Hij wil er een eind aan maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

No_No

Re: Hij wil er een eind aan maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 12:22

Jeetje zeg... Triest te lezen hoe het er voor staat..! Wat zal het slopend zijn voor jou om van de ene kant naar de andere geslingerd te worden.. Ik heb grote bewondering voor jou dat jij voor jezelf kiest en probeert te genieten zo ver het kan! Het zal je goed doen! Waarschijnlijk zal je zoon daar ook op reageren.

Ik hoop voor jullie dat je man heel snel beter wordt zodat jullie van elkaar kunnen genieten!! Ik gun het jullie zo..

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 12:47

Jemig, het word tijd dat de zon weer eens gaat schijnen voor jullie. Steeds wéér lichamelijke problemen tegenkomen bevorderd het psychische herstel niet bepaald.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 16:21

Lasorda, wat góed van je dat je bezig bent je eigen plan te trekken! Je laat je niet meer meesleuren de diepte in. Vergelijk het met een drenkeling, op een gegeven moment moet je loslaten, anders ga je er zelf ook aan onderdoor. En loslaten wil niet zeggen 'laten barsten', maar hulp voor je man moet misschien nog wat meer van anderen / de professionals komen. En je bent er voor hem om hem met een warme deken op te vangen... dat is voor hem denk ik genoeg, de wetenschap dat jij nog steeds daar bent als hij je nodig heeft. Maar wel stevig met je voeten op een eigen stukje droge grond, want aan de andere kant staat ook nog een kindje wat jou nodig heeft.
Ik kan me zó goed voorstellen hoe lastig het balanceren is op dat stukje droge grond, hoe makkelijk je weer in dat water beland. Ik wens je heel veel kracht en wijsheid toe, houd vol meis!

Wat je man betreft... hoewel het goed lijkt dat hij weer ergens mee bezig wil zijn, uit z'n stoel komt, vraag ik me toch af of het écht zo goed is... wil hij niet te veel te snel, waardoor de terugslag alleen maar groter is? Ik weet het niet hoor, ik heb er (godzijdank) geen ervaring mee, maar ik vraag het me oprecht af. Vind de psych daar niet iets van? Ik hoop dat het de afleiding is die hij nodig heeft, zodat dat dagcijfer weer es wat omhoog kan. En wie weet helpt het dat de lente begonnen is, er weer af en toe een zonnetje schijnt en de donkere dagen van de winter tot hun einde komen.

Wat een ontzettend lekkere lachebek zit er op die pony :D Fijn dat je zoon zo'n lekker lichtpuntje in huis blijft.

Doriine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 14:41

heel veel sterkte , ik lees al stil mee vanaf het begin.. en elk dingetje wat ik lees krijg ik al een brok in mijn keel.. knap hoe je er mee omgaat.. sterkte

Lasorda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-12 16:14

De komende weken zal blijken hoe het allemaal uitpakt dat hij af en toe uit zijn stoel komt.
De psych is er in ieder geval blij mee. :)
M'n man is op dit moment een kantoorunit aan het bezichtigen, +:)+ goed bezig!
Gisteren had hij het met de psych over het bezoek aan de cardioloog.
Hij verzuchtte of hij niet een pilletje had om alles in één keer op te lossen, hij werd er zo zat van.
Ja hoor, die heb ik wel....antwoordde de psych met een brede grijns....humor heeft hij in ieder geval wel.
Was voor de verandering nou eens net niet wat m'n man bedoelde, hihi

In het kader van 'ik ga vast effe door' ben ik vandaag naar het zwembad gefietst en heb zoonlief ingeschreven voor zwemles.
Daarna thuis een voetbalclub opgezocht en hem aldaar op de wachtlijst gezet.
Paardrijles kan hier pas als hij 7 is, nog eventjes geduld dus.
Ik laat hem liever eest op brave A-en Btjes lessen van de manege, die van mij is best braaf maar net niet geschikt voor beginners.
En 1.48 vind ik best nog wel hoog om vanaf te stuiteren voor zo'n ukkepuk.

Nou, ga ik weer even verder met het leegruimen van de garage.
Die wil ik startklaar maken voor óf kantoortje, óf ik pik hem in als studio, hihi.
Opschieten jij. ~~}>

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 16:46

Goed bezig meid! En als de psych er blij mee is dat je man zich op z'n bedrijfje stort dan zal het vast goed zijn en zijn wij er toch ook gewoon blij mee. ;)
Studio is natuurlijk ook een leuke bestemming voor de garage, als jij daar met fotografie nog een zakcentje bij kunt verdienen is dat dubbel zo leuk. Je hebt iets echt van jezelf én een extra centje voor leuke dingen.
Ik vind jou zo'n topwijf hé, hoe je positief de schouders er onder blijft gooien! +:)+

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 16:49

Goed bezig!

Lasorda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-12 17:21

Dank je! :D

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 19:56

Hola, ook niet álles tegelijk he :\ Pas een beetje op jezelf, niet dat je dadelijk in een dip schiet omdat je zo voortvarend te werk gaat.

- Maar wel superknap hoor, ga vooral zo positief door, zolang het niet alleen energie kost, maar ook geeft zit je goed +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 19:58

Goed bezig! +:)+

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 14:25

Super, hoe jullie de draad weer proberen op te pikken. Maar niet in één keer weer te veel willen, Lasorda.

Lasorda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-12 17:32

Valt wel mee hoor. :D
Het waren vooral wat regeldingetjes, ik ga niet meteen alles dezelfde dag ook werkelijk doen hoor.
Voor het zwemmen wordt hij over een week of drie pas opgeroepen, beide voetbalclubs zitten vol
en nemen geen nieuwe leden meer aan, zelfs de wachtlijst is gesloten.
En paardrijles kan pas over een half jaar.
Garage leegruimen ga ik om mijn gemakje doen, want meneer wil toch graag de deur uit om te werken
en houdt vast aan het plan om een kantoor te huren.
Dus ik hou het wel wat gedoseerd allemaal.

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 18:45

Wel leuk als je een eigen fotostudiootje kan maken aan huis en fijn dat je man toch nog steeds vooruit denkt! :)

Joets

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 21:45

Lasorda sterke vrouw, je blijft me verbazen.
Hoe donker het soms ook lijkt, achter de wolken schijnt altijd de zon.
Nog eens heel veel digitale knuffels, bloemen, and so on...

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 09:49

Helemaal met Joets eens ! Je man en zoontje zijn heel sterk, maar jeetje wat ben jij een oervrouw !!! wauw :D Blijf zo goed op jezelf passen !!

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 09:33

Hee lasorda! Hoe gaat het nu met jullie?

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 09:41

Lichamelijke klachten helpen niet bij je man om geestelijk weer sterk te worden.

Ik vind uit jouw schrijven veel kracht en energie stromen.
Ondanks alle ellende kies je voor het geluk, heel knap.

Lasorda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-12 21:19

Vorige week kreeg m'n man een recept van de psych voor andere antidepressiva.
Dit weekend is hij er mee gestart zodat ik in ieder geval in de buurt ben, het zijn toch pittige medicijnen.
Deze week dus een wat mindere week, het duurt altijd weer even voor de nieuwe pilletjes optimaal werken.
Ik zie het aan z'n koppie hoe zwaar het is.
Volgende week vrijdag hebben we weer een evaluerend gesprek met de revalidatiearts, eens kijken wat er dit keer uit komt.
We hebben zelf het idee dat de neuropathie weer wat aan het opspelen is.

Wat betreft het eigen bedrijfgebeuren heeft m'n man besloten om voorlopig toch vanuit huis te werken.
Dat scheelt ongeveer 800 euro in de maand die je eerst moet verdienen.
Als alles dan goed en wel loopt kan het altijd nog, buiten de deur werken.
Dus gisteren zijn we met meubels aan het sjouwen geweest en hebben we op de vide een werkplek ingericht
met een buro en vergadertafel. Best strak hoor. :P
De garage is nog niet zover, die moet nog verbouwd worden en gezien de kosten gaan we dat maar in stukjes doen.

En vandaag was het dan zover; de eerste officiële reclameadvertentie in de plaatselijke krant! :j
Die krant gaan we bewaren, de start van een nieuw begin is er!
Dus eh, heb je een schoenendoos vol met bonnetjes en facturen, zit de belastingdienst op je nek, klaar met je dure accountant,
hulp nodig met de boekhouding, moeite met de belastingaangifte? PB me maar voor de link van ons bedrijfje!

En morgen, morgen ga ik voor het eerst in een half jaar weer hele dagen werken!!! Joepie! *\o/* *\o/* *\o/*

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 21:22

Ik hoop voor je dat de medicijnen gaan werken en dat je zaak gaat lopen als een trein!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 22:31

Klinkt toch best goed Lasorda! Vanuit huis werken is een heel goede zet denk ik, op meer vlakken dan alleen financieel. Thuis kan je man ook makkelijker even van het werk weg lopen als dat nodig is, tijd zelf indelen. En jij ook goed bezig zo te lezen. Hopelijk lukt het om toch al wat aan de garage te doen zodat jij jouw dingetje ook kan gaan ontplooien. Misschien kunnen jullie elkaar aan klantjes helpen. Jij mooie foto's maken voor bedrijfspresentaties, websites en folders, van de bedrijven voor wie je man het belastingadvies doet en vise versa ;)

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 09:24

Goed bezig Lasorda! Volgens mij woon je niet bepaald in de buurt, anders kwam ik langs met mijn belastingpapiertjes hoor. Haha

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 11:16

Hier is de belastingaangifte de deur al uit. Altijd een ellendig iets..

Fijn dat het bedrijfje nu echt start!! Heel veel succes gewenst!

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 12:30

Kijk dit zijn weer de betere berichten. Volhouden hoor! +:)+

Lasorda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 06:37

Gisteren getrakteerd op mijn werk omdat ik officieel uit de ziektewet ben.
*\o/* Zooooo blij mee!

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 06:49

Gefeliciteerd meid!
Het is jullie gegund!
Ik blijf meelezen en hoop dat alles helemaal helder opklaart daar, ik weet wat depressie is!
:)