dat ik al ervaring had met paarden verzorgen. Mijn telefoonnummer stond er ook bij.

Wordt ik op een middag gebeld door een man of ik goed kon rijden, of ik al hengsten gereden had en hoelang ik al reed, dus ik dacht echt dat hij iets voor me had. Opeens begon hij vragen te stellen als: heb je al een vriendje? En hoever ben je met hem gegaan? En kun je ook op mij rijden? Bij de laatste vraag heb ik heel erg geschrokken de telefoon erop geknalt en ik was even verstijfd van angst, was ook nog maar 10/11 jaar. Sinsdien nooit meer mijn nummer erbij gezet, of ik moet echt een duurder product te koop hebben (laptop enz).

Maar god, ik heb me toen nog nooit zo bang gevoeld..

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 21:07

Ik ga morgenochtend mijn bank wel even bellen om contactgegevens.. Madame in kwestie zat alleen niet bij dezelfde bank als ik, welke bank ze wel zat weer ik ook niet.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 22:21

is het dekje nog af gehaald?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 22:38

Meest bizarre dingen maak je soms mee op mp, zo heb ik eens nep uggs op mp staan met foto erbij en duidelijk meer gezet dat het geen echte waren, aan iemand verkocht en verzonden. Werd ik paar dagen gebeld en meteen bedreigd dat ik geld moest terug storten omdat ze nep waren etc. Dus inderdaad email terug gestuurd met dat ze nep zijn en de advertentie erbij, wist ze op een of ander manier achter te komen waar ik werkte (Facebook etc staat afgeschermd voor alleen vrienden) belde ze naar me werk om me te bedreigen en weet ik veel wat. Werd toen echt een beetje bang dat mens spoorde echt niet, dus geld terug gestuurd en gelukkig heeft ze dan nog wel de moeite genomen om de schoenen terug te sturen... Maar VOO de rest gelukkig alleen maar goeie reacties gehad, behalve dan dat sommige inderdaad niet meer reageren, vage antwoorden terug sturen en dat soort dingen.

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 22:51

justdiesel schreef:
Ik heb een advertentie voor paardenmest af te halen, kreeg ik een reactie van iemand die 1 dag actief is.
Hij wilde niet de poep maar wel piertjes die in de mest zitten, ja hoor er gaat echt iemand piertjes zoeken tussen de poep :D
Denk eerder dat er iemand heel flauw is :+

als hij dat wil, moet hij dat lekker doen toch :+ ik zou er met een camera bij gaan staan :')

xx_Kelly_xx schreef:
Ik weet nog dat ik ''klein'' was en een advertentie voor een verzorgpony op Marktplaats had staan, overigens niet zo eentje als op pagina 101 maar wel neergezet dat ik al ervaring had met paarden verzorgen. Mijn telefoonnummer stond er ook bij.

Wordt ik op een middag gebeld door een man of ik goed kon rijden, of ik al hengsten gereden had en hoelang ik al reed, dus ik dacht echt dat hij iets voor me had. Opeens begon hij vragen te stellen als: heb je al een vriendje? En hoever ben je met hem gegaan? En kun je ook op mij rijden? Bij de laatste vraag heb ik heel erg geschrokken de telefoon erop geknalt en ik was even verstijfd van angst, was ook nog maar 10/11 jaar. Sinsdien nooit meer mijn nummer erbij gezet, of ik moet echt een duurder product te koop hebben (laptop enz).

Maar god, ik heb me toen nog nooit zo bang gevoeld..

dat is ook wel heel grof zeg := maar je hoort het best vaak, raar dat er zoveel mensen nog rondlopen op deze aarde. Bah..

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 22:56

Nu zou ik zeggen: goeie dag meneer, maar als meisje van 10 schrik je je rot.. :P

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 22:58

Browniee schreef:
Kwam trouwens vorige keer een advertentie tegen van een meisje (11) die wel veulens kon inrijden.... :+

Dit (ofzoiets) stond in de advertentie:

Hoi!

Ik ben *** en ik ben 11 jaar, ik zit al 3 jaar op paardrijden en ik rijd altijd op een best wel stoute pony die dan gaat stilstaan en niet meer wil lopen maar bij mij loopt hij wel en ik rijd best wel goed.
Ik kan uw veulen netjes inrijden ik heb zelf borstels maar u moet wel zelf voor een zadel en een hoofdstel zorgen een dekje heb ik ook maar daar staat mijn naam op dus die hou ik wel zelf.

Groetjes *** en hoefjes van de ondeugende pony.

Advertentie was binnen 2dagen weg. :')

gaat dit topic pas op slot bij 500?

:') dat is eigenlijk best grappig, en denk niet dat iemand het serieus neemt.
maar wel leuk geprobeerd :j

Brimi_Disa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 08:06

Ik kwam er een paar dagen geleden achter via een advertentie op Marktplaats dat onze (gecastreerde!) IJslandse reu vader is geworden. Ik ben erg onder de indruk, vooral omdat wij in Groningen wonen en de adverteerder in Noord-Brabant :D ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 09:30

Oja nog wel een keer een hele grappige actie gehad. Ik had meerdere paren schoenen te koop staan waaronder grotendeels pumps maar ook een paar sneakers. Wou een man langskomen voor de sneakers, prima. Had hij ze gepast maar was tog niet helemaal naar zijn zin, maar hij wou zn vriendin verassen met een paar pumps en hij had heel toevallig dezelfde maat als haar, hihi hij die pumps aan en kon dr nog behoorlijk goed op lopen ook, hij had zelfs zo de smaak te pakken dat hij laarzen met een hak van zo n 10 cm aantrok. Uiteindelijk heeft hij geen schoenen gekocht maar vond het wel hilarisch haha.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 09:58

Brimi_Disa schreef:
Ik kwam er een paar dagen geleden achter via een advertentie op Marktplaats dat onze (gecastreerde!) IJslandse reu vader is geworden. Ik ben erg onder de indruk, vooral omdat wij in Groningen wonen en de adverteerder in Noord-Brabant :D ;)

Foto gejat ofzo? :+

Moet er niet een nieuw topic komen?

Brimi_Disa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 12:28

Klopt!
En de foto niet willen verwijderen, hè -O-
Gelukkig heeft Marktplaats (uiteindelijk) wel actie ondernomen door de advertentie te verwijderen :j

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 12:54

dat vind ik dan ronduit asociaal :n