Ben er ook echt heel blij mee

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xXutopiaXx schreef:Oooh.. bah.. ben mijn les weer es vergeten vandaag.. is echt al de 4e keer..
Maar nu komt het examen toch wel snel dichterbij..
Oh.. Silletje, succes!!!!
Anniekskie schreef:@ MissBonny....Wat balen zeg! En we gingen nog wel zo hard voor 3 x is scheepsrecht.
Pfff....Heb net gelest, ging echt bagger. Was zo onwijs aan het klungelen met schakelen. Moest van mijn rijinstructeur de hele week op de bank gaan zitten met een bord en gootsteenontstopper om te oefenen
Nativa schreef:Moet morgen afrijden, om 10.45![]()
![]()
Anniekskie schreef:@ MissBonny....Wat balen zeg! En we gingen nog wel zo hard voor 3 x is scheepsrecht.
Pfff....Heb net gelest, ging echt bagger. Was zo onwijs aan het klungelen met schakelen. Moest van mijn rijinstructeur de hele week op de bank gaan zitten met een bord en gootsteenontstopper om te oefenen
xelx schreef:Dat is balen zeg![]()
Omdat ik op een rotonde met over me schouder net iets uit me stoel kwam, waardoor me stuur meeging.. Gewoon de goede kant oop en was verder ook geen gevaar voor de samenleving ofso.
Ik keek ook gewoon netjes, had knipperlicht aan etc. Dus het ging gewoon nergens om
Wat gaven ze voor reden dan?
Hopelijk zit het de volgende keer wel mee
MissBonny schreef:Pfff wat een prutsmutsen cbr is het toch he..
Moest vandaag ook weer afrijden, voor de 3e keer al![]()
Eerste keer mezelf finaal de finest ingereden, tweede keer was niet geheel terecht maar oke.. Maar vandaag was het helemaaal onbenullig..
Het rijden ging echt goed en netjes... en dan laat zze me op iets heeeeeul onbenulligs zakken, grrr!!![]()
Het was wel weer duidelijk dat het percentage geslaagde vol zat zeg... Grrr !!
Baaaal zooooo enormm !! Het zit me ook echt gewoon niet mee