Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Earth schreef:Sommige kleding hangt bij mij ook wat langer in de kast. Ik spray er dan even wat Robijn dry wash overheen, zodat het iig fris ruikt.
Gisteren echt het allerleukste item tot nu toe binnen gekregen. Helemaal blij met mijn nieuwe vintage blouse. Zat ook perfect. Ik heb het in de auto meteen aan gedaan
(doekjes zijn bijna dezelfde waarde als de jas maar ik vond mezelf grappig
)

Saga schreef:Ik wacht op mijn eerste pakketjes van Vinted, maar als ik dit zo lees, krijg ik wel wat stress.
Had niet gedacht dat mensen kleding met rookgeur of vlekken en scheuren te koop zetten zonder het te melden.
Als ik zelf in de toekomst op Vinted ga verkopen, dan zorg ik in ieder geval dat het gewassen is, zo'n kleine moeite.
Ik vind een kledingstuk van 5 euro met scheuren of gaten nog steeds verspild geld.
Ben benieuwd hoe ik mijn bestellingen aan ga treffen.
jarenlang op een boerderij gewoond en toch rook nooit iemand dat aan mijn kleren. Ook bekenden van een boerderij ruik je echt nooit. verootjoo schreef:Toch vind ik dat wat bijzonderjarenlang op een boerderij gewoond en toch rook nooit iemand dat aan mijn kleren. Ook bekenden van een boerderij ruik je echt nooit.
Wij hadden altijd boerderijkleren en nette kleren. Dat kan je prima gescheiden houden zodat je in omgevingen buiten de boerderij niet geroken wordt.
Als je kleding zo sterk ruikt naar boerderij vind ik dat toch idd niet fris.
Heb ook kennissen met een hond en die ruik je altijd en ook als ze hier in huis geweest zijn. Vind ik ook niet fris dus hoef ik ook geen kleding van.
verootjoo schreef:Toch vind ik dat wat bijzonderjarenlang op een boerderij gewoond en toch rook nooit iemand dat aan mijn kleren. Ook bekenden van een boerderij ruik je echt nooit.
Wij hadden altijd boerderijkleren en nette kleren. Dat kan je prima gescheiden houden zodat je in omgevingen buiten de boerderij niet geroken wordt.
Als je kleding zo sterk ruikt naar boerderij vind ik dat toch idd niet fris.
Heb ook kennissen met een hond en die ruik je altijd en ook als ze hier in huis geweest zijn. Vind ik ook niet fris dus hoef ik ook geen kleding van.
Citaat:Als je kleding zo sterk ruikt naar boerderij vind ik dat toch idd niet fris.
---
Dus een beetje onaardig is dit wel. Iemand die rookt stinkt ook, niet iedereen, de een veel meer dan de ander en is ook afhankelijk van wat je rookt. Zeg je dan ook dat ze onfris zijn?