Rare opmerkingen van klanten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 18:15

Jolandaa_ schreef:
Of kinderen die zeuren : 'mag ik een ballon'.
Ik zeg dan steevast : nee die zijn op..
kindjes die vragen worden over geslagen..
1x zeggen kan ik hebben, dan krijgen ze nog wel iets.. maar als ze 6x blijven vragen is mijn geduld op.. vader en moeder zeggen ook niets..

Laats waren er 2 kinderen elkaar nog net niet aan het afmaken.. mij prima, maar niet bij de dure potten.. paps en mams waren potten en planten aan het zoeken. het waren klanten die voor 880 euro aan spul hadden, dus ja die corrigeer ik maar even niet.. uiteindelijk was het brullen en werden ze uitelkaar gehad..

bah wat zijn sommige kinderen totaal níet opgevoed.. als ik vroeger om iets vroeg bij de slager, kreeg ik het van ons mam al niet.. had ik maar niet moeten vragen..

klinkt bekend (A) doe ik ook altijd,,

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 18:21

Chantal_ schreef:
Precies! ik ga geen hondepoep opruimen hoor gatver

bij ons had er een keer een hond tegen de stelling aan gepist,, wat was ik boos,, en die vrouw gewoon doorlopen of er niets aan de hand was..
van mij had ze het zelf mogen oplikken,, alleen had ik maar niets gezegt,, mog manaagerlief doen..

BlackEyed

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 18:40

Chantal_ schreef:
Bij ons mogen honden er niet eens in, en als je er dan wat van zegt worden mensen boos.. :Y)

Ik vind honden gewoon smerig in een supermarkt.
Ook al zijn de meeste dingen verpakt.

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 19:08

Gisteren ook het toppunt beleefd in de winkel.
Klant komt met 2 kinderen in de winkel en zoke jongensriemen. Prima, gevonden en vaders neemt er 2 mee.
Jochie ( 8) neemt een aanloop en klimt zo bij mij op de toonbank/ kassa.
Ik tegen hem: Mag dat zo maar?
Ja zegt vaders, hij is boven en onder de wet. >;)
Dus ik zo: Nou denk het niet en hij mag gewoon even op de grond staan.
Vaders: Nee hoor hij mag alles..
Heb hem wel even gevraagt hoe dit later moest als hij groot was.
Daar kreeg ik geen antwoord op...... Dus wij hebben een crimineel in spé lopen in de buurt

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 19:13

Wendel schreef:
Gisteren ook het toppunt beleefd in de winkel.
Klant komt met 2 kinderen in de winkel en zoke jongensriemen. Prima, gevonden en vaders neemt er 2 mee.
Jochie ( 8) neemt een aanloop en klimt zo bij mij op de toonbank/ kassa.
Ik tegen hem: Mag dat zo maar?
Ja zegt vaders, hij is boven en onder de wet. >;)
Dus ik zo: Nou denk het niet en hij mag gewoon even op de grond staan.
Vaders: Nee hoor hij mag alles..
Heb hem wel even gevraagt hoe dit later moest als hij groot was.
Daar kreeg ik geen antwoord op...... Dus wij hebben een crimineel in spé lopen in de buurt

Hmm, ben ook benieuwd of ze op school dezelfde mening zijn toegedaan? Anders krijgt kind dagelijks een fikse cultuurshock.. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 19:37

Wendel dat is erg zeg, dat wordt inderdaad nog wat met zo'n kind :=
Kindjes die in dingen klimmen spreek ik wel aan. Kinderen die op de afdeling komen ook. Heb helemaal geen zin in brullende kindjes omdat ze overal aan zitten en zich snijden aan al de messen.

Ik heb trouwens liever dat ze vragen om een plakje worst in mijn geval dan dat ze gaan staan brullen, je gaan stalken of je proberen dood te staren :=

xLuus

Re: Rare opmerkingen van klanten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 20:19

ik werk in een pannenkoekenhus, en je wilt niet weten hoe ze met je omgaan in de horeca!
wij hebben dus een kaart van +/- 400 soorten pannekoeken, en ik sta er alleen in het weekend, en als mensen hun pannekoek bestellen staat er voor de soort pannekoek, een nummer.

Als ik heel netjes vraag aan de mensen: "zou u misschien mij het nummertje kunnen vertellen?"
kijken ze me altijd beledigd aan en zeggen dan: "Hoor jij die niet uit je hoofd te kennen dan?!"
dus ik vriendelijk uitleggen: "sorry ik sta hier enkel alleen in de weekenden, maar 400 soorten en daar de nummers bij weten, sorry dat is best lastig.."

pff en zo nog veeel en veel meer opmerkingen...

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 20:19

Vandaag ook weer een rare actie mee gemaakt.
Ik werk nog altijd in een supermarkt en nog steeds als caissiére. :+

In ieder geval; fruit en groente wordt bij ons aan de kassa afgewogen.
Hiervoor moeten we een code invoeren en op 'wegen' klikken en dan even wachten want soms heeft de kassa bedenktijd nodig.

Enfin, er komt een mevrouw aan de kassa. Ze oogte wat warrig (qua kleding e.d.).

*Mevrouw gooit (letterlijk) al haar boodschappen op de band*
Ik: Goedemiddag!
*Ik scan alles en kom aan bij de appels, voer de code in en de kassa was aan het nadenken*
En de mevrouw pakt zo de appels van mijn kassa af (waarvoor ze dus nog een heel eind moet rijken want ze moet langs de pin heen om op het weeg gedeelte komen.
Dat vond ik nogal een asociale actie want die kassa was gewoon nog bezig met het berekenen van het gewicht + prijs..

Ohja. Ik heb nog iets.
Even later komt er een kindje aan met een karretje en een moeder met nog een baby.
Kindje begint heel vrolijk alles op de band te gooien (waar hij maar net bij kon) en de moeder begon hem te helpen.
Toen hij alles op de band had:
Moeder: Je mag niet zomaar naar de kassa toe lopen als ik nog boodschappen aan het doen ben. Hoor je me?
*Kind rent ondertussen weg*
*Moeder zet de baby aan de andere kant van de kassa en rent achter het jongetje aan dat gierend naar buiten rent.*

Dus die mevrouw komt terug met kind.
Moeder: En nu ga je bij de wagen staan anders bel ik papa.
*Moeder pakt telefoon uit de tas*
Kind: Mama is stom! (gilt dat keihard door de winkel).

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 20:20

BlackEyed schreef:
Chantal_ schreef:
Bij ons mogen honden er niet eens in, en als je er dan wat van zegt worden mensen boos.. :Y)

Ik vind honden gewoon smerig in een supermarkt.
Ook al zijn de meeste dingen verpakt.

Je moest eens weten hoe de schappen er in de meeste supermarkten eruit zien. Dát is pas smerig.

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 20:22

:= zo, die mocht wel een opvoedcursusje volgen dus :+ (net als het kind uit de post van Wendel)
Ik werk dan wel niet in een winkel, maar kan me ook ZO ergeren aan die kinderen die alles maar slopen en van rekken trekken, of nog erger, die snoepjes zitten te proeven bij van die schepbakken en ze dan teruggooien :Y)

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 20:24

Ik vind kleine kinderen stukken viezer dan een hond hoor. Een beetje opgevoedde hond gaat heus niet in een winkel zitten schijten of pissen. Kleine kinderen zitten met hun vieze bacterie-kwijlhandjes overal aan. Gatverrr :r

En de bijbehorende ouders zijn meestal ook walgelijk. Beetje hun baby (gekleed in een luier) op de toonbank zetten, waar een paar minuten later weer patat en ander eten overeen gaat.
Er was hier een keer een kind die aan de hoek van een tafel stond, en die hele hoek stond onder te kwijlen. Zó schattig _-:(

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 20:24

_l_amanda_l_ schreef:
:= zo, die mocht wel een opvoedcursusje volgen dus :+ (net als het kind uit de post van Wendel)
Ik werk dan wel niet in een winkel, maar kan me ook ZO ergeren aan die kinderen die alles maar slopen en van rekken trekken, of nog erger, die snoepjes zitten te proeven bij van die schepbakken en ze dan teruggooien :Y)

Ja en heel vaags hoorde ik nog iets over dat ze alles aan papa ging vertellen en die dan heel boos ging worden, waar het jongetje overduidelijk gevoelig voor was. Enfin, was natuurlijk ook best wel een foute actie van moeders om achter een gierend kind aan te gaan rennen die er duidelijk lol in had. x'D

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:11

_l_amanda_l_ schreef:

Die van mij werd erg goed opgevoed hoor. Maar dan als koning!!!! :+

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:36

Ik heb bij een speelgoedwinkel gewerkt.. wat ik daar allemaal gehoord en gezien heb.. ongelooflijk..

Een duitse mevrouw zal me altijd bijblijven. Ze vroeg of ik een cadeautje kon maken van wat ze gekocht had. Prima. Ik het pakje netjes ingepakt. Vervolgens vroeg ze of ik er een lintje om wilde doen. Helaas hadden wij geen lintjes en dat vertelde ik haar netjes.
Toen begon het feest.. Ik was een racist. Ik wilde haar geen lintje geven omdat ze Duits was. Ik mocht niet kijken naar het verleden etc. etc. Zo heeft ze 5 minuten staan tieren. Het stoom kwam mij inmiddels uit mijn oren. Uiteindelijk heeft de bedrijfsleidster haar verzocht te vertrekken.

Ik ben nog nooit zo boos geweest...

Annika212

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:41

Wat een kreng zeg!

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:55

Die is wel heel erg vies. Ik zou me toch kwaad worden als iemand zoiets zegt .. :=

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:59

Ik had vandaag weer te maken met een niet al te snuggere klant...

K: Liggen er ook mandarijnen tussen in de aanbieding en klant wijst
Ik: Ik lees op wat er op het bord staat: Handsinaasappels 50% korting
K: Ow, dus er liggen geen mandarijnen tussen?
Ik: Nee, mevrouw alleen de sinaasappels zijn dus in de aanbieding en ik laat het kaartje van de mandarijnen ook nog zien (liggen er namelijk naast)
K: Dus, geen mandarijnen in de aanbieding? Het zijn echt alleen sinaasappels?
Ik: Ja mevrouw, alleen de sinaasappels
K: Ja maar ik heb mandarijnen nodig

*zucht*

Wij hadden ook de pannenactie met enorm veel nabestellingen en dus moesten wij alle klanten bellen. We hebben tegen iedereen gezegd dat de pannen volgende week opgehaald kunnen worden. En ja hoor, stond alweer een klant met zijn zegels. Ik kom de pan ophalen......

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:04

asjemenou schreef:
Jeszica schreef:
Wat ik ook zwaar vervelend vindt aan klanten is dat soms een product gewoon op is. Zo is er bij ons een run geweest op ruitensproeivloeistof antivries. Die is in de aanbieding, 2 voor 7 euro, al een ruime 2 maand. Alleen, hij is nu dus gewoon op. En mensen gaan dan éisen dat wij een ander product meegeven voor die prijs. Sorry meneer/mevrouw. Het is momenteel op. Hopelijk krijgen we deze woensdag (leveringsdag) weer binnen. "Ja dan moet je je reclame van de ruiten/uit de borden buiten/van het schap halen". Tja, en als we dan gecontroleerd worden door het hoofdkantoor hebben wij een probleem.

Ga dan maar lekker bij het hoofdkantoor klagen hoor. Zij hebben een verkeerde inschatting gemaakt en laten ons die reclame niet weg halen...

Moet zeggen dat ik dat als klant zijnde ook zeer ergelijk vind.
Zo hing er bij de kruidvat een poster achter het raam van bepaalde produkten, 3 halen 2 betalen.
Dus ik 3 flessen van gekocht, en moest er gewoon 3 afrekenen.
Geldt de korting van de poster dan niet?
Nee, dat is een oude poster..

Haal hem dan weg!

Bij ons is het geen oude poster maar een product waar echt een run op geweest is en wat op dat moment echt niet meer leverbaar is. De fabricant heeft gewoon niet meer dan dat. Er is toen geprobeerd om die vloeistof uit Tsjechie te halen, maar dat kon niet voor die prijs.

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:19

xLuus schreef:
ik werk in een pannenkoekenhus, en je wilt niet weten hoe ze met je omgaan in de horeca!

Ohja verschrikkelijk.

Zit je hele terras vol, je rent je al rot, en nog mensen die naar je roepen en fluiten alsof je een hond hebt.
Sorry maar die hielp ik altijd als laatst :D.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:55

Lieszje schreef:
Vjestagirl schreef:
Voor wie trouwens echt wil lachen is deze site briljant:
http://notalwaysright.com/

haha lekker droog :')

Die is inderdaad te leuk _O-

BlackEyed

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 23:18

milatje schreef:
Je moest eens weten hoe de schappen er in de meeste supermarkten eruit zien. Dát is pas smerig.

Klopt, ik ben ook vakkenvuller geweest in een ver en grijs verleden :')

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 01:06

zap schreef:
*zucht*

Wij hadden ook de pannenactie met enorm veel nabestellingen en dus moesten wij alle klanten bellen. We hebben tegen iedereen gezegd dat de pannen volgende week opgehaald kunnen worden. En ja hoor, stond alweer een klant met zijn zegels. Ik kom de pan ophalen......

wij bellen ook pas als hun troep binnen is..
klant hoord alleen wat hij/zij wil horen

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 01:10

milatje schreef:

Wel erg dat je als moeder geen overwicht hebt op je kind, en je man de gezaghebber is :=

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 01:34

Jeeh die pa is blij, die wordt als boeman gebruikt ( "wacht maar totdat je vader thuiskomt....")

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 03:18

Polaris schreef:
milatje schreef:

Wel erg dat je als moeder geen overwicht hebt op je kind, en je man de gezaghebber is :=

Oh, dat vind ik altijd zo erg, pak je kind zelf aan, en gebruik niet zon dreigement.