nee beetje haastig alles door gekeken, kijk zo even alles terug en dan reageer ik op alles.
bokjebok
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-09 21:00
jezus, vandaag gereden voor het eerst alleen maar ik vind het wel een beetje eng allemaal hoor!! vooral met me vader dr naast die dan zegt je kan dr makkelijk nog tussendoor enz, dat maakt me nog zenuwachtiger!!! Daarna ging ik even Alleen een stukje naar een vriendin, ging best goed wel is waar niet perfect maar ik moet even wennen aan me nieuwe sport auto, waarbij hij meer toeren maakt en een sportuitlaat heb en dus fiets veel herrie maakt!! haha ik ga straks uit in het dorp, met de auto (A) en uiteraard ben ik de bob HEEEERLIJK geen bus, geen dure taxi gwn me eigen mini hummer haha
Mijn verhaal nou eindelijk, allemaal visiete geweest haha en moest net naar de ponyclub menners avondje.
Om 2 uur nog een lesje en om 10 voor 3 zat ik in de auto met mijn examinator (rijinstructeur niet mee genomen) Was echt super gespannen ik zat te trillen en te klappertanden waardoor de examinator vroeg of we niet even moesten stoppen, ik zei hierop nee want dan zou het erger worden, gelukkig werd dit steeds minder hoe meer hij begon te praten over hobby’s etc.
Ik heb bijna een UUR gereden en het was ontszettend druk! Moest 2 keer de snelweg op en coördinatie punt terug naar t CBR rijden en nog straatje keren, pakeren & hellingproef.
Aan het eind vroeg hij nog of ik mijn stuur mee naar huis wilde nemen… Had die zo krampachtig vast!!
Ook hoorde nog van mijn rij instructeur dat ik echt een taaie examinator had… dat er veel bij hem zakte.
MAAR IK HEB MIJN RIJBEWIJS!!!!!! Ik ga hem maandag aanvragen.
Bokjebok; super zeg! je vader moet rekening mee houden dat jij het nog eng vind allemaal.