Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 08:52

maar dat sensatie zoeken dat is echt niet waar... snap wel dat je dat denkt maar als je net 80 pagina's hebt terug gelezen dan zieje ook wel dat dat helemaal niet mijn bedoeling is.. Verward

maar goed helemaal geen zin om dat hier uit te vechten.. als je nog wat te zeggen heb dan moet je maar PB'en ofzo..

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 08:54

Ja uhw als ik dacht dat het niet nuttig was dan had ik dat toch niet verstuurd... Verward ..Het ging alleen allemaal zo snel en het was zo verwarrend allemaal... maar ja laat ook maar...

DominiqueDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 08:54

Sorry, mijn computer liep vast. Ik moet nu echt gaan

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 09:00

Weinig bekend dus, wel ik ben pleite en ga dus paardrijden.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 09:17

Oke ik ben weer bijgelezen .

Ik heb me mateloos lopen ergeren over mensen die niet lezen en wel commentaar geven ; een welles nietes discussie bleven voeren en ruzieën via en over dit topic .Lotte ziet t zoals zij het ziet en kan me heel goed voorstellen dat ze bang is en laten we hopen dat pa het beste met haar voor heeft.

Het feit dat ze contact mag houden met de buitenwereld zegt heel veel.

Nogmaals laten we aub realistisch blijven ,maar wel in onze achterhoofd houden dat pa bij t Omnicum zit en alleen dingen uitzoeken voor het geval dat...zodat er dan gelijk gehandeld kan worden.

Sjokke ik denk dat jij en andere van dit super bokt team heel goed werk verrichten en en blij te lezen dat je ff lekker gaat ontspannen.

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 09:23

nickyu schreef:
Citaat:

Nogmaals laten we aub realistisch blijven ,maar wel in onze achterhoofd houden dat pa bij t Omnicum zit en alleen dingen uitzoeken voor het geval dat...zodat er dan gelijk gehandeld kan worden.

amen...

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 09:26

Oke , ook ik ben weer wakker, en er is weinig gebeurd nog de afgelopen nacht, ik ben de hele dag weg, en hoop niet nog 30 pagina's door te moeten lezen als ik terug ben (of juist misschien wel, als er goede dingen gebeuren).
Doe een beetje rustig aan, en fok jezelf niet op, niemand kan meer doen dan dat ie zelf kan.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 09:42

Sjokkemeule jij zou gaan paardrijden!! Knipoog

We weten dat Lotte leeft, dat ze iig lichamelijk niks mankeert, we weten waar ze zit. Dat lijkt mij al een hele mooi uitkomst van alle actie van gisteren en vannacht. Nu is het afwachten wat de kerk kan doen.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 09:46

wat ik al eerder zei..........als haar pa ECHT vreselijke bedoelingen zou hebben, had zo nooit mogen sms'en en internetten......

Feit blijft wel dat haar pa verwikkeld is in dat omnicum, EN dat hij z'n masker heeft laten vallen tegen de pa van Nathalie, dus enige voorzichtigheid lijkt mij nog steeds van toepassing.

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 09:47

ik moe tnu ook weg en ben jarig dus de hele da niet online ik hoop dat ik ook niet al te veel bij moet lezen suc6 en sterkte allemaal weer

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 10:04

Jongens er is al diverse malen gevraagd of jullie alleen echt nieuwe informatie in dit topic willen plaatsen.
Natuurlijk snappen we jullie bezorgdheid, maar zorg er wel voor dat dit topic niet een op hol geslagen trein wordt.

Jamy heeft inmiddels in dit topic van haar laten horen en nadat er een IPcheck is gedaan is het duidelijk dat ze echt in Brazilië zit. Ze heeft zelfs van de kerk waar ze is een link op Bokt gezet.

Wanneer je boos bent om de reactie die iemand geplaatst heeft, kan dat natuurlijk gebeuren. Maar ga dat niet in de topic uitvechten.

Laat dit topic een topic zijn, waarin mensen telkens nieuws kunnen plaatsen van de dingen die ondernomen zijn. Zoals Jacques dat al regelmatig heeft proberen te doen.

Verder heeft het geen zin om elkaar het hoofd op hol te laten slaan. Er is al een hoop gedaan en nu is het gewoon afwachten hoe alles verder zal verlopen.

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 10:05

pff inmiddels ben ik bijgelezen was gfisteren avond gestopt op pagina 50 en nu ben ik weer klaar haha, ik heb troen ik wakker was meteen hoeist met Lotte, dus lotte we denken aan je

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 10:06

Maar nu horen we wat berichtjes, maar het kan ook goed dat hij dat alleen maar doet om te laten zien van :"zie je wel, niks aan de hand"
Maar Lotte laat toch duidelijk blijken dat ze weg wil.

Kunnen moddies anders niet al die offtopic/ruzies enz weghalen? Dit leest ten eerste sneller bij, want de pagina's van dit topic laden erg langzaam, eventuele justitie enz, die meelezen, kunnen ook makkelijker meelezen.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 10:09

Misschien een idee om dit topic voor de 'slowchat en zaken eromheen' te houden.
En een nieuw topic voor de feiten, dat daar alleen mods en pervinco en jacques kunnen posten als er contact is geweest met betrokkenen of andere ontwikkelingen zijn.

Ik heb dit ook ge-TEMd.
Op deze manier zie je door de bomen het bos niet meer.
Laatst bijgewerkt door Sjimmy op 05-06-04 10:18, in het totaal 1 keer bewerkt

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 10:21

Whaah ik vind het echt eng voor Lotte, Lotte ik hoop dat we snel weer wat van je horen, en hoe dan ook, het za ons vast wel lukken om jou daar weg te krijgen. Ik had al tegen mensen gezegt van, ja als ik een auto had gehad en er waren bokkers meegegaan, was ik heel frankrijk afgereist om jou te vinden (toen we dachten dat je daar zat) en nu was ik mijpart met het vliegtuig richting daar gekomen, maar helaas kan ik niet, MEID VEEL STERKTE HOUD JE TAAI

nikkiemisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 10:21

Ik denk dat het niet verstandig is om steeds nieuwe topics te maken. Justitie en politie lezen ook mee. Als wij elke keer nieuwe topics openen dan is het zoeken voor hun, maar stel als Lotte weer online komt?

In dit topic staat alle informatie, het is jammer van de ruzies die tussendoor komen, maar Lotte reageert hier zelf ook, de smsjes die verstuurd zijn staan hier zwart op wit...

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 10:46

Er zijn nu verschillende meningen over acties die kunnen worden ondernomen, en daarna de argumenten dat niet te doen. Ik zeg alleen dat het handig is als we alle mogelijke manieren om Lotte te helpen hebben uitgeplozen, zodat als het nodig is, er snel gehandeld kan worden.

Ook ken ik iemand die zowel vloeiend Spaans als Nederlands spreekt. Misschien dat we daar iets aan hebben, mocht het nodig zijn.

En wat betreft die kerk. Lotte zegt dat ze daar slaapt, wie weet waar het reinigingsritueel plaatsvind. Dat hoeft toch niet persee in die kerk te zijn?
Laatst bijgewerkt door Rainie op 05-06-04 10:47, in het totaal 1 keer bewerkt

vanity

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 10:47

Ga nu voor het eerst reageren na heel de morgen het topic te hebben doorgeworsteld!

Ik hoop dat dit geen zinloze reactie is, maar ik heb een neef die daar in de buurt woont, die komt 9 juni terug naar België (op bezoek)! Als ik via hem iets kan proberen uit te zoeken of doen, laat het me dan aub weten!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 10:56

Ok, even een update van mij. Wordt vanmorgen wakker en zie Ilona bokken, toen ze wegging achter de computer ben ik er meteen achter gegaan en heb ik een dikke 30 pagina's helemaal bijgelezen.

Ik heb zelf niets meer vernomen of kunnen doen voor Lotte helaas. En zoals de situatie er nu voorstaat, gaat er ook GEEN persbericht meer naar buiten. Nergens voor nodig imo.
Ik verzoek dus nogmaal ook andere mensen GEEN contact op te nemen met de pers of dergelijke tv-programma's. Ik denk dat we nu op een punt zitten dat alles rustig en vertrouwd opgelost kan worden, zodat Lotte er het minst last van heeft als ze terug keert naar Nederland.

Verder wil ik nog heel even kwijt dat ik in de afgelopen 30 pagina's weer met verbazing heb staan kijken hoe sommige mensen steeds weer een andere uitweg hebben proberen te vinden (als de vorige toch bleek te kloppen) om het hele verhaal zo gestructureerd mogelijk de grond in te boren en hiermee degene die er wel mee bezig waren (denk aan pervinco, nathalie en vooral sjokkemeule) er weinig respect voor na laten te geven.

Mijn pb box staat open voor nieuwe ideeen, mede om Jaqcues zijn pb-box en connectie ook even te besparen.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 11:03

Rainie schreef:
.

Ook ken ik iemand die zowel vloeiend Spaans als Nederlands spreekt. Misschien dat we daar iets aan hebben, mocht het nodig zijn.

In Brazilie spreken ze Portugees, kun je dat ook?

Syph: Amen. En vlak jezelf niet uit he Knipoog

nikkiemisty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 11:09

Ik heb net Brenda (Chatelaine) aan de bel gehad. We hebben het adres van Lotte uitgezocht, telefoonnummers, adres van haar tante en doorgegeven aan de politie. Nouja dat heeft de moeder van Brenda gedaan.

Politie gaat nu uitzoeken wie de voogd is van Lotte. De politie heeft ook nadrukkelijk gevraagd om allemaal te stoppen met bellen en zelf dingen te ondernemen. De politie gaat nu alles uitzoeken en lezen natuurlijk nog steeds mee.

Alle berichten die van Lotte afkomen die één van jullie krijgt, moet doorgestuurd worden naar Brenda (Chatelaine) en die belt alles door naar de politie.

DUS STOP MET BELLEN, ALLES GAAT VIA DE POLITIE ZELF!!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 11:13

voor mensen die iets meer willen weten over omnicum en de meningen van anderen, heb ik hier een discussie gevonden:

Link naar Google Groups

[edit:BartVB]Enorme URL ingekort[/url]

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 11:18

Ik baal er van dat ik pas zo laat dit topic ben gaan lezen, nu moest ik alles in een keer doorlezen een mede door sommige reacties van anderen kon ik niet alles helemaal goed begrijpen.

Ik denk dat ik nu in de gaten heb waar het om draait.

Probeer vooral niet zelf van alles te ondernemen, straks gaat het fout...

Zo als Sypheron al zegt: geen contact opnemen met de pers/media.
Dat lijkt me het beste voor Lotte. We moeten er ook aan denken dat als ze straks thuis komt niet heel Nederland van haar verhaal afweet en ze haar nakijken.

Verder kan ik eigenlijk niets zeggen, mede omdat ik gewoon erg geschokt ben van dit gebeuren....

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 11:39

Ik ben even terug om een hapje te eten en ik heb telefoon gehad van de kerk. De kerk houd zich even afzijdig, want ze hebben hier gelezen, en omdat de politie er ook mee bezig is doen zij even nix. Het lijkt erop dat Lotte niet in levensgevaar is, dus kalm blijven nu enzo. Laten we het nu aan de experts over ok? wij met z'n allen hebben de molen opgesart, laat nu de overheid e.d. de rest doen, die weten echt veel beter wat wel en niet kan. Ok ?

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 11:42

Ik werd vanmorgen wakker en ik dacht meteen weer aan Lotte...

Sjimmy sorry maar hier ben ik het niet mee eens...
Sjimmy schreef:
Misschien een idee om dit topic voor de 'slowchat en zaken eromheen' te houden.
En een nieuw topic voor de feiten, dat daar alleen mods en pervinco en jacques kunnen posten als er contact is geweest met betrokkenen of andere ontwikkelingen zijn.

Ik heb dit ook ge-TEMd.
Op deze manier zie je door de bomen het bos niet meer.

En Nathalie dan? En Chatelaine? En ArwenLune? Die zijn er ook allemaal druk mee bezig. En dr zijn ook meerdere moddies die volgens mij het topic nog maar half hebben gelezen...Ik vind dat je dat niet kunt zeggen...

Ben blij om te lezen dat de politie erachteraan gaat, jammer dat ze dat geen 2 dagen geleden hebben gedaan maargoed.