en ik moet er ook niet aan denken om in mijn blote reet lingerie te gaan passen hoor.. ieeee.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shirley schreef:Je gaat toch niet met je blote bananendoos in een bikini ?
Bah ... het idee alleen al
c_esther schreef:Nouja, de winkel kan er misschien ook niet heel veel aan doen.
meestal staat er in de paskamers dat je je ondergoed moet aanhouden.. maar ze kunnen moeilijk in je pashokje komen om het te checken.
dees_daan schreef:Shirley schreef:Je gaat toch niet met je blote bananendoos in een bikini ?
Bah ... het idee alleen al
Hoe doe jij dat dan? Zwem jij met je ondergoed en het plakstripje in je bikini broekje?
Om het te passen is idd te ranzig.. Als ik zo'n vies broekje zou zien zou ik al niks meer in die winkel kopen iig..
dees_daan schreef:c_esther schreef:Nouja, de winkel kan er misschien ook niet heel veel aan doen.
meestal staat er in de paskamers dat je je ondergoed moet aanhouden.. maar ze kunnen moeilijk in je pashokje komen om het te checken.
Dat is ook zo, maar het idee alleen al.. Kan in een andere winkel ook gebeuren maar ik zou er wel klaar mee zijn als ik een bikini uitzoek en er smurrie in zit
verootjoo schreef:Ik vind t anders bloedirritant als er gelijk iemand je komt helpen. Kijk liever zelf en als ik hulp wil vraag ik het wel
_AlMaraam_ schreef:Ik stond vorige week in de ici paris xl voor een foundation te kijken. Staan de verkoopsters je met 5 man aan te gapen en niemand die ooit een x op het idee komt om je te helpen, laat staan vragen of ze je kunnen helpen.
Nog meer mensen die hier een hekel aan hebben?
Aibelle schreef:Ik heb soms ook van die rare klanten.. Werk nu 2 jaar bij de Blokker, er zijn me toch rare mensen voorbij gekomen..